38.kapitola

66 7 1
                                    

,,konečně pryč" usmála jsem se v autě na Nialla, který po škole pro mě opravdu přijel.

,,Bylo to tak hrozné?" Zeptal se a já přikývla ,,co si udělat piknik dokud je hezky?" Navrhnul ,,to zní hrozně fajn" přikývla jsem ,,budeme muset do obchodu, deku ale mám " řekl ,,vybavený" mrkla jsem na něj ,,vždy" řekl spokojeně.
Jeli jsme pak do obchodu po cestě jsme se bavily o všem možném a dělaly kraviny. I když se s Niallem neznáme dlouho, tak mi opravdu sedl.

,,vždy jsem to chtěla zkusit" řekla jsem nadšeně , když jsem si sedla do košíku ,,nedivím se " zasmál se Niall co vzal košík.  

,,dneska nám bude blbě" pobaveně  jsem poznamenala když jsme dávaly do košíku všechno možné, nebo spíše Niall ,,to nevadí" zasmál se a dal nám tam džusy ,,utíkáme" řekl a ten blázen se fakt rozutekl. Já úplně vypískla, ale fakt jsem se modlila abych přežila.
,,hale" zasmál se a zastavil u regálu, kde byl jejich merch ,,Okey vím do jakého obchodu nikdy nevezmu ségru" zasmála jsem se ,,chceš něco pro ní?" Nabídl a já pokroutila hlavou na náznak, že ne.

,,jsi si jistá? Klidně dostane i podpis" mrkl ,,ne nebudeš utrácet" usmála jsem se ,,fajn" řekl podezřele v klidu. Raději jsem to nadále neřešila.

,,Raději už vylezu" řekla jsem, když jsme si uvědomily, že už by jsme mohli ke kase ,,Okey pomůžu ti" řekl a dal košík ke stěně, já opatrně vstala, on mi nabídl jeho ruce, ochotně jsem je přijala a díky němu vyskočila z košíku. Díky zákonu přitažlivosti, jsem trochu do něj nabourala. Nebo spíše trochu víc.

,,promiň" omluvila jsem se a lehce od něj odstoupila, nechci aby si myslel, že jsem nějaká posednutá fanynka co se k němu snaží dostat ,,v pohodě Hope" řekl a já přikývla.

Šli jsme ke kase, vyndaly jsme vše co jsme hrozně potřebovaly na pult a když to pokladní namarkovala, tak jsme to rovnou dávaly do tašek.
,,musím taky někdy něco zaplatit" poznamenala jsem, když jsme odcházeli ,,můžeš" souhlasil ,,ale ne semnou" dodal a vyplázl na mě jazyk ,,jsi hroznej" řekla jsem s úšklebkem ,,au?!" Vypískl a ruce si dal na srdce ,,přemýšlím jestli by jsi se neměl vykašlat na zpěv a nezačít s dráhou herce" poznamenala jsem ,,bych vyhrál každou cenu" řekl nadšeně ,,tady si někdo věří až moc" shodila jsem mu hřebínek ,,možná?" Zasmál se a přišli za ním dvě holky s dotazem na fotku. On samozřejmě neodmítl a fotku si s nimi udělal.

,,Hyde park?" Navrhl v autě, když jsme si sedly a tašky bezpečně položily na zadní sedačky ,,Tak jo" souhlasila jsem, mám to tam ráda, je tam klid a i když tam často je milion lidí, tak stejně vždy si tam člověk dokáže najít místo, kde nikdo není.
Niall začal řídit a zapnul rádio, dohrávala tam akorát ještě nějaká písnička a pak se rozezněl hlas moderátorek, začaly mluvit o různých drbech.
"Dneska jsme tu měli na rozhovor One Direction, díl se připravuje a i když ho pro vás nemáme ihned, tak si myslíme, že se máte na co těšit" oznámila nadšeně "členové promluvily o jejich budoucí hudbě která nás prý brzy čeká, dokonce jsme se dostaly i k tomu zda kluci randí, dozvíte se kdo je single a kdo zadaný" pokračovala

,,byl jsi na tom rozhovoru nadšený, tak jako ona když to vypráví?" Zeptala jsem se ,,byly hrozně otravný" uchechtl se ,,ale jinak to nebylo tak hrozné" dodal.

,,jsme tu" řekl po krátké chvilce příjemného ticha ,,vezmeš deku a já tašky?" Navrhnul ,,přece to nebudeš tahat sám" namítla jsem ,,jsem gentleman" vyplázl na mě jazyk a vzal je, já si musela otevřít kufr a vzala z něj deku ,,ty máš připravenou deku za každé situace?" Napadlo mě když jsme šli.
,,popravdě ano, od doby co jsme s kluky hlídaly Lux, tak jsme nějakou vždy měli u sebe" řekl a já se na něj zmateně podívala ,,Lux je malá dcera naší vizážistky" vysvětlil a já pak chápavě přikývla.
,,doufám, že ti to tak moc nevadí" vydechl když si ho po cestě odchytilo hodně holek na fotku ,,samozřejmě, že ne. Je to součást tebe a navíc já chápu, že ty holky jsou fanynky a chtějí využít možnosti " usmála jsem se ,,děkuju" usmál se upřímně ,,nemáš vůbec zač" usmála jsem se ,,tady to vypadá dobře" ukázala jsem na místo pod stromy, bylo to kousek od vody, kde bylo několik lidí, ale byl zde klid.
,,můžeme tam" souhlasil a šli jsme na místo , Niall položil tašky na zem a spolu jsme rozdělaly deku, pak jsme se posadily, sundaly jsme si boty, aby  jsme se mohli hezky posadit a naaranžovaly jsme si tam věci.

Badoo / Niall Horan Kde žijí příběhy. Začni objevovat