Kahe päeva pärast, sõidame tagasi koju
"Nii, oled valmis kallistamiseks?" küsis Harry ja peatas auto meie maja ees. "Siis kui sina oled!" laususin . "Mina olen juba ammu!" lausus ta ja võttis mult korra käest kinni ja naeratas: "Tulevana proua Styles!" "Jep, siin ma olen!" laususin ja läksime autost välja. Võtsin veel oma koti kätte ja sammusime käest kinni maja poole. Avasin välisukse ja kohe tormasid sada elevanti ukse poole. Olime kõigi embuses ja nad lihsatlt nutsid. Naersime Hazzaga. "Aii, mis se torgib sul?" küsis Niall must eemaldudes ja võttis mu käe oma pihku. Ta jäi seda tummal vaatama. Siis tõstis pea, vaatas mind ja Harryt ja siis tõstis mu oma sülle ja keerutas. "Appi... sa abiellud! Appi, mu õde abiellub!" karjus ta. "Mida?" karjusid teised ja kohe olid kõik minu juures ja vaatasid mu kätt, kus ilutses kihlasõrmus. "APPi!" karjusid nad ja õnnitlesid meid pea pool tundi, kuni kõik väsinult diivanitel istusid. "Kuulge .................".
Kahe kuu pärast, tüdrukute õhtu enne pulmi
"Issand! Mul on pohmakas juba kohal!" lausus Kätu ja tuikus kööki, kus ma rahulikult Sannuga jooke kulistasime. "Nalja teed?" küsisin segaselt irvitades. "Ei!" pomises ta ja käis laua ees käna. Ma naersin nii, et kartsin püksi kuseda. "Ei tea, kas Marco lubab mul ültse abielluda?" küsisin kokutades ja jõin kohe uue koksi alla. "Halllo... Ta on surnud, aga sa mingit märki pole talt saanud. Ma ei tea nt, valge tuvi tulnud aknale?" lausus Sannu, kes oli ikka täiesti sooda ka. "Ei!" laususin ja kõndisin tuimalt välja. "Märki?" küsisin omaltja läksin seda otsima.
Järgmise päeva hommik, Sannu vaatenurk
"Omg, mu pea!" oigasin ja tõusin istukile. Olin umbes kahekümne inimesega elutoas, kõik magasid, aga nägin Danielle (Louise tüdruk) ja Elenore (Liami tüdruk) köögis laua taga oigamas. (Saame nendega väga hästi läbi, parimad sõpsid isegi, ka Cassy pruutneitsid). Muigasin õrnalt. Nägin ka Kätut eemal diivanil tõusmas. "Hei!" muigasin. Ta oigas midagi vastu ja läskime siis kahekesi tuikudes kööki. "Hei tibud!" lausus Kätu naerdes ja võtsime kohe mõlemad kaks tabletti sisse. "Kus siis pruut on?" küsis Ellu ja hoidis kätega peast kinni. "Ma ei tea, ma vaatan!" laususin ja käisin mööda maja ringi, aga Cassyt ei olnud kuskil. Läksin veidike paanikas tagasi kööki ja kehitasin õlgu. Otsisime korra uuesti, helistasime ka poistele, välja arvatud Harryle, et too paanikasse ei läheks ja ei lubanud ka teistel talle midagi iitsatada. "Appi.. teil on abielu sõrmused sõrmes!" lausus Danielle ja suunas näpuga minu ja Kätu sõrmedele. "Appi!" käratasime. "Issand, ma olen abielus!" karjusin. "Need täpselt samasugused sõrmused!" lausus Kätu ja uuris minu sõrmust. "Kus mu särav prints siis on?" küsisin ja vaatasin ringi. "Kust ma tean!" pomises Dan ja vaatas ka ringi. Järsku plahvatas mulle ette lennuki pilt, altar ja siis minu ees Kätu ning siis me suudlesime. "Aaa!" karjusin ja hüppasime Kätuga üksteisest eemale. "Kas sulle meenus sama mis mulle?" küsis Kätu mult. Noogutasime ja karjusime uuesti. "Mida?" küsisid Ellu ja Dan. "Me oleme abielus!" lausus Kätu ja suunas näpuga minu poole. Tüdrukud naersid nagu segased, aga siis lõpetasid. "Aga, kus Cassy on? Pulmad on kolme tunni pärast?" "Ta läks märki otsima!" laususin järsku, mulle sahvatas lause meelde, kus ma küsisin, kas sa pole mingit märki saanud. "Mida?" küsis Dan segaduses. "Kas ta läks Marcolt märki otsima?" küsis Kätu kartlikult. "Mhmm!" laususin ja lõin omale selle idee eest vastu pead. "Kes on Marco?" küsisid tüdrukud. "Pikk lugu!" pomises Kätu. "Kus ta olla võiks?" küsisin. "Kas Marco on sunud?" küsis Dan. Noogutasime. "Kus ta suri?" küsis Ellu. "Siin linnas, Kaubamaja ees!" laususin ja hoitsin nuttu kinni. "Lähme siis sinna!" karjusid nad ja jooksime juba majast välja, aga Harry kõndis meile vastu. "Fuck!" pomises Dan ja jäime kõik kohe seisma. "Hei, tüdrukud!" lausus poiss ja jäi meie juurde seisma. "Kus Cassy on?" küsis ta. "Aa... sätib end! Mis siis?" valestas Kätu ruttu. "Ma tahaks rääkida!" lausus poiss ja hakkas juba maja poole kõndima. "Oota!" karjus Dan ja hüppas Harryle ette. "Sa ei tohi teda näha!" lausus Ellu ja jooksis ka sinna. "Kus ta on?" küsis Harry, ju sai aru et me valetame. "Oh issand, ära mine närvi. Ta ei jooksnud ära, vaid läks lihtsalt märk otsima!" laususin ja silmasin Harry segaduses olevat pilti. "Mis fuccing märki?" küsis ta. "Marcolt!" lausus Kätu vaikselt ja lõi pilgu maha. "Kes see veel on?" küsis ta ja liiikus mulle lähemale. "Ta esimene eluarmastus, kes on nüüd surnud. Jacop tappis Marco ära, aga Cassy küsis eile joobes peaga, et kas Marco on ikka ta abiellumisega nõus ja mina muidugi küsisin kas ta mingit märki on saanud ja Cassy läks muidugi siis seda otsima! Ja nüüd on ta kadunud!" jutustasin poisile pikka juttu maha. "Kus ta olla võib?" küsis ta rahulikult. "Võibolla kaubaka ees!" Poiss pani kohe sinna poole jooksu, ega lubanud meid kaasa.
YOU ARE READING
Excuse me.. do I know you?
FanfictionCassandra Horan on tüdruk ,kelle vend on kuulus Niall Horan. Ta kohtub oma vennaga lõpuks ometi jälle ning varsti hakkab talle venna bändist meeldima üks poiss, aga nende suhe on väga keeruline ja nõuab palju pingutusi. Mida nimelt? Nüüd peate küll...