Jeg går ind i min nye lejlighed, og kigger glad rundt. Jeg er langt om længe flyttet til London, efter flere år! Det er en helt ubeskrivelig følelse der går igennem en, specielt når det er det man har drømt om hele sit liv næsten.
Jeg begynder stille at pakke ud, og får øje på et billede af min familie og jeg. Jeg husker tydeligt da jeg lagde på hospitalet, efter at have været udsat for en bilulykke, hvor lægerne kom ind, og sagde at min familie ikke klarede den. Heldigvis var jeg 18, så jeg kunne godt klare mig selv. En lille tåre triller ned ad min kind, og lander i min mund, så jeg kan smage den saltede smag. Jeg blinker et par gange med øjnene og stiller billedet på mit natbord.
Jeg har været igang med at pakke ud i flere timer, og endelig er jeg ved at være på plads. Jeg beslutter mig for at lave en video til mine fans. Jeg viser rundt i min nye lejlighed, og til sidst er jeg færdig med at filme. Jeg går i gang med at redigere videoen, hvilket tager en times tid. Jeg oploader videoen, og lukker min skod pc ned. Jeg har seriøst brug for en ny. Måske en MacBook...
Det er ved at være sent, så jeg tager en gammel t-shirt på, børster tænder og ligger mig under dynen. Inden længe falder jeg i søvn.
Jeg vågner ved at solens stråler går lige ind igennem vinduet. Gardiner skal jeg vist også have! Jeg kan alligevel ikke rigtigt sove mere, da klokken er omkring 9 i Think.
Jeg går hurtigt i bad. Fuck man. Har både mega bruser OG boblebad! Efter badet tager jeg undertøj på og tøj, som består af en normal hvid t-shirt med V-udskæring, og et par sorte skinny jeans. Jeg tager en meget neutral makeup på, som jeg gør normalt. Jeg ser ingen grund til at putte alt for meget stads i hovedet! Makeuppen består af mascara og pudder. Simple is that!
Jeg hopper i mine sorte vans, og min læderjakke. Snupper min pung og mobil, og så ellers ud for at shoppe!
Jeg starter med at gå ind på starbucks,da jeg intet morgenmad har fået endnu. Jeg bliver færdig der, og går ind i lush. Jeg bliver da nødt til at have nogle badebomber til boblebadet!
Derefter går jeg ind i forskellige tøjbutikker, hvor jeg ender med at købe nogle mega fede shorts, et par toppe, et par hvide ripped jeans, og til sidst en lækker strik sweater.Da jeg er på vej hjem ser jeg mig ikke rigtigt for, og går ind i en eller anden. Selvfølgelig ender jeg med at falde med ræven lige ned på fortorvet. "I'm sorry!" Siger vi begge i munden på hinanden. Han hjælper mig op at stå igen. Jeg siger tak, og får øjenkontakt med ham. 'Wait... Er det... Holy crap! Det er Joe Sugg, Ana du er så dum!' Tænker jeg. "Hey, i've seen you before! It's Ana Whinter from Anathequeen right?" Jeg rødmer lidt, men dengang jeg startede på youtube, kunne jeg ikke rigtigt finde på hvad jeg skulle hedde.. " Uhm yes that's me." Joe griner lidt. "Cool, i'm J-" "Joe Sugg, i know." Afbryder jeg ham, og vi begge står og griner lidt. Efter lidt akavet stilhed rømmer han sig og siger:"Well, uhm, you seems really Nice, mayby we could hang out sometime?" "Yeah of course." Vi udveksler numre, går hver til sit.
Jeg skynder mig at spise lidt aftensmad da jeg kommer hjem, hvilket består af en købt salat fra det lokale super markede. Efter det er klokken omkring 22, så jeg beslutter mig at gå i seng, da jeg er fuldstændig udmattet.
ESTÁS LEYENDO
In love - Joe Sugg
FanficAna et 20 år. Hun er youtuber og er fra Danmark. Hun vælger at flytte til London, da hun ikke har noget tilbage i Danmark. Hun har mistet sin familie i en bilulykke, og som den eneste overlevende, vil hun gerne starte på en frisk. Hun støder en dag...