Пролог

7 1 1
                                    

Дебора Сеймур.

Вона є дочкою герцога Сеймура, могутнього правителя континенту, і відома своїми звірствами.

Коли на вечірці з'явилася Дебора, прозвана злою жінкою, в залі, колись наповненому жвавою атмосферою, запанувала тиша.

«Що в біса з її макіяжем?»

«Вона навіть гірше, ніж її було описано в чутках».

Принцеса Дебора була справжнім втіленням відьми, яка з'являлася лише в романах і лише смутно уявлялася серед громадян.

Гострий погляд, пухнастий макіяж очей, соковиті червоні губи, бліда шкіра та вічно темно-фіолетове волосся без аксесуарів, що його б прикрашали.

Якби відьми існували, вони б виглядали точно так, як вона.

Інші леді, які були присутні на вечірці, були одягнені в сукні пастельних тонів поверх тугих корсетів, що відповідало поточному сезону — весні.

Однак Дебора з'явилася в сукні нестандартного дизайну.

Не знаючи, з чого почати обговорення безладного вигляду принцеси, деякі дами закривали свої заціпенілі обличчя віялами і коротко зітхали.

Але вбрання, в яке була вбрана принцеса, дуже їй пасувало.

Подібно до жінок із вражаючою красою, вона мала погляд, який міг заволодіти людьми, що робило її ще більше схожою на відьму.

Вона якраз випросталась перед бароном Марко, витягуючи своє віяло.

Хмм!

Потім вона ляснула його по правій щоці з величезною силою.

Незабаром у залі пролунав жахливий звук удару по обличчю. Її сили було достатньо, щоб барон упав на підлогу.

— Хах...

— Боже мій!

Слабодухі дами похитнулися на місці, побачивши це шокуюче видовище.

Обличчя барона Марко, якого несподівано побили віялом, застигло в здивуванні.

Незабаром він зіткнувся з приниженням.

— П-принцесо Деборо. Чому ви раптом так вчинили?

— Моя рука зісковзнула.

Вона відповіла з безвиразним обличчям, а невдовзі знову підняла руку й ляснула чоловіка по лівій щоці, ніби він був звичайною мухою.

Чи не краще бути негідницею?Where stories live. Discover now