Дебора копала в трояндовому саду?
— Вона зробила це не просто в звичайному саду, а в розарії моєї дружини! Де Дебора зараз?! — герцог Сеймур закричав.
Як вона сміє чіпати той сад!
Він був настільки розлючений діями доньки, що навіть не зважав на власну поведінку.
«Дурна дитина».
Коли ж вона почне поводити себе як нормальна людина?
Його кров'яний тиск піднявся, а шия затекла від напруження. Герцог думав, що вже бачив гіршу сторону своєї дочки, але не очікував, що навіть у дна є підвал, з якого можна постукати.
— Хіба я не спитав, де вона?
— Вона зараз у саду. Леді пошкодила лише невелику частину саду, тому, будь ласка, заспокойтеся трохи...
— Геть із дороги!
Герцог не став слухати свого помічника й негайно вирушив до саду своєї дружини.
Сад троянд, на якому діяла магія збереження, знаходився прямо біля його офісу.
Але він зупинився, перш ніж зробити хоч один крок у сад.
Чоловік не міг поворухнути ногами, бо думав, що згадає про відсутність дружини, лише якщо ступить туди.
Зазвичай він не міг змусити себе зайти до саду, але герцог, якого зараз охопив гнів, не міг дозволити таким думкам зупинити його.
Він люто крокував до Дебори, яка стояла посеред розарію.
— Ти!
— Ви прийшли? — спитала Дебора, ніби весь цей час тільки й чекала приходу батька.
Потім, сам того не усвідомлюючи, розлючений герцог втратив опору в ногах.
Довге волосся Дебори було вільно зібране та вкладене на один бік. Його дочка була разюче схожа на його покійну дружину.
Але справа не тільки в цьому.
З усіх можливих речей Дебора обрала як головний убір саме білий корсаж* з трояндами.
*корсаж — невелика декоративна група квітів, яку жінка приколює до свого одягу або зав'язує на зап'ясті, зазвичай для особливого випадку. Не плутати з корсетом.
Герцогиня часто робила прикраси у волосся для Дебори з білих троянд, коли та ще була дитиною.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Чи не краще бути негідницею?
RomanceВона заволоділа тілом лиходійки, яку знають і ненавидять за її злі вчинки в непопулярному романі. Але через її особистість їй було надзвичайно важко зіграти цю роль. Але недовго... - Я зараз же перешию сукню під ваш смак! - Моє замовлення? - З-Звича...