Chapter 18 - Nikmat Bersama

3.3K 15 0
                                    


Ustazah Syaima meletakkan beg luggage sederhana besar yang dibawa ke tepi dinding. Mendengar bunyi kasut Bella dibuka sebelum Bella menyertainya ke dalam bilik hotel itu. Bella terhenti di pintu yang jelas menyambungkan bilik sebelah. "Ustazah tahu pasal ni?"

Ustazah Syaima menggeleng. "Dorang la tu plan... Nakal betul..." Bella ketawa kecil juga menggeleng sebelum shawl di kepala perlahan dibuka. Melepaskan rambut. Rasa nak basahkan badan sedikit.

"Kita ada plan ke datang sini?" soal Ustazah Syaima sambil membuka sliding door, memberi masuk angin laut yang meniup. Tudung labuh ditiup mendedahkan dada cepat cepat dipegang walau tiada siapa di situ. Mungkin dah terbiasa.

"Takde pun... Nak tengok pantai laut je kata dorang..." Bella dah mula menanggalkan pakaiannya satu persatu sebelum mencapai tuala dan membalut tubuhnya. Walau angin laut kuat, tetapi masih terasa bahang siang itu. Baru lepas tengahari, matahari masih memancar terang dengan langit tak seberapa nak berawan itu.

Ustazah Syaima kemudian masuk kembali dan menutup sliding door itu kembali, sambil tangan mula membuka pin tudung satu persatu sebelum mencapai phone untuk memberitahu suami yang mereka telah selamat sampai.

*************

Petang itu mereka berjalan jalan dan bermain air di gigi pantai. Tak banyak aktiviti yang aktif pun. Cuma berjalan, duduk, menikmati angin laut, dan sesekali mengambil gambar selfie dan pose bersama. Selepas itu, mereka pulang ke bilik untuk Maghrib dan bersihkan diri, sebelum makan malam di sebuah restoran berdekatan di tepi laut.

Ustazah Syaima malam itu memakai tudung labuh bawal biasa yang kali ini berwarna pink cerah. Bersama jubah longgar yang menunjukkan imej ustazahnya. Ustazah Syaima juga memakai handsocks pink, matching dengan warna tudung.

Auntie Bella pula lebih kasual. Memakai shawl pleaded yang kemas dan membalut kepala dan leher seperti biasa, sebelum dilepaskan bakinya ke belakang. Bersama turtleneck lengan panjang yang membalut tubuh, dan seluar jeans yang agak ketat. Sedikit kontra dengan Ustazah Syaima.

Bunyi ombak, angin malam, dan makanan laut segar masing masing membawa senyum ke wajah mereka. Hampir mereka terlupa akan agenda tersembunyi mereka di situ. Dengan muzik live dari kugiran tempatan, boleh kata mereka sungguh gembira berada di situ.

Selepas itu, mereka sengaja mengambil jalan pantai untuk pulang ke hotel. Hampir kelam sepenuhnya, hanya bersinarkan lampu dari gerai dan resort yang agak jauh. Cukup untuk mereka melihat ombak dan jika jika ada kayu di laluan mereka.

Tiba tiba Azmir menarik pinggang Ustazah Syaima, dipeluk erat ibarat sepasang kekasih. Sambil sesekali tangan turun meraba punggung bulat Ustazah Syaima itu. Diramas geram. Membuatkan Ustazah Syaima menghela nafas berat sedikit.

Bella dan Fadzril kemudian perasan apa yang dilakukan Azmir. Masing masing bertukar senyum nakal sebelum Fadzril juga menarik pinggang Auntie Bella, lalu tangan kali ini mencapai buah dadanya pula. Diramas lembut membuatkan Auntie Bella melepas erang nakal.

"Umm... Dah agak dah you guys ada plan lain ajak kami sekali..." bisik Auntie Bella. Masing masing bertukar senyum. Langkah dibawa ke hotel dan kali ini, Fadzril menarik Auntie Bella ke biliknya, sedang Azmir menunggu Ustazah Syaima membuka pintu bilik Ustazah dan Auntie Bella tadi.

Fadzril senyum nakal ke arah umminya dan Azmir sebelum masing masing masuk ke dalam bilik.

Pintu ditutup dan Auntie Bella dah mengambil langkah dahulu. Terus dipeluk leher Fadzril itu dan bibir Fadzril dikucup manja. Dan sengaja Auntie Bella menekan dan menggeselkan tubuh dan buah dada bulatnya ke tubuh muda Fadzril itu.

Ustazah SyaimaWhere stories live. Discover now