***Üç yıldır ilk kez yaptığım tatil sayesinde biraz geç uyandım ve üç gündür alıştığım binaya girdim. Beni bekleyen tek kişi müdür değildi. Yanımda duran Hansoo'ya dikkatle bakarken, o da müdür kadar gergin bir yüzle bana elinde bir şey uzattı.
"Al şunu. İhtiyacın olacağını düşündüm ve sınıftan çıkar çıkmaz satın aldım."
Ciddi bir ses tonuyla konuşurken dikkatlice baktım ama nedenini anlayamadım. Neden bana Cheongsimhwan*'ı veriyorsun?
*Kişinin kalbini temizleyen küçük altın toplara benzeyen 'haplar' (rahatlamaya yardımcı olmak için)
Daha sonra menajer öne çıktı.
"Dinin ne olduğunu bilmiyorum, bu yüzden her şeyi getirdim."
Sonra bir haç kolye, bir Katolik tespih ve Budist tespihlerini uzattı. Gözlerim ikisinin arasında gidip gelirken ağzımı açtım.
"Hiçbir aksesuara ihtiyacım yok."
Onlara önceden söylemeli miydim? Hansoo'nun dersi asmasına bile biraz üzüldüm. Her ihtimale karşı malzemeleri getirmeye karar verdim ve onları arka cebime tıktım. Ama söylediklerim ikilinin ifadelerini sertleştirdi.
"...Hmm?"
Uzun bir süre sonra yönetici tuhaf bir ses çıkardı ve Hansoo ekledi. "Sen psikopat mısın?"
Neden bahsediyorsun? Bu kelimenin anlamını bilmediğim için sadece ikisine baktım.
Yöneticinin aklı başına geldi ve Hansoo'yu azarladı. "Neden bahsediyorsun? Haha, şaka yapıyor olmalı çünkü sen hiç gergin değildin."
...Yani bu bir lanet kelimeydi. Tsk, Hansoo'ya baktığımda irkildi ve omuzlarını salladı.
"Ö-özür dilerim."
Bu bir İngiliz laneti miydi? Gözlerimi kısıp düşünüyordum ama yönetici cebinden katlanmış kağıdı çıkarıp "Ah!" dedi.
"Birkaç takma ad düşünüyordum."
Daha sonra açtığı kağıtta 100'den fazla isim yazılıydı. Beklenti dolu gözlerle bana kağıdı verirken ellerini birleştirdi, hepsini baştan sona okumaya hevesliydi.
"Bana neyi sevdiğini söyle. Öncelikle Lee Taemin..."
"Evet o."
"Him?"
"Lee Taemin'le ilerleyeceğim."
O anda yöneticinin yüzüne bilinmeyen bir hayal kırıklığı yayıldı ama açıkçası isim pek de önemli değildi.
Ona dikkatini başka yöne çevirmesi gerektiğini hatırlattım.
"Gitmemiz gerekmiyor mu?"
Neyse ki işe yaradı, bu yüzden hızla ifadesini değiştirdi ve bir elini kalbinin üzerine koyduktan sonra Hansoo'nun Cheongsimhwan'ını ağzına koydu.
"Tamam hadi gidelim!"
*Gıcırtı*
Kapı arkamdan kapanırken müdürü takip ettim. Yöneticinin üç takım dini eşyası, tezahürat yaparken Hansoo'nun ellerine bırakıldı.
İçeride müdür gördüğümüz ilk iki kişiyi selamladı. Uzun masanın arkasındaki sandalyelerde oturan, 40'lı yaşların ortasında ve 30'lu yaşların başında görünen iki adam vardı. 40'lı yaşlarındaki adam gündelik kıyafetler giyiyordu ve 30'lu yaşlarının başındaki adam takım elbise giyiyordu. Yaşlı adam gülümsedi ve yöneticiyi selamladı, ancak 30'lu yaşlarında, köşeli çeneli ve sağlam fiziğe sahip bir adam, rahatsız bir ifadeyle yöneticinin elleriyle tokalaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Payback
General FictionAkranlarının giriş sınavına hazırlandığı yaşta, tehdit ve şiddetle insanlardan para toplayarak haydut gibi yaşayan Yoohan, bir gün ailesini kinci bir adamın ellerinde kaybeder. Ailesinin ölümüyle kendini suçlu hisseden Yoohan, o günden beridir af di...