4 частина

3 1 0
                                    


: Ліля Деревій

— Дівчата...- тихо звернулась я до Кіри, Аліси та Кеті.

Від розмови з Касом минуло три тижні, а я тільки зараз наважилась поговорити з дівчатами. Після «тієї розмови» мені стало набагато легше і думки не тривожили мене перші два тижня навчання. А весь третій тиждень я була немов на голках. Навантаження стало більше і відповідно не надто приємних думок назбиралося предостатньо.

— Так?- погляди подруг звелися на мені

— Я стомилась... Уже! В мене якесь емоційне вигорання чи.. я не знаю що зі мною! Весь час відчуваю себе якоюсь спустошеною ніби з мене просто взяли і вирвали ту частину мозку яка відповідає за позитивні емоції!

Дівчата мовчали декілька секунд, а потім водночас почали всі разом заспокоювати мене словами:

— Це ти через цьогорічні іспити так?

— Не хвилюйся це мабуть все через те що ти дуже багато на себе взяла!

— Ліля не переживай так, все добре, а настрій ми тобі піднімемо!

Після цих декількох реплік я зрозуміла—ні, з таким подруги мені не допоможуть. Вони не слухають.... Вірніше слухають, але.. не треба мені цих слів чи піднятого настрою. Може я хочу посумувати? Невже доведеться просити про допомогу Хаєра? Та ну ні, тільки не це.. але минулого разу саме він допоміг мені! Може варто спробувати?..

Стіни памʼятають. Каспіан і ЛіляWhere stories live. Discover now