Lahkumine

439 31 0
                                    

"Sandy!" kilkasin kui oma ülemust stuudios nägin.  Ta lehvitas mulle rõõmsalt vastu. Jooksin naise juurde ja kallistasin teda. Sandy vaid naeris ja suunas käega toolile, kuhu ma kohe potsatasin. "Noh, räägi!" laususin sõbralikult naisele. Naise nägu vajus kohe sorgu ja ta vaatas mind kuravalt. "Mul on pakkuda sulle suurim töö, mida sa kunagi võid leida! Aga... sellega kaasnevad mõned muudatused kah!" Vaatasin talle põnevalt ja uudishimulikult otsa. "Paul, pakub sulle terve karjääri kestvat tööd ühe bändi taustalauljana!" "Ossa poiss!" karjusin ja jätkasin, "Mis bändi?" Ta jäi uuesti vait, vist kartes mu reaktsiooni. "One Direction!" plahvatas ta suust välja. Kargasin püsti ja laususin: "Ma ei hakka oma vennale tausta laulma!" "Rahune, istu tagasi !" Istusin Sandy käsu järgi tagasi toolile ja vahtisin maha. Ta võttis mu käest kinni ja rääkis: "Cassy, see on suurim pakkumine, mida on ühelegi taustalaujale esitatud. Mõtle, terve karjäär ! .............Palun, võta see vastu! Minu pärast! Sul nii kõva pontsetsialli. ..... Palun!" Noogutasin arglikult. Ta oli ka nüüd rõõmus ja jätkas: "Nüüd on su uueks mänetseriks Paul!" "Eiii!" karjusin ja naine vaid noogutas. "Aga, ma tahan sind!" laususin nagu tita, mille peale naine kõvasti naerma hakkas. "Okei!" pomisesin talle vastuseks ja naine kallistas mind. "Nüüd, kohe koju pakkima.... Lendad homme poiste juurde Vegasesse ja hakkad tööga pihta!" "Noogutasin ja jätsime naisega hüvasti, alkirjastasin mõned lepingud ja lahkusin.... . Terve tee koju rääkisin oma lähedaste, eriti kaua emaga, kes oli mu üle nii uhke, et sure ära. Kui koju jõutsin sõin, vahtisin umbes pool tundi telekat ja läksin siis pakkima ............................................................................................................... lõpuks oli mul neli mega suurt kohvrit, täis kõike, mida vaja, aga ikka jäid pooled asjad siia, aga mul tulen siia veel tagasi, nii et elab üle. Panin ka hommseks uued riided toolile ootama ja käisin pesemas, peale seda magama. ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... Hommikul ärkasin kerge pabinaga ülesse.. vaatasin kella: 10:21. "Appi, mulle tuleb takso tunni pärast järgi!" karjusin kõvasti ja jooksin ruttu vannituppa,kus enda hommikused protsetuurid ära tegin ja veel meigi ja soengu ning vahetasin riided: lõhikesed mustad püksid, kassiga valge särk, kirju sall, mustad tennised.Kuna väljas on suvi ja väga soe, siis need sobisid hästi. Tegin ruttu omale paar võikut ja kohvi, mille ruttu alla kugistasin ja siis tegin ruttu voodi ära, pesin nõud ja vedasin siis kohvrid koridori. Tõmbasin kõik juhtmed välja ja panin siis kingad jalga, päikseprillid pähe, salli kaela, telo tasku, mütsi torkasin veel kohvri ja keerasin enda järel siis korteri ukse kinni, vedasin kohvrid kahe kaupa alla ja sealt aitas taksojuht need autosse tõsta ja alustasin sõitu..........Lennujaamas, jätsin veel ema, Kätu ja Sannuga nii kauaks hüvasti ja ronisin käsipagasiga lennukisse. 

Excuse me.. do I know you?Where stories live. Discover now