Chapter 13 - Keadilan

2.5K 8 0
                                    

Datin Kayla menghirup kopi segar yang dibuat dari mesin kopi di rumah. Nafas ditarik dalam sambil langkah dibawa dari kaunter dapur ke ruang tamu depan. Rambut Datin Kayla sedikit serabai, namun masih menunjukkan imej yang cantik, bersama lipstick dan make up ringkas yang masih nampak.

Datin Kayla bertelanjang bulat, tubuhnya melentik sempurna, dengan punggung dan peha yang mantap dan tegang, sedikit 'thicc', bersama buah dadanya yang masih pejal dan bulat. Kulit gelapnya kontra dengan air mani yang mula mengering di atas buah dada itu.

Kopi segar itu dihirup sekali lagi sambil mata melihat lelaki muda yang duduk di atas sofanya. Juga bertelanjang bulat. Lelaki melayu dengan senyum lebar. Melihat tubuh wanita India di hadapannya itu dari atas ke bawah. Batangnya semakin mengeras semula.

Pakaian bersepah di lantai, uniform putih dan seluar hitam lelaki itu terjelepuk di belakang sofa, uniform Pak Guard perumahan mewah itu.

Datin Kayla menghulurkan cawan itu kepada lelaki itu, dan lelaki itu menyambut. Dihirup perlahan sambil Datin Kayla memanjat tubuh pemuda itu. Sedikit kurus, namun cukup untuk Datin Kayla rasa berahi dengan otot yang menimbul di seluruh tubuh itu. Digesel manja batang pemuda itu ke pantatnya yang masih basah.

Si pemuda tadi menghirup kopi itu sedikit sebelum diletakkan ke meja kecil di sebelah.

Datin Kayla mengintai jam dinding. "Umm... You punya waktu rehat ada lagi 20 minit... Rasa sempat untuk satu lagi round...?" soal Datin Kayla nakal.

Belum sempat pemuda tadi membalas, terdengar bunyi kaki turun dari tangga. Pemuda tadi sedikit gelabah namun Datin Kayla cuma senyum nakal.

Rama.

Rama senyum sambil menggeleng melihat 'ma'nya di posisi begitu. "Rama, nak pergi mana tu?" soal Datin Kayla sambil terus menggesel.

"Pergi rumah ustazah, Auntie Bella kata Azmir dah rasmi. Nak rasa jugak" kata Rama selamba. Datin Kayla senyum menahan erang. "Ummph... Tapi ustazah mengajar la baby... Mana ada dia dekat rumah sekarang..."

Langkah Rama terhenti. "Oh... Okay... Takpelah, boleh jumpa anak lelaki dia. Boleh kenal kenal ke."

Datin Kayla melihat ke belakang. Pemuda tadi mencapai punggung besar Datin Kayla, diraba dan diramas sambil mendengar perbualan dua beranak itu. "Umm... Nice... Nanti tengoklah kalau dia ikut taste ma... Kalau ikut taste 'ma', nak rasa juga"

Rama senyum nakal mengangguk sebelum menutup pintu, membiarkan Datin Kayla menikmati tubuh pemuda itu sekali lagi.

*******************

Butang loceng ditekan sekali lagi. Tak lama selepas itu Fadzril keluar dari rumah. Dah siap memakai tshirt bercolar dengan jeans. Kunci kereta di tangan. Kebetulan dia nak keluar apabila Rama menekan butang loceng.

"Ya?"

"Ustazah Syaima ada?" soal Rama sopan. Fadzril menggeleng. "Ustazah, ummi saya... Dia lecturer... So dia balik dalam pukul 5 lebih kejap lagi. Kenapa ya?"

"Oh, saya Rama, jiran... Anak Datin Kayla" kata Rama memperkenalkan. Fadzril menyambut tangan Rama sopan, bersalaman. Mengetahui kejiranan dekat sini, dan melihat Azmir, mungkin Rama datang ke sini untuk... merasa umminya. Dan entah mengapa Fadzril merasa sedikit cemburu.

"Fadzril... Kenapa awak cari ummi saya ya?" soal Fadzril sopan.

Rama memandang ke tepi mencari alasan. Kerana dia kurang pasti jika Fadzril tahu tentang 'kegiatan' mereka atau tidak, jadi Rama memilih jawapan selamat. "Tak ada apa... Saya tak sempat lagi jumpa jiran baru... Hehe... By the way, ma saya mesti suka dekat awak"

Ustazah SyaimaWhere stories live. Discover now