Bölüm 6

650 65 9
                                    

Taehyung bu yolculuktan kesinlikle hiç hoşlanmamıştı. Korkutucu köpekler ve orkların arasında, kirli ormanda sıkılmış, tiksinmiş halde yolculuğun bitmesini beklemekten başka yapabilecek bir şeyi yoktu.
Yanında getirdiği iki hizmetçi peri de farklı değildi. Mutsuz ve solgun görünüyorlardı.

Jungkook üçüne de ara sıra su ya da et getiriyordu ama ne Taehyung ne de diğer periler et yemezdi.
Bu yüzden üçü de açlıktan ölmeden önce hizmetçi periler Jungkook'un adamlarından biriyle birlikte ormanda yenilebilecek bitkileri aramaya çıkmıştı.

Taehyung tek başına, Jungkook'un pelerinin üzerinde otururken korku içindeydi. O kötü adamın, isminin Johnny olduğunu hatırlıyordu. Ormana götürdüğü perilerini yemesinden korkuyordu. Ama onları göndermek zorundaydı çünkü açlık tüm bedenini zorluyordu.

Jungkook'un kendisine bıraktığı sudan bir yudum aldı. Etrafa bakarken somurtuyordu.
Adamların hepsi ayrı işlerle meşguldü.

Taehyung buna alışmıştı. Ama daha kolay olmuyordu. Etrafta dolaşmak için uçuyor, pis zemine oturmak yerine Jungkook'un kucağına ya da pelerinin üzerine oturuyordu.

O sırada bir şey hırladı ve Taehyung'un üzerine salyalar aktı. Peri bağırdı ve kendini korumak için yüzünü kapatmaya çalışırken devrildi.  Korkunç sesin sahibi periye daha fazla yaklaştı ve onun çıplak üst bedenini, kanatlarıyla birlikte komple yaladı.

Ardından  Mingi'nin sert sesi duyuldu.
"Hey! Onu rahat bırak oğlum.."

Kurt, perinin üzerinden geçip Mingi'nin ayaklarının önüne kıvrıldı..

Taehyung doğrulup  ağlamaya başladı. Başını geriye atıp aşağıdan Mingi'ye ve ardından yerde ki köpeğe baktı. Kanadının üzeri iğrenç köpek salyasıyla kaplıydı.

Mingi orada durup sanki az önce kurt, Taehyung'a saldırmamış gibi hayvanı okşuyordu.

Taehyung artık yüksek sesle ağlamaya başladı. Hıçkırıkları ormanda yankılanırken bütün adamlar ve hatta köpekler de ona bakıyordu.
Omuzlarında sıcak eller hissettiğinde ürktü ve çığlık attı.

"Neyin var tatlı prensim?"
Jungkook, perinin küçük  vücudunu inceledi. Bir şey yok gibi görünüyordu.

Taehyung ellerini kaldırdı ve gözlerini ovuşturdu. "O korkunç iblis köpek bana saldırdı!"
Kanatlarını çırptı ve gözlerinden yaşlar yanaklarına hücum etti.
"Kanatlarıma zarar verdi. İğrenç!"

Jungkook eğilip onu öptü. "Onu yıkayabilirsin. Kuruyana kadar seni taşırım, uçmak zorunda değilsin.”

Taehyung sızlandı ve bakışlarını Jungkook'un aksine çevirdi.
"Adamlarını ve köpeği cezalandırmalısın."

Jungkook çenesini oynattı ve karanlık bir ifadeyle kocasını izledi.
Elini uzatıp perinin somurtkan dudağını ezdi. Çok tatlı görünüyordu. “O adamlara ne yapmamı istersin?"

Taehyung başını tekrar Jungkook'a çevirdi. "Köpekleri bağlayın."
Daha sonra göz ucuyla adamlara baktı. "Onları da azarla. Beni koruyamıyorlar."

"O bir Kurt" diye düzeltti Mingi ve köpeği okşamaya devam etti.

Jungkook içini çekti. "Onu bağlamak kötü bir fikir. Muhtemelen kokunu sevdi. Sana zarar vermek istemiyordu."

"Bana saldırdı." Taehyung Jungkook'un ne kadar çok şey gördüğünden emin olamıyordu ama kocasının bundan haberdar olması gerektiğini düşünüyordu. “Beni yaladı ve hırladı!.”

"Biliyorum." Üzerinde ki gömleği çıkardı ve perinin salyayla kaplı vücudunu silerken devam etti. “Bir daha olmayacak.” Mingi'ye korkutucu bir ifadeyle baktı. Mingi başını hafifçe eğdi.

Köpek tekrar hırladı.

Taehyung nefesini tuttu ve Jungkook'un göğsüne doğru geri atıldı.“Beni yemek istiyor!”

Jungkook kulağına doğru kıkırdadı. "Merak etme o perilerin tadını sevmiyor. Hem onlar çok ufak yaratıklar. Kurdu doyurmaz."

Perinin gözleri irileşti.
"Lütfen." Jungkook'un kaslı koluna sarıldı. "Bundan hoşlanmıyorum. O beni korkutuyor.”

Jungkook dişlerinin arasından keskin bir nefes aldı. "Dikkatli ol Tae," diyerek periyi uyardı, sesi gergindi. “Benimle böyle tatlı bir şekilde konuşursan..”

Taehyung somurttu ve köpeğe döndü. Altın gözlerde ona bakıyordu. Perinin rahatsızlığı karşısında o neşeli görünüyordu. "Benden uzak dursun."

Mingi araya girdi. "Onu kendim eğittim."

Jungkook, perinin çenesinin köşesini güven verici bir şekilde öptü. “Gerçekten sıkıntı vermekten çok yardımcı oluyor.”
Daha sonra kocasını kucağına aldı ve ormanı içine doğru yürümeye başladı.

Taehyung Jungkook'un omzunun üzerinden Mingi'ye bakarken kaşları çatılıydı. Kollarını adamın boynuna doladı.

Jungkook'un seks yapmak istediği zaman diğerlerinden uzaklaşmasını kendisi istemişti.
Bu yüzden neden gittiklerini biliyordu.




Mingi

Mingi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Mingi

Team kurt?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Team kurt?

Team tae?



amestaekook
ozgenur_00
💕

Melez 'KookTaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin