Hommikul ärkasin kui Niall tuppa jooksis ja voodisse hüppas ning karjus :"Sis, ülesse!" "Jää vait, tropp!" karjusin talle vastu ja tõmbasin teki üle pea. "Meil hakkab kahe tunni pärast kontsert!" karjus ta mu kõrva juurde kummardades. "Miks sa kohe ei öelnud?" sisistasin talle järsult istukile tõustes, nii et poiss ehmatas ja voodist maha kukkus.Muigasin selle üle ja poiss marsis solvunult toast välja, läksin oma vannituppa, kus end korda etgin, juuksed kammisin tavalisse hobusesabasse ja kantsin jumestus kreemi ning värvisin ripsmes ja panin huultele hügeenilise. Võtsin kapist riided ja vahetasin need igatahes vannitoas ära: mustad teksad, peal kuldne särk ja must jakk, kuldsed ehted ja mustad kontsad.Panin veel kaelakee kaela ja panin kohe üleval kontsad jalga nign panin vaid telo taskusse. Kõmpisin teiselt koruselt trepist alla ja kuulsin kuidas Liam pomises: "Kohe kuulda, et naine majas!" Omg, hakkasin naerma ja läksin poiste juurde kööki. Tegin kõigile pai ja jõin kohvi kõigile näkku irvitades. Lõpuks Lou küsis: "Mis sul viga on?" "Teil on nagu ilged padjakad, mis tegite?" küsisin neilt pervokulme tehes. "Niall... su õde mõtleb vasakule!" pomises Harry. "I like it and you know it (Mulle meeldib see ja sa tead seda)!" laususin talle flirtivalt ja pesin oma kohvikruusi ära. "Mis laulud täna on siis?" küsisin ja Niall lükkas mulle kava ette. Vaatasin seda pikalt ja laususin siis egotsedes: "Titekas, ju!" "Ja, Niall, ta on ilge ego kah!" ütles Liam Nialli poole vaadates. "Ouu.. ta on mu õde!" lausus Niall. Tuntsin kuidas mu telo vibreeris ja võtsin selle taskust välja.
*Minu, Kätu ja Sannu konv.*
M: Heiii, tibud!!
K: Ära lõuga, suurem tibu!
S: Kuule, suur tibu...
M: Okei, aitab suurest tibust, ma olen ikka Cassy edasi ! Väiksed tibud!
S: Lase rääkida, Cassy!
M: Noh, kurda!
S: Kas su uus aadress on nüüd Stewarder 234-5 ?
M: Täpselt nii! Mis mureks siis?
K: Kobi korra välja!
M: Tavai...
Ma ei lõpetanud kõne, vaid kõndisin korra majast välja ja seal vaatasin ringi, kui nägin oma ees KÄTUT ja SANNUT. Hakkasin karjuma ja jooksin tüdrukute poole, poisid kuulsid mind ja tulid ka välja. Hüppasin tibidele sülle ja kukkusime nii pikali. "Aiii!" karjusin, nii et poisid olid kohe minu juures. "Veenilaendid!" karjus nüüd Sannu ja poisid vaatasid teda imelikult. "Valud!" karjus nüüd ka Kätu ja mina küsisin poistelt: "Mida teha?" "Aitab?" sosistas Kätu. "Leotuntuhat!" karjusime kolmekesi ja olime naerukates. Poisid saasid meile imelike nägusid, mille peale veel rohkem naersime. Lõpuks tõusime püsti ja tibid ning poisid tutvusid ka. "Kas nad võivad meid kuulama tulla?" küsisin Harrylt, kui sain teada et tüdrukud on siin nädala. "Muidugi!" lausus ta ja ma tetasin ka teistele.
Peale kontsertit, kodus
Viskasin end väsinult voodisse pikali ja vaatasin lage. "Noh, hästi läks ju!" lausus Harry minu tuppa tulles ja istus minu kõrvale. "Super hästi!" laususin poisile naeratades. "Oot,ma vahetan riided!" Läksin vannituppa kus ma end korda tegin ja panin selga pikka siidise kleidi. Panim veel selle alla puhta pesu, valge topi ja jalga soojad sussid . Läksin tagasi enda tuppa, kus Harry ikka pikali oli. Istusin tema kõrvale rätsepistes ja lihtsalt jälgisin poissi. "Kas sa oled kunagi armunud esimesest silmapilgust?" küsis ta järsku mind vaadates. "Mhmm!" laususin, see ju eile hommikul minuga juhtus, kui Harryt nägin. Muidu olin lihtsalt salajane fänn, aga nüüd armastan kuulsat poissi. Norm eks. "Mina kah!" lausus ta ja mu tuju vajus kohe nulli. "Taylor?" küsisin. "Eii, eii.. Cassy, me oleme temaga vaid sõbrad!" lausus ta järsku püsti tõustes ja minu käest kinni võttes. Noogutasin ja mu tuju oli kohe palju parem. "See oled sina, Cass!" lausus ta ja hoidis ikka mu käest kõvatsi kinni. Ma lihtsalt vaikisin ja ei ei uskunud, mida just kuulsin. "Mina ka!" laususin lõpuks ja Harry nägu muutus väga rõõmsaks. Ta muutus jälle tõsiseks ja küsis mult mulle väga lähedal olles oma näoga: "Kas sa tahaksid olla minu tüdruk?" "JAA!" karjusin ja tegin poisile musi ja hakkasime koos toas ringi kargama. Naersin nagu hull, kuni Sannu tuppa tuli ja karjus: "Olge vait, tatid!" Jäime kohe Harryga tardunult paigale ja olime tasa, aga hakkasime kohe naerma. "Kuradi armunud!" lausus ta kurjalt ja marssis toast välja ja lõi ukse pauguga kinni. Naersime nagu segased ja kukkusime voodisse pikali ja vähkresime naerukate käes.
YOU ARE READING
Excuse me.. do I know you?
FanfictionCassandra Horan on tüdruk ,kelle vend on kuulus Niall Horan. Ta kohtub oma vennaga lõpuks ometi jälle ning varsti hakkab talle venna bändist meeldima üks poiss, aga nende suhe on väga keeruline ja nõuab palju pingutusi. Mida nimelt? Nüüd peate küll...