"Ummph... A... Apa ni..."
Ustazah Syaima mengerang perlahan. Terasa ada tangan tangan yang menyentuh tubuhnya. Dan Ustazah Syaima tidak melawan. Tidak pasti sama ada dia sendiri tidak mampu... Atau tidak mahu...
Ustazah Syaima memakai tudung labuh bawal seperti biasa. Bidang besar menutup dadanya. Namun itu tidak menghalang dari tangan itu meramas buah dadanya geram. Kedua duanya. Menguli, melepas segala nafsu. Punggungnya juga diramas ramas walau masih berlapik jubah hitam kain lycra yang sedikit melekat. Walau Ustazah Syaima hairan, dia tidak pernah ada jubah begitu.
Tubuhnya melentik lentik kesedapan. Mata dipejam rapat cuba untuk melawan nafsu yang semakin bergelora, sebelum Ustazah Syaima akhirnya berani membuka mata, melihat tubuh tegap Naim dan Azmir di kiri dan kanannya. Kedua duanya bertelanjang bulat dengan batang mengeras diacu sesekali menyentuh tubuhnya.
"A... Apa ni... Naim... Azmir... S... Stop this... Ahh... S... Saya bukan macam... Ibu... Kamu.. Ahh..." Ustazah Syaima mengerang apabila Azmir terus mengucup lehernya walau berlapik tudung labuh itu. Penuh rakus, penuh... Bertenaga...
Naim pula tanpa meminta izin terus menghisap buah dadanya biarpun berlapik semua pakaian labuh longgar dan tudung itu. Membuatkan Ustazah Syaima merengek kesedapan. Nafas semakin berat. K... Kenapa aku tak tolak dorang? K... Kenapa aku tak melawan...?
Dan tiba tiba seorang lagi pemuda lelaki datang dari hadapan, wajahnya tersembunyi di dalam gelap. Tangan berotot itu tiba tiba mencapai dan mengurut pantat tembam Ustazah Syaima berlapikkan jubah itu, membuatkan tubuh Ustazah Syaima melentik terkejut.
"J... Jangan... S... Siapa kau??" Ustazah Syaima menjerit. Cuba meronta namun terlalu lemah. Dan belum sempat dapat melihat wajah itu di bawah cahaya, lelaki muda itu mengucup bibirnya penuh rakus. Lidah mereka bertaut dan Ustazah Syaima pun tak pasti bagaimana dan mengapa dia membalas kucupan penuh nafsu itu.
Namun mata Ustazah Syaima membulat apabila si lelaki itu menarik wajahnya...
"F... Fadzil!!!!??" anak lelakinya sendiri.
"Hi, Ummi..."
"Ummi..."
"Ummi... Bangun...."
"Ahh... F... Fadzil..."
"Ummi... Abi suruh bangun tu... Ummi okay tak?" pintu bilik diketuk perlahan sekali lagi. Membangunkan Ustazah Syaima dari mimpi yang... Hangat...
Ustazah Syaima membuka mata dan cepat cepat menolak dirinya bangun. Jam di dinding dilihat. Pukul 9? Lamanya dia tidur lepas Subuh tadi.
"O... Okay... Ummi bangun ni..." jawab Ustazah Syaima. "Okay... Breakfast dah siap..." kata Fadzil sebelum terdengar langkah pergi dari pintu bilik tidur lalu turun tangga. Ustazah Syaima menutup wajahnya. Beristighfar apabila teringat mimpinya tadi.
Itulah... Siapa suruh tidur lepas Subuh... Bebelnya sendiri. Dan apabila Ustazah Syaima turun dari katil, terasa pantatnya masih basah dari mimpi tadi. Ustazah Syaima menggeleng malu dengan diri sendiri sebelum tuala diambil lalu langkah dibawa ke bilik air.
***************
Langkah dibawa turun dari bilik. Ustazah Syaima memilih memakai baju yang paling longgar yang dia ada. Sehelai sweater yang sederhana tebal. Nasib baiklah rumahnya beraircond. Boleh dibuat alasan. Rambutnya pula diikat ponytail dengan bang sedikit melepasi dahi. Memakai seluar sweat pants yang lebih longgar dari tempoh hari yang pastinya.
YOU ARE READING
Ustazah Syaima
Abenteuer[Repost] Ustazah juga seorang wanita kan? Punya nafsu~ - Karya oleh JemariNakal -