: Ліля ДеревійКас став моїм другом...
Сказав би мені це хтось пів року тому—я б не вірила. Але дійсно. Каспіан Хаєр став моїм другом.Зараз ранок Різдва, а я досі не можу змусити себе встати з ліжка і спуститися вниз до ялинки. Хочеться простого людського поспати до обіду.
— Ліля!! Спускайся тобі пошта!
Пошта? Оце цікавіше! Хто мені пише? Дівчата мабуть. Можливо щось надіслали в подарунок. Треба вилазити з теплого ліжка...
Я вилізла лише через пʼять хвилин і, кутаючись в ковдру, спустилася на перший поверх до ялинки.
Там було не надто багато подарунків, але схоже що більшість—мені.
Під ялинкою було два пакунки батькам— від мене та Ані. Три пакунки Ані— від мене, батьків та бабусі. А от я отримала найбільше. Окрім подарунків від батьків та бабусі, мені поштою надійшли маленькі пакуночки від дівчат та ще один величенький пакунок-загадка. Від кого він?
— Доброго ранку всім!
— Проходь до ялинки, починаємо розпаковувати подарунки!
Від батьків я отримала набір гарних стрічок, заколок та обруч, від бабусі купу солодощів, від Кеті блокнот, від Кіри набір дуже гарних кольорових ручок, від Аліси гарненький браслетик з літерою «L». Аж нарешті дійшла черга до подарунку-дивини. Розпакувавши гарне зелене пакування я побачила величеньку коробку. Відкривши—аж ахнула. Там лежало декілька книжок, мої улюблені іриски, шоколадки та різні дрібнички—від резинок для волосся до милого саморобного браслету з різнокольорових бус. Зверху над всім цим лежав конверт з восковою печаткою. Помітивши герб Хаєрів—відразу ж зрозуміла, що це від Каса.
«З Різдвом, Ліля!!
Не міг вирішити що дарувати, тому ось. Вийшло купа всіляких дрібничок! Побачимось після канікул! О, до речі, ТИ ЯК ТАМ?! Я за канікули не отримав жодного листа, переживаю ж!PS: Ти ж знаєш що я у Сала так?...
Каспіан Хаєр»
ЧОРТ!!! А Я Ж ВІДПРАВЛЯЛА ВСІ ЛИСТИ ДО ШКОЛИ!!! Треба відповісти на лист.
Ми врешті всілися снідати. Поснідавши батьки запропонували піти прогулятись по обіді, а оскільки в нас ще був час до обіду, я пішла в кімнату писати відповідь Хаєру.
«Привіт, Кас, Веселого Різдва!!
Є одна проблемка.... Я не знала що ти у Сала... Я надсилала листи в маєток...
Вибач.
Я досі жива і вже не дочекаюсь коли канікули скінчаться і ми побачимось. Дуже дякую тобі за подарунок!!
На щастя я тобі подарунок в школу не відправила! Сподіваюсь ти не образишся, але подарунок ти отримаєш при зустрічі. (Тому не повбивайтеся там разом з Кіффером)
Дуже сумую вже!
От би побачитись пошвидше! Я чекаю листа з розповіддю про те, що за «сюрприз» ти вручив Кіфферу!Ліля»
ВИ ЧИТАЄТЕ
Стіни памʼятають. Каспіан і Ліля
Fiksi RemajaЄ школа при старовинному маєтку куди зʼїжджаються розумні діти, які змогли потрапити на безкоштовне навчання та діти, навчання яких, саме в цій школі, забезпечили батьки. Є підлітки-однокласники з різноманітним корінням, поглядами на життя, ставленн...