Беше деня на концерта.Аз бях 2-ра смяна в училище и затова ни викаха за концерта в 10.00.Станах в 9.00, защото бях много развълнувана.Навън грееше слънце.Птичките пееха.OK да не започваме с това.След като станах се отправих към банята.Измих се и тръгнах към кухнята за закуска.Трябваше да закусвам сама, защото майка ми и баща ми тръгват за работа в 7.30.Докато се усетя стана 8.30.Тръгнах към моята стая да си избера тоалет.Цял 1 час го избирах, но си струваше.Тъй като нямаше да се връщаме да обядвам си приготвих сандвичи.Облякох го набързо и тръгнах към училището.Сложих си слушалките в ушите и след 5 минути бях в залата.
Бях много, много, много, много, много развълнувана.На входа си дадох билета.Човека ме упъти къде ми е мястото.Беше най-главното място.Дойдох към 15 минути по-рано, затова трябваше да чакам.Нямаше много столове.Някъде 4 реда с по 10 стола.Гледах как залата се пълни.Аз бях първа.До мен седнаха 2 момчета.Те бяха единствените, а останалото момичета.По приказвахме си 10 минути.затвориха вратите на залата.Концерта трябва да е някъде 3 часа.
Изведнъж почна музика.На ум си крещя "OMG".Излязоха Хари, Луи, Найл, Зейн и Лиам.Дз станах и се разкрещях като пълен идиот.Не мога а ви опиша по-нататък. Пяхя 16 песни.-Clouds, Steal My Girl, You And I,Little Things,One Thing и много други.Аз пях и крещях.Бях в шок.Разбира се снимах клипче да го покажа и по една време Лиам ми взе фотоапарата.Снима малко с него и ми го върна.Бях на седмото небе.
Концерта свърши.Станах от мястото си.Взех си раницата.Изчаках да се източат всички и тогава да тръгна.На изхода видях Таня.Затичах се към нея.Тя ме видя и ми се усмихна.
-Е, как мина концерта?-попита ме тя
-Беше страхотно!-заяавих и аз
-Прави ли снимки или клипчета?
-Да, ща ти покажа едно специално клипче.
-Добре.
Ние изкачихме стълбите.И стигнахме до класната стая.Оставихме си раниците и си извадихме учебниците.
-Покажи клипчето?
-О, да!
Извадих си телефона.Включих клипа и го гледахме.Таня се зарадва заради мен.Ние винаги сме се подкрепяли.Изведнъж госпожата по география влезе в стаята.Какво да ви разказвам.Обикновен час по география.Звънеца би.Всички излязоха в междучасие.Аз с Таня останахме в класната стая.Извадихме си учебниците за следващия час.Би и този звънец за влизане в час и госпожата по английски влезе.След 10 минути от започналия час някой почука на вратата.Не можах да чуя нищо.Извикаха мене.
-Никол!
Погледнах госпожата и казах:
-Да, госпожо!
-Едни специални хора те търсят.
Аз станах и се чуди кой или кои ме търсят.Отворих вратата и излязох.Затворих вратата и погледнах кои ме търсят.Стоях като вцепенена.Боже господи това бяха One Direction.Седях и ги гледах без да мръдна.Лиам с усмивка ми каза:
-Здрасти!
Аз още стоях като онемяла.
-Добре ли си?-попита ме Хари
-Да!-казах аз
Бележка от автора:
В следващата глава ще е продължението.Оставям ви да чакате.