"helin!"
ışıktı benim adım.
"helin duymuyor musun beni?"
parlayan ışık demekti.
"hocam kal geldi sanırım kıza."
yuva demekti benim adım. ama ne yuvası? ne amaçla bu ismi seçmişlerdi bana? onlara ışık olmam için mi yoksa yuva olmam için mi? onlar bana zehir olmuşlardı ve benden onlara ışık olmamı istiyorlardı.
"helin!!"
omzumdan sarsan ellerle irkilip kendime geldim. ilk önce omuzlarıma konan ince beyaz ellere sonra ise o ellerin sahibine baktım. endişeli yeşil gözleri yüzümde geziniyordu "sana sesleniyorum helin, iyi misin?"
yutkunamadım "iyiyim hocam, dalmışım." dedim sadece.
derin bir nefes verip onun saçlarıyla aynı renge sahip olan saçlarımı geriye yatırıp alnıma dokundu. "ateşinde yok çok şükür. cevap vermeyince bir şey oldu sandım, endişelendirdirdin beni."
gülümsemeye çalıştım. elleri tenime değerken, güzel gözleri direkt olarak gözlerime bakarken ve o güzel kokusu burnumun dibindeyken odaklanmak çok zordu.
"kusura bakmayın hocam."
başka diyecek bir şey bulamıyordum. ya hülyalı hülyalı onu izleyecektim ya da onu geçiştirip kalbimin sesini duymasın diye dualar edecektim. elleri benden uzaklaşırken bedeni de uzaklaşmıştı.
son kez "kendine dikkat et" diyerek beni ikaz etmiş ve derse geri dönmüştü. ben dalgın dalgın onu dinlemeye devam edecekken omzundan dürtüklenmem ile çaktırmadan arkama baktım.
kuzenim agit bana küçük bir kağıt uzattığında gizlice aldım ve aynı gizlilikte yazdıklarını okumaya çalıştım.
çok belli ediyorsun kendini yakacaksın.
okuduklarımla bir titreme bedenimi esir alırken kağıdı avuçlarım arasında buruşturup sırtımı sıraya yasladım ve ders boyu bir daha öğretmenin olduğu tarafa bakmadım. o da bir daha adımı seslenmedi. gözlerinin olduğum tarafa baktığını hissetsem de bakmamak için büyük bir çaba vermiştim.
ben ablam kadar şanslı değildim, ben hiçbir zaman onun gibi bir hayata sahip olamayacaktım.
...
merhabaa
yan benimle ficimde rojin'in kardeşi helin için fic yazmaya karar verdimm. olaylar biraz karışık ancak evet öğretmen öğrenci kurgusu bu da. helin ( ileriki bölümlerde açıklayacağım) 19 yaşında lise son öğrencisi. öğretmenimiz züleyha 23 yaşında felsefe öğretmeni.
giriş bölümü olduğu için kısa kestim umarım devamını güzelce yazabilirim. iyi okumalar ❤❤☀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle Yan | gxg
ChickLithelin köylerine yeni taşınan öğretmen züleyha'ya aşık olmuştu. [gxg] yan benimle fici ile bağlantılıdır