Bölüm 11

6 3 0
                                    


***

Basit bir akşam yemeğinden sonra şirkete dönerken, gideceğimiz yere kadar müdürün sürekli özür dilemesini kulaklarımda dinlemek zorundakaldım.

"...Merak etme. Haha~ Fotoğrafçı Lee'ye biraz içki ısmarlayacağım ve tüm bunların bir şaka olduğunu düşünmesi için beynini yıkayacağım oyüzden endişelenme."

Sanki Fotoğrafçı Lee'nin değil de benim beynimi yıkamaya çalışıyormuş gibi görünüyordu. Artık yorulduğum için ona durmasını söylemeküzereydim ki aniden bir yerde hafif bir titreşim duydum.

"Fotoğrafçı Lee çok kötü bir içicidir, bu yüzden bunun bir şaka olduğunu tekrar tekrar söylersem..."

"Bir çağrınız var."

Çalan cep telefonunu işaret ettim. Konuşmayı bıraktı ve telefonuna baktı sonra mutlu bir şekilde yolun kenarına çekti ve bağlanmak için hemen kulaklıklarını taktı. Onu kimin aradığını merak ediyordum çünkü bu onu çok sevindirdi ve telefonun ekranında 'Şef Park' ismini gördüm. Ah, şu ağlayan Şef Park. Benimle mülakat yapan kişiyi hatırladığımda yanımda oturan menajerin sesi bir anda tuhaflaşmaya başladı.

"... Af buyurun? Şef Park, ne demek istiyorsunuz... Neden disipline ediliyorum? ...Evet. ...Evet bu doğru. Ama itiraz etmiyordum sadece size soracaktım çünkü söz verdiğin tüm dersler iptal edilmişti..."

Sesini yükseltirken bana baktı ve sesini tekrar alçalttı.

"Başlangıçta başvurulan derslerin iptal edilmesi şirketin hatası değil miydi? ... Biliyorum. Biliyorum. Peki Şef Park bunların neden iptal edildiğini kontrol etti mi? Hayır, konuyu gölgelemeye çalışmıyorum, sadece sorumlu personele protesto ettiğim için neden disiplin cezası aldığımıanlatıyorum. Ve bu kadarını söyleyemezsem nasıl menajer olarak çalışabilirim... Evet, evet... Anlıyorum."

Click.

Sert bir ifadeyle telefonu kapatan menajer uzun süre telefona baktı. Ve bu durumda ağzını açtı.

"Taemin ah, neler olduğunu sormayacak mısın?"

"Neler oluyor?"

Sonra gözlerini kaldırdı. İfadesi değişmedi ama genellikle iyi huylu olan gözleri, kızgın olduğunu gösterecek şekilde koyulaştı.

"Sabah olmayan dersten sorumlu kişiyle konuştum değil mi? İşte sorun bu. Bu kişi bir çalışanı tehdit ettiğimi bildirdi bu yüzden yukarıdan disiplin cezası geldi. Bir ay boyunca temel işletim ücretini ödemeyeceğim."

Yüzünde üzgün bir gülümseme vardı ama gözleri hâlâ karanlıktı. Ona baktım ve yavaşça konuştum.

"O zaman sanırım buna yardım edilemez. Derslerden vazgeçmekten başka çare yok."

"..."

"İyi olacağım. Aktör olmak için derslere gitmem gerekmiyor."

Sonra kalan gülümsemesi kayboldu.

"İyi değil!! Çünkü bu hiçbir anlam ifade etmiyor. İlk etapta, Myeongshin yüzünden planlanmış derslerin tümü iptal edildi..."

Cümlesinin sonunda mırıldanarak dudaklarını bir kez kapattı, sanki bir şey düşünüyormuş gibi bakışlarını indirdi ve tekrar kaldırdı.

"Doğru, ilk etapta hatalı olan Myeongshin'di. Peki neden disipline edilmeliyim? O lanet adam!"

Onun Myeongshin'e küfrettiğini ilk kez duymak yüzümde fark edilmeyen bir gülümsemeye neden oldu.

"Şimdi ne yapacağız?"

"Lanet olsun, her şeyi alt üst edecek olsam bile şimdilik şirkete gidip yanlış olanı düzeltmem gerekiyor. İlk önce şirkete gitmem gerekiyordu. Seninde söylediğin gibi, bir aptal gibi korkaklık yapıyordum."

PaybackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin