Chapter 22 - Finale

4.1K 17 6
                                    


"Ohh... Okay faham... Terima kasih ustazah..." ucap Izzati. Pelajarnya. Izzati senyum sambil memasukkan bukunya ke dalam beg yang dibawa. Izzati menolak tubuhnya bangun. "Terima kasih ustazah." Disalam dan dikucup tangan Ustazah Syaima sopan sebelum melangkah keluar dari bilik Ustazah Syaima itu.

Ustazah Syaima menarik nafas dalam. Bibir bawah digigit. Wajah terasa hangat teringatkan dua hari lepas. Semalaman, seharian... Dia dan Fadzril saling melepaskan nafsu masing masing. Dan kali ini di katil dia dan suaminya beradu pula. Dan kali ini Ustazah Syaima tahu yang ianya bukan hanya untuk sekali.

Namun Ustazah Syaima tahu mereka perlu berhati hati. Mereka tidak mahu merosakkan hubungan Ustazah Syaima dengan suami. Dan juga Fadzril dengan abinya. Ustazah Syaima bersandar. Teringat di kerusi inilah kali pertama dia merasa batang Azmir di dalam mulutnya. Dan beberapa kali pula dan dia Azmir melepaskan nafsu di sini.

Ustazah Syaima menutup mata.

Tak pernah kata apa yang di dalam kepalanya betul. Namun tidak pula berkata yang dia akan berhenti. Dia masih sayangkan Fadzril sebagai seorang anak. Cuma... Nikmat persetubuhan itu merupakan sesuatu yang Ustazah Syaima tidak boleh tolak lagi. Dengan Datin Qadrina yang juga mempunyai hubungan begitu dengan anak lelakinya, Naim.

Kemudian Ustazah Syaima teringatkan sesuatu.

"Azmir..." Azmir dah agak lama tidak mencari dirinya. Begitu juga dengan Datin Bella dan Fadzril.

Takkanlah...

**********

Ustazah Syaima ketawa kecil. Mendengar cerita Bella dan Azmir tentang bagaimana mereka akhirnya tewas dengan nafsu masing masing. Dan rupanya mereka telah tewas seminggu lebih awal dari dirinya dan Fadzril. "Patutlah tak cari saya sangat dah..." usik Ustazah Syaima yang bersandar di hujung kolam renang rumah Bella itu.

Ustazah Syaima memakai swimsuit yang dibelinya dahulu. Rambut hitamnya dibiar melepasi bahu dengan buah dada besar dipegang bra nipis sehingga menampakkan bonjol putingnya itu. Dengan tali halus membalut seperti di pantiesnya juga.

 Dengan tali halus membalut seperti di pantiesnya juga

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bella pula memakai bikini yang lebih ringkas. Cuma tiga segi yang menutup buah dadanya hanya menutup lebih sedikit dari puting. Bersama panties yang juga nipis dan bertali hampir seperti Gstring. Azmir kemudian datang membawa 4 gelas berisi ais dan sebotol Mirinda Strawberry.

"Umm... Dah macam pool party..." usik Ustazah Syaima. Bella menghulurkan gelas yang dah dituang air itu ke Ustazah Syaima. Dan satu lagi kepada Fadzril yang bersandar di antara Bella dan umminya. Hanya memakai seluar pendek di bawah air.

"So... Fadzril dah tak datang rumah auntie juga ke macam mana lepas ni?" usik Bella kembali sambil mencuit siku Fadzril di bawah air. Fadzril melihat rambut Bella yang diikat ponytail itu sambil tersenyum. "Mana boleh tak datang dah auntie..." Jawab Fadzril berani sambil memeluk pinggang Bella dan menghirup air dengan tangan satu lagi. Bella ketawa kecil.

Ustazah SyaimaWhere stories live. Discover now