Chapter 3

376 14 0
                                    

*FORFATTER BESKED I BUNDEN*

Jeg har nu været i London i en uge. Joe og jeg er begyndt at ses meget mere, og i dag skal jeg møde nogle af hans venner.

Klokken er 13:30 og er jeg er på vej hen til Joe og Caspar. Jeg ringer på døren og Caspar åbner. "Oh hi. You must be Ana?" "Yeah that's me, and you are Caspar?" Han nikker og byder mig velkommen.

"Joe is taking a shower, so we have to wait for a minut it two" smiler han. "Okay" siger jeg og kigger mig lidt rundt.
"Do you have a bathroom i Can borrow for a minut?" Spørger jeg Caspar. "Yeah. Downstairs and to the right. That's my bathroom and i Think Joe is in his bathroom, so just use mine." Han holder en pause. "Okay that was a bit complicated." Siger han og griner. Jeg nikker, og går ned ad trapperne til Caspars badeværelse. Jeg går ind på badeværelset, som jeg havde forventet tomt, men ser så Joe med et håndklæde om hoften. "Oh my god Joe.. I'm sorry, Caspar Said that This was his bathroom." Siger jeg og rødmer. Joe ser selvsikker ud på den måde ham står, men man kan godt se at situationen også er lidt akavet for ham. "It is Caspars bathroom, but my shower won't be warm, so i used Caspars instead." Siger han. "Okay... Again, i'm sorry, i just go opstairs and wait for you to be finish." Siger jeg og skynder mig at gå op ad trapperne.
-------------------------------------------------------
Hej :) undskyld for dette korte kapitel, men jeg tror ikke at jeg kommer til at blive helt vildt aktiv på denne ff. Jeg vil nemlig til at begynde på en med 1D, men jeg vil self stadig skrive på den her. 👍🏼

-Katrine.

In love - Joe SuggDonde viven las historias. Descúbrelo ahora