Утре имах рожден ден!Бях много развълнувана!Щях да поканя Таня вкъщи и това щеше да е.Аз от малка не се падам по подаръците.Дори нещо малко ще ме зарадва.
Събудих се в добро настроение.Измих се и се оправих.Облак се и тръгнах към училище.Вече стигнах не живеех далече даже доста близо беше.Класната ми стая беше на 2 етаж и не беше голямо изкачване на стълби.Най - накрая стигнах.Отворих вратата.Погледнах и какво да видя нямаше никого.Нито раници нито нищо, но имаше цяла изрисувана дъска.Погледнах часовника на стена да не съм подранила, но не бях.Оставих си раницата на чина и започнах да чета дъската.Имаше всякакви рисунки и пожелания.Изведнъж чух някакво трополене.Замръзнах на място.Стоят така около 10 секунди и се обърнах.На последните чинове стояха Луи и Хари.На средната редица стояха Лиам и Найл.И седящ на последния чин на крайната редица беше Зейн.
-Happy-извика Луи
-Birthday-добави Хари
-Nicole-след това Лиам
-From-предпоследно Найл
-One Direction!-завърши Зейн
Аз не казах нищо.Разтърках си очите и се усмихнах.След това класа влетя от коридора и се струпаха около мен.One Direction започна да пее Happy Birthday.Нямах думи.Беше прекрасно.Таня ми подаде една картичка и един пакет.Когато вече се измъкнах от тълпата оставих картичката и пакета на чина си и се приближих до момчетата.
-Здравейте.-казах аз
-Честит Рожден ден!-отвърнаха в един глас
-Благодаря.Как дойдохте тук?
-Приятелката ти.Тя ни взе номерата и устрой всичко.Трябва да и благодариш.-Лиам посочи Таня
-Да.Ъм.......ще може ли да дойдете у нас за малко.Ей така.Нямам с кого да празнувам.-попитах аз
-Защо не.-Хари отвърна
-Супер може да изчакате отвън.Имам физическо 3 час и ще се видим там.
-ОК.
Момчетата излязоха.Звънеца би.Видях как госпожата загледа момчетата и се зачуди.Имахме английски.Вече бяха изтрили дъската, но това не ме бъркаше.Аз отворих една от кутиите с бонбони отидох до госпожата.
-Рожден ден ли имаш?-попита тя
-Да.
-А твой ли са петимата красавци който ходеха по коридора?
-Може да се каже.-засмях се аз
Започнахме час.Мина като всеки нормален час.Нищо особено.Изпитвания, нов урок, оценки и домашно.