Ustazah Syaima menarik nafas dalam. Melihat dirinya di cermin. Memakai pakaian yang diberikan Azmir semalam. Hanya tudung satin labuh kelabu yang membalut kepala dan menutup dada sahaja miliknya. Tidak terlalu ketat, tetapi cukup untuk menunjukkan bentuk pinggang bila dibutang. Merasa segan, Ustazah Syaima membuka butang itu, melihatkan kemeja putih di bawah, dituck in ke dalam seluar yang juga kelabu, yang lebih mengikut bentuk kaki, walau ia mula longgar di lutut, namun bentuk punggung dan pehanya yang besar montok itu agak jelas.
Ustazah Syaima menggeleng segan. Ini lebih ketat dari kain yang dibeli Syazana. Dengan jacket/blazer yang hanya menutup lebih sedikit dari paras pinggang, punggungnya memang terdedah. Tubuh dipusing jika dapat dilihat garis panties, namun tiada garis. Mungkin kerana panties yang diberi Azmir semalam nipis.
Wajah Ustazah Syaima merah sedikit melihat diri di cermin. Namun di sebalik segan itu Ustazah Syaima berasa bangga. Ya, selama ini memang si suami banyak memuji tubuhnya. Namun apabila Azmir juga memuji, bahkan mahukan tubuhnya, dan mahu melihat dirinya di dalam pakaian sebegitu, membuatkan Ustazah Syaima bangga.
Lipstick warna merah lembut yang dah siap disapu dilihat di cermin. Senyum diukir sebelum beg diangkat dari katil lalu langkah dibawa turun. Nasib baiklah si suami dah keluar awal lepas Subuh tadi. Ada meeting balik hari di Johor.
Langkah dibawa turun, melihat kaki yang dah siap bersarung stoking hitam. Yang biasanya hanya berparas buku lali, namun kali ini ke paras peha. Dibeli Azmir semalam.
Terdengar suara TV dari ruang tamu. Ustazah Syaima membelek melihat Fadzril yang duduk di sofa menonton Oggy and the Cockroaches sambil makan Koko Krunch berisi susu. Fadzril memalingkan wajahnya melihat umminya sekali lalu. "Morning Ummi" dan beberapa saat kemudian Fadzril memalingkan wajah sekali lagi dengan mulut yang terhenti mengunyah.
Wajah Ustazah Syaima merah melihat Fadzril memandangnya begitu. "Kenapa?" sambil menuang koko krunch yang dah ada di atas meja makan ke dalam mangkuk, lalu menuang susu yang dah mula 'berpeluh' juga. Dan langkah dibawa duduk di sebelah Fadzril.
"Ummi pakai macam tu pergi... Kerja?"
Ustazah Syaima mengangguk sambil senyum segan. "Urm... Seksi sangat ke?" Fadzril memandang tubuh umminya yang lebih kelihatan dari biasa. Kalau dibutang jacket/blazer itu, pasti lebih nampak. Fadzril menggeleng.
"Seksi tu... Takla... Tapi... Nampak bentuk badan kot... Huhu.... Lagipun... Kalau ummi nak tahu... Lelaki dekat luar sana tu kadang kadang ada fetish perempuan pakai pakaian ofis macam ni..." kata Fadzril sebelum mengalih pandangan dari tubuh ibunya. Perasan mula ada reaksi di bawah seluar sendiri.
"Hmm... Tapi... Tak seksi sangat kan... Ummi tengok macam pengacara TV adala... Pembaca berita ke..." kata Ustazah Syaima. Fadzril mengangguk mengiakan. Melihat ibunya mengunyah koko krunch itu. "Okay... Cuma, saya nasihatkan, jangan butang jacket tu, nanti kang ada ulat bulu lain yang naik daun..." pesan Fadzril.
YOU ARE READING
Ustazah Syaima
Adventure[Repost] Ustazah juga seorang wanita kan? Punya nafsu~ - Karya oleh JemariNakal -