Найл свиреше, а момчетата пяха.Това продължи 40 минути колкото часа ни.Около нас имаше голяма тълпа от хора и фенове.От прозорците на училището бяха застанали още деца.Погледнах часовника си и видях, че след 5 минути свършва часа.Прошепнах на Найл да спре да свири.Обясних на Хари че трябва да тръгваме и да каже на останалите.Но проблема беше как щяхме да се измъкне .Отвсякъде имаше хора.Ние се погледахме.А сега?Добре че беше едно момиче.Тя се отдръпна и другите до нея също.Момчетата благодариха.Ние се затичахме към училището и влязохме в него. След нас тичаха още хора. Аз изтичах към портиера на училището и му казах да пази вратата. Извиках на момчетата да ме следват. Бягахме по коридорите и отидохме в кабинета по музика. За наше щастие там нямаше никого освен госпожата ми.
-Къде сме?-попита Луи
-В кабинета по музика на училището ми.-отвърнах аз с усмивка
Те започнаха да разглеждат. Там имаше барабани, китари, пиано и микрофони. Аз отидох до госпожата ми по музика и я помолих да останат. Съгласи се и им позволи да ползват уредбата. Зейн се приближи до мен. Аз го бутнах и го попитах:
- Имате ли концерти скоро?
-Да.Утре във Франция - Париж.
-Защо не репетирате тук?
-Да.Добра идея.-отвърна той и отиде до момчетата
Аз отидох до госпожата и я попитах дали може да репетират тук за утрешния концерт? Тя каза че може и тръгна да включва микрофоните и китарите. Найл взе една китара и застана пред единия микрофон. След това Хари, Лиам, Зейн и Луи. Първо започнаха с little white lies, one thing, kiss you, act my age, better than words и още много други.