Yanımda Değildin..

8 2 0
                                    

Merhaba arkadaşlar. Bu bölüm yaşanmış bir aşk hikayesi. İleriki bölümlerde de olucak.. İyi okumalar.

Nasıl başlasam bilemedim.
İçim çok acıyor. Başkasının olma ihtimalin, beni sevmeyişin, her fırsatta bana bağırışın... Bunlar canımı çok yakan şeyler. Ama yine de gidemiyorum senden. Gitmekte istemiyorum ki. Sanki bir gün olacakmışız gibi. Bana çok kızgınsın biliyorum ama bilmediklerin var. Şuan gözyaslarımı tutamıyorum, her aklıma gelişinde ağlıyorum..

Yıllar sonra sen o kızı unuttun ve beni sevdin. Yıllarca başkalarını sevdin, bana anlattın, yardım ettim. Bir gün olsun sana aşık olduğumu hissettirmedim sana.. Sonra nasıl olduysa zamanla o kızı anlatmaların azaldı. Başkasıyla gördün, canın yanar sandım. Gözlerine baktım eski bakıslarn yoktu. O kızı umursamıyordun ve alısmıştın sürekli başkalarıyla görmeye. Sevinsem mi üzülsem mi bilemedm. Sonra sen onu unutuğunu söyledin. Sana onu hatırlatıcak her şeyi kaldırdım. Hiç yalnız bırakmadın. 4 ay 28 gün bana kardeş demedin hiç ve biz sevgili olduk. Mutluluktan uçuyordum. Kavga ettigimiz oluyordu ben kavga edecek kadar birbirmizi önemsiyoruz dye seviniyordum. Seni cok seviyordum. Yılların duasıydın ve kabulumdun Allah katındaki..

Sonra bir gün kasıklarımdaki ağrı dayanılmaz bir hal almaya başladı. Agrılarım olurdu ama üşüttüm derdim. Değilmiş. O gün acıdan yere çömelmiş kalkamamıştım. Hastaneye gittik. Kadın doğuma. Bebeğinin olma ihtimali %20 dediler. Oturup saatlerce ağladım. Yıkıldım. Oysa bir yıl sonra evlenicektik. Çocuklarımız olacaktı. Her gün çocuk hayali kuran adamdın sen. Günümü geceme kattımda ağladım. Sana nasıl söyleyeceğimi düşündüm. Söyleseydim git deseydim de gitmezdin. Olmasada olur derdin ve ben ömür boyu sana borclu hissederdim kendimi. Baskasının ol istemedm ama mutlu ol istedim. Günlerce soğuk davrandım. Sonra sen düzeltmek icin hayal kuralim dedin. Sen kur ben okurum dedm. Yakında biticekti ve sana günlerce soğuk davranmak çok zordu. Hayal kuruşunu son kez görmek istedim. İlk hayalin yine çocuklarla ilgiliydi. O hayalden sonra sana senle bir sey konusmak istiyorum dedim. Konus dedin. Ben senden sıkıldım hislerim bitti, btün her sey cok yappmacik dedim. Düzeltmek istedin. Çabaladın. Ağlayarak yazdım o mesaji elveda.dedim. acıdan kavrulurken elveda dedim. Ne dediysen dinlemedm. Gittim.

Aylar sonra mesaj attin. Özledim dedin. Dayanamadm yine. Konustum senle. İki yıl oldu. Hala sinirlisin hala baskasinin degilsin. Ama eski duygularin yok. Bana eskisi gibi bakmiyorsun. O gözlerde sadece öfke var. Ama anlatamam ki biricigim. Baskasinin olmani istemiyorum. Benim ol yine istiyorum. Ama ne sen beni istiyorsun artik ne de ben seni bataklığa sürükleyebilirim. Ağlamama kızışın geldi aklıma. Yanımda olsan kızardın. Değilsin..

BOŞLUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin