***Gece vardiyasından sonra Dream Entertainment'a döndüğümde saat neredeyse 12:50'ydi. Şapkayı hâlâ kafamda ve şafaktan beri giydiğim terli eski kıyafetleri giyerek parlak kurumsal lobiye girdim. Neyse ki gazoz amca bana önceden bilgi verdi, güvenlik görevlisi kartviziti kontrol etti ve içeri girebilmem için bana erişim kartı verdi.
"312 numaralı konferans odasında beklememi söyledi."
Güvenlik görevlisi tembelce tükürdü. Başımı sallayıp asansöre bindim ve asansörün düğmesine basıp 5.kata çıktım. Işıklar yandı ve asansör odası hareket etmeye başladı. Paketi teslim ettiğimde Myeongshin 5. kattaydı. Yani eğer geri dönseydi büyük ihtimalle bu katta olurdu. Şans eseri saat geç olduğundan 5. katta neredeyse hiç kimse kalmamıştı ve ışıkların çoğu kapatılmıştı ve özgürce hareket edebiliyordum.
Yavaşça yürüdüm ve her odaya baktım. Tabanı yıpranmış eski spor ayakkabılarım neredeyse hiç ses çıkarmıyordu. Koridorda ışıklar açıktı ama kapının altından bir ışık sızıyordu, böylece hangi odanın kullanımda olduğunu anlayabiliyordum. Dinlemek için orada durdum. İçeriden sesler geliyordu ama o kadar kısıktı ki ne konuştuklarını anlayamıyordum. Hazır sakızı ağzıma attım, çiğnedim, arkamı döndüm ve koridorda yürüdüm. Çok geçmeden asansörün yanındaki ışık anahtarını buldum ve kapattım.
Tık tık.
Koridordaki ışıklar hafif bir sesle söndü. Karanlığa alışmak için bir an durakladım ve ardından odanın hâlâ aydınlanan ön tarafına doğru yöneldim. Sakızı sol elime sakladım ve sağ elimle kapıyı çaldım. Kolu çevirdiğimde iç gevezelik kesildi. İçerideki parlak ışık göz kamaştıracak kadar dışarı akıyordu.
"Neydi o?"
Takım elbiseli bir adam kaşlarını çatarak sordu, biraz şaşırmış olmalı çünkü gizli bir şeyden bahsediyordu. Myeongshin ve adam bana baktılar ama başlık sayesinde yüzümü net göremediler.
"Üzgünüm. Yanlış odaya girmiş olmalıyım."
Kibarca eğilip kapıyı hemen kapattım. Tabii kapatmadan önce sakızı kapı çerçevesine yapıştırmayı da unutmadım. Kapı mandalı şekere sıkıştığında kapı tamamen kapanmıyordu. Seslerini duyabilmek için küçük bir boşluk yeterliydi.
Kapının yanındaki duvara yaslanıp içeriden gelen sesleri dinlemeye çalıştım. İkilinin en çok konuşulan konusu önümüzdeki yıl çekimlerine başlanacak diziydi. Myeongshin, dizinin ana karakteri olursa zirveye çıkabileceğine inanıyordu. Drama planlamanın ilk aşamalarında görünüyordu. Sadece yönetmen belirlenmişti, yatırımcılar henüz işe alınmamıştı. Ancak ikisi de insanların bu parçaya yatırım yapacağına inanıyor. Konuşmalarının konusu sıkıcı olmaya devam etti. Daha sonra şu anda başrolleri üstlenen oyuncular hakkında dedikodu yapmaya başladılar ve konu daha önce bahsettiğimiz Müdür Yoon isimli kişiye geldi.
"İnceledin mi? Şu Müdür Yoon hakkında."
"Ah, Jihwaja."
Takım elbiseli adam başını sallayıp ismi söylediğinde Myeongshin güldü.
"Ne komik bir isim. Direktör Yoon'un hâlâ hatırlaması ve onu aramasının nedeni bu isim mi?"
"Hayır. Şef Park'tan biraz bilgi aldım, Jihwaja adındaki bu kişi..."
Adam sanki bir sır veriyormuş gibi aniden sesini alçalttı.
"5 yıl önce Müdür Yoon'la bir gece yattı ve sonra parayla kaçtı."
"Aman Tanrım, parayı Müdür Yoon'dan çalıp kaçtı mi?"
"Hayır, o bıraktı."
"...Ne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Payback
General FictionAkranlarının giriş sınavına hazırlandığı yaşta, tehdit ve şiddetle insanlardan para toplayarak haydut gibi yaşayan Yoohan, bir gün ailesini kinci bir adamın ellerinde kaybeder. Ailesinin ölümüyle kendini suçlu hisseden Yoohan, o günden beridir af di...