7 частина

0 1 0
                                    


: Ліля Деревій

—Ох Ліляяя як же ж я скучииииив!- протягнув Кас щойно притягнувши мене в обійми.

— Я теееееж!- в його манеру протягнула я

Він хихикнув й, відпустивши з обіймів, став розглядати мене з ніг до голови.

— Міс Деревій, невже я бачу це на вашій руці?- він підняв мою руку ближче до очей розглядаючи браслетик на руці.

— Вам не дається містере Хаєр, я дійсно ношу цей браслет. Дістався мені в подарунок від одного милого молодого чоловіка.

— Міс, ви мені лестите!

В моменті ми обоє залилися невгамовним сміхом, аж за животи похапалися.

Весь вечір після приїзду з канікул ми провели разом у внутрішньому дворику. Звісно було холодно, зима ж все таки, але ми весь час сиділи кутаючись в одяг та обіймаючись. Двотижнева розлука точно на нас якось вплинула, раніше в нас не було такого тактильного голоду.  Або ми його просто ігнорували?

Мені здавалося, що ми—переможці всесвіту. Що можемо все, будь що.

— Я дуже сильно за тобою сумувала. - сказала я після кількахвилинної мовчанки, коли ми сиділи на лавці та задерти голови вдивлялися в затягнуте хмарами небо.

— А я як сумував! Думав здурію за ці канікули...

— Так, а що трапилося? Ти ж на перший тиждень канікул збирався додому їхати.

Хлопець сів і підтягнув ноги до себе.

— Може не сьогодні про це? Не хочу псувати настрій цим всім... Я зараз занадто щасливий щоб говорити про погане.

— Добре...

Стіни памʼятають. Каспіан і ЛіляWhere stories live. Discover now