Jeg vågner ved at min mobil brummer konstant. Jeg kigger på den, og ser at det erJoe der både har ringet og skrevet til mig.
*Ana! Answer! -Joe xx*
*Sorry! -Ana xx* svarede jeg.
*It's okay. I wan't you to be ready at 6pm. I'll come and Pick you up. I won't tell you were we are going, but just take a pretty dress or something on! -Joe xx*
jeg svare tilbage med et okay, og går ned og spiser morgenmad.
Jeg har filmet en video, og er lige blevet færdig med at redigere den. Jeg ligger den op på youtube, og lukker min computer ned.
Jeg ser at klokken er 16, så jeg går i bad.
Efter badet gør jeg mig klar. Jeg vælger en sød, enkel sort kjole. Jeg tager en naturlig makeup på, bestående af lidt pudder, mascara, blush og en lipgloss.
Klokken er ti minutter i 6, så Joe er vist lige på trapperne.
Det ringer på dørtelefonen. "It's open" svare jeg.
Joe kommer ind ad døren og kigger på mig. "You look beautiful Ana!" "Thank you Joe!" Svare jeg, og kan mærke at jeg rødmer.
Da vi kommer ned stiller Joe sig ved vejen. "What are you doing Joe?" "I'm waiting for one if your surprises to come." "Oh." Er det eneste jeg kan svare.
Lidt senere kommer der en hestevogn. Jeg kigger overrasket på Joe. Tænk at han gør det her. Jeg giver ham et knus, og stiger op i hestevognen med ham. Det er virkeligt romantisk at køre rundt i London med Joe.
"What?" Siger jeg, da jeg bemærker at Joe stirre på mig. Han kigger lidt ned og smiler. "It's just that you are so pretty" jeg smiler, og vælger at tage initiativ, så jeg kysser ham. Han kysser straks tilbage, og smiler stort da vi har trukket os.
Hestevognen stopper foran en fin resturant. Joe siger tak for turen til chaufføren, og vi går ind. "Do you have a table?" Spørger en tjener. "Joe Sugg" svare Joe. "Oh yeah, follow me" siger tjeneren og leder os hen til et bord helt henne i et hjørne, hvor der kan trækkes et forhæng for. Vi sætter os og kigger på menukortet. Jeg bestiller en eller anden salat, og en steak. Joe bestiller også en salat, men med kylling til istedet. Jeg tager en cola til og det samme gør Joe. Maden kommer og forhænget bliver trukket for, så vi kan sidde i ro og fred. "Joe This is very romantic" siger jeg og kigger på Joe. "It's not over yet!" Siger Joe. Vi spiser færdig, og går ud ad restauranten.
Han giver mig bind for øjnene, og føre mig afsted. Jeg er ret spændt. Da han tager det af, ser jeg en smuk sø med en båd ved kanten. Jeg krammer ham, for jeg har altid drømt om dette romantiske øjeblik.
Efter sejlturen går vi hjem til mig. Da vi er kommet hjem, sætter vi en film på og jeg laver popcorn. "I can't Think you enough for tonight Joe. It was probably the Best Night of my life!" "I'm glad to hear that" siger Joe og kysser mig.
KAMU SEDANG MEMBACA
In love - Joe Sugg
Fiksi PenggemarAna et 20 år. Hun er youtuber og er fra Danmark. Hun vælger at flytte til London, da hun ikke har noget tilbage i Danmark. Hun har mistet sin familie i en bilulykke, og som den eneste overlevende, vil hun gerne starte på en frisk. Hun støder en dag...