Chapter 8

327 12 1
                                    

Jeg vågner op til et alt for skarpt lys. Jeg kniber øjnene sammen, og rømmer mig. Jeg kan hører nogle stemmer, og en af dem er helt klart Joes. "This way please, mr, Sugg." Siger en kvinde stemme. Joe kommer ind i rummet, og går direkte hen til min seng, og kysser mig, da han ser at jeg er vågen.

Sygeplejersken hoster højt og falskt. " Well Ana, you passed out, but nothing is wrong with you, so you Can go home now. " jeg nikker, og kommer op af sengen.

" So what happened? " spørger jeg Joe, da vi sidder på McDonnalds. " There was This guy, and he touched you and stuff. I pushed him away, and when i looked at you, you were on the floor." Jeg nikker et lille nik, da jeg ikke rigtigt ved hvad jeg skal svare.

Da vi er færdige med vores mad går vi hånd i hånd ud. Vi ankommer efter et kvarters gåtid til Joe og Caspars hus. " I need to Lay Down " siger jeg, da jeg kan mærke at jeg bliver lidt svimmel. Sikkert tømmermænd. "Come, we'll go Down in bed." Siger Joe. Jeg nikker mig enigt og vi går ned.

Jeg har en af Joes t-shirts på, og et par trusser. Jeg går på toilet og da jeg kommer tilbage, ligger Joe i sengen og kigger på mig. "What?" Spørger jeg. " nothing, you're just really sexy in my shirt." Siger han med et lille grin. "Yeah right" griner jeg og hopper ned i sengen.

Joe ligger sig ovenpå mig, og begynder at kysse min hals. Jeg smiler, og kysser ham på munden. Han tager t-shirten af, og jeg det samme. Til sidst er vi nøgne, og som vi er godt i gang, kommer Caspar ind. " Hey Joe, i'm going on dinner with Alfie, and please be a little more quiet next time. " griner han og lukker døren igen. Jeg kan mærke varmen i kinderne. Joe ligger sig på siden af mig, ligeså rød i hovedet som jeg. "Well, that was awkward.." Griner han. Jeg nikker.

Jeg vågner klokken 8 næste morgen. " Joe i need to come home! I have a job conversation today on starbucks. " jeg havde glemt alt om det.

Jeg tager et æble fra Joes køleskab, kysser ham farvel, og går hjem. Jeg er virkelig forelsket i ham. Når jeg er sammen med ham, føles det som om at det kun er ham og mig i hele verdenen.

Jeg går ind på Starbucks, og kigger lidt rundt, for at se om chefen står der, hvilket han ikke gør. Jeg går op til kassen, og ser en ung før på min alder. "Hi, i'm Here because i have a job conversation now, but i don't know where it is. Can you help me?" Spørger jeg og smiler. "Of course. Go in to that door" siger fyren og peger mod en dør for enden af butikken. "Then go in to the first door on your right hand." Jeg nikker, og siger tak.

Jobsamtalen går fint og jeg får svar om en uge.

Jeg køber en kaffe på vejen ud, og går hjem.

________________________________

Er så ked af at jeg ikke har skrevet i evigheder!! Men det er seriøst hårdt at gå i skole for tiden. Det er bare lektier, lektier, og en masse prøver.

Jeg prøver at opdatere så godt jeg kan, måske en gang om ugen. 💞

Knus Katrine🌸

In love - Joe SuggDonde viven las historias. Descúbrelo ahora