På vej hjem, går jeg hen til den nærmeste park, og sidder lidt der med min kaffe. Naturen er så smuk, at det er helt vildt.
Jeg rejser mig og begynder at gå hjem, da det er ved at være lidt mørkt.
Da jeg træder ind af døren kommer min bedste veninde fra Danmark Kim løbene ind i mine arme. "Kim?! Hvad laver du her?" "Jeg ville bare se hvordan det går" Smiler hun, og jeg krammer hende igen.
Jeg fortæller hende alt om Joe, og alle de nye venner jeg har fået gennem youtube og Joe..
Klokken er 5:30, og jeg skal tideligt op da jeg skal redigere en video, som jeg filmede igår.
Jeg vækker Kim da klokken er 8:00, og vi begynder at lave morgenmad. ( En rigtig english breakfest ).
Kim er allerede træt igen, så hun vælger at gå i seng igen. Jeg hopper i noget løbetøj og løber de 2 km hen til Joe og Caspar.
Da jeg kommer forpustet ind af døren kigger en dreng op på mig. Jeg føler mig ligepludselig bar, da jeg kun har en sports- bh på og et par shorts. Og ham drengen nedstirre mig seriøst.
" Uhm Hello" siger jeg lidt halvflov. "Hi, I'm James. And you?" Siger drengen høffeligt. " I am uhm, Ana.. Joes girlfriend. " siger jeg. Drengen nikker, og svare: " Well Joe is my babysitter right now. I'm Oli's little brother. I Think Joe went to the mall or something" "Oh okay, Well then I'll just wait here with you" smiler jeg.Vi vælger at sætte noget just dance på, bare for at få tiden til at gå. Vi står så og danser, da døren går op, og Joe kommer ind. Han begynder at grine, og går hen og kysser mig. Jeg bliver helt blød i knæene. "Hey babe" siger han med et skævt smil. Jeg svare med et genert Hej. "Ew, get a room" siger James og laver en grimasse. Vi griner alle tre, og jeg går ned og tager en af Joes T-shirts på så jeg ikke føler mig så bar mere.
Da jeg står med t-shirten halvt over hovedet åbner døren, og nogle hænder tager mig på hofterne. "Don't stand just in a sportsbra again! It's really turning me on" siger Joe, og jeg griner genert, og kan mærke rødmen.
Vi går sammen ovenpå, hvor Oli og James står, og er ved at tage overtøj på. "Hi Oli!" Siger jeg og giver ham et kram. "Hello Ana" halvgriner han.
Oli og James er taget hjem, og jeg vælger at tage et bad. Jeg har noget ekstra undertøj og tøj, så det ser jeg intet problem i.
Da jeg er færdig, finder jeg ud af at jeg har glemt håndklæde, og de er ovenpå. "JOE! I NEED A TOWEL" Joe kommer smirkende ned med et håndklæde, og kigger op og ned af min nøgne krop. Jeg rødmer igen, og tager hurtigt håndklædet om mig.
________________________________
Jeg prøvede lige hurtigt at skrive noget igen. ( IKKE rettet) håber I kan lide det. :)
YOU ARE READING
In love - Joe Sugg
FanfictionAna et 20 år. Hun er youtuber og er fra Danmark. Hun vælger at flytte til London, da hun ikke har noget tilbage i Danmark. Hun har mistet sin familie i en bilulykke, og som den eneste overlevende, vil hun gerne starte på en frisk. Hun støder en dag...