39.kapitola

39 6 0
                                    

Domem se rozezněl zvonek, šla jsem automaticky otevřít ,,lepší?" Pousmál se a objal mě ,,lehce" přikývla jsem ,,a pojď se najíst dodělala jsem akorát snídani" dodala jsem ,,fakt?!" Vypískl nadšeně ,,ano" uchechtla jsem se ,,dobré ráno" pronesl Niall v kuchyni ,,on to nebyl sen?!" Vypískla Oliv ,,ne" zasmál se a sedl si vedle ní ,,Oliv jez " pobídla jsem jí ,,dneska do školy pojedete autem" řekl Niall a spokojeně jedl ,,já pojedu ve tvém autě?!" Vypískla Oliv ,,ano Vip jízda" mrknul na ní, ona jestli nedostane infarkt tak to bude zázrak.

,,povedlo se ti to" řekl mi Niall když dojedl ,,díky, ale nebylo to nic složitého" usmála jsem se ,,holky běžte si pro tašky" řekla jsem jim.

Když jsme konečně se všichni připravily, tak jsme vyrazily ,,to auto je boží" byla nadšená Oliv ,,díky mám ho rád zatím mě nikdy nezklamalo" usmál se Niall ,,co máte rádi?" Zeptal se Oliv a Soph ,,co?" Zeptaly se zmateně ,,k jídlu musíme ještě něco sehnat ke svačině" řekl ,,cokoliv sladkého" culila se Soph ,,tak dobře" usmál se a zajel k pekárně ,,chcete si vybrat?" Zeptal se jich, oni začaly přikyvovat ,,skočím tam s nimi na co máš chuť?" Zeptal se mě ,,na nic opravdu" zalhala jsem ,,fajn něco ti vyberu" mrknul na mě a šli dovnitř. Dvojčata byla v pohodě což jsem ocenila.
Po chvíli se vrátily spokojeně ,,tady" uculil se a podal mi papírový sáček s jídlem ,,Ni neměl jsi utrácet" pokárala jsem ho ,,chtěl jsem" řekl jen a pak znovu vyjel. Zastavil před školou, vystoupila jsem a Niall také ,,budou si tě fotit Ni nebude ti to vadit?" Zeptala jsem se ho ,,člověk si zvykne" řekl s lehkým úsměvem a z kufru vyndal holkám batohy.
,,uvidíme tě ještě někdy?" Zeptala se Soph ,,jasně že ano za pár hodin" usmál se a ona ho objala, málokdy se stává že by Soph měla někoho ráda, on jí taky objal a něco pošeptal, ona pak vypadala spokojeně, pak se rozloučila i Oliv.

,,Soph si tě oblíbila" poznamenala jsem, když jsme vyjeli ,,proč myslíš?" Zeptal se překvapeně ,,ona většinou lidi nemá moc ráda, většinou se bojí, ale ty jsi evidentně výjimka" usmála jsem se ,,tak to jsem upřímně rád" řekl spokojeně.

* o tři dny později*

,,odpoledne musím na zkoušku s kluky" povzdechl si, seděla jsem mu v klíně a opírala se o něj ,,proč jsi z toho tak smutný?" Zeptala jsem se ,,nechce se mi" uchechtl se ,,nechcete jít semnou?" Navrhl ,,Ni a nebude to blbý nebo tak? Víš aby zbytek nebyl naštvaný, že nás tam bereš"

,,oni mě furt spamují, že tě chtějí poznat takže myslím, že oni s tím budou v pohodě" zasmál se ,,a nebude jim vadit, že tam budou děti a že Oliv dostane infarkt až uvidí i zbytek?" Smála jsem se ,,oni jsou zvyklý" usmál se ,,no jen aby" usmála jsem se a znovu se o něj opřela, on mě hladil  po zádech a já si připadala hrozně dobře.
V práci mám teď volno nechci totiž  aby Niall byl na vše sám.

,,za chvíli půjdu udělat nějaký jídlo" řekla jsem ,,a co?" Uculil se ,,nevím ale něco snad dobrého" zasmála jsem se ,,ty umíš jenom dobře vařit" namítl ,,to bych zas neřekla" usmála jsem se ,,ale já ano" řekl vážně ,,tak dobře" nechtěla jsem se s ním hádat. Po chvilce jsem vstala a on se na mě smutně podíval ,,klidně pojď pomáhat" řekla jsem ,,no dobře" řekl po chvilce přemýšlení.

,,zvládly jsme to" uculil se, když jsme udělaly jídlo a stihli udělat i koláč ,,jsme skvělý tým" uculila jsem se, on si to spokojeně vyfotil a dal na Instagram ,,jsi pyšný na to, že jsi vařil?" Zasmála jsem se ,,ano, ale je to jen díky tobě " usmál se, dívaly jsme se do očí a oba jsme se usmívaly. Cítila jsem se hrozně fajn, Niall po chvilce se začal sklánět svým obličejem dolů a já mu šla svým obličejem naproti. Nemohla jsem se dočkat jeho rtů, naše rty se málem spojily, ale vyrušila nás Oliv co sem přiběhla ,,Uhm pardon" řekla nervózně, my jsme od sebe nervózně uhnuly ,,v pohodě" usmála jsem se falešně ,,copak se děje?" Zeptala jsem se jí ,,nic" řekla jen a koukala na nás překvapeně ,,uvařily jsme" změnila jsem téma ,,jo viděla jsem na Instagramu" řekla.

,,Vy spolu chodíte?" Zeptala se a koukala z jednoho na druhého ,,ne" řekli jsme oba ve stejný moment. Ona jen přikývla a chtěla odejít ,,pojď se najíst, jdu ještě pro zbytek a pak budeme muset jet" zarazila jsem jí ,,kam?" Zeptala se a já se podívala na Nialla ,,vezmu vás sebou do studia, dneska potřebujeme ještě něco málo nahrát" vysvětlil a ona se úplně zarazila ,,počkat já budu na vaši zkoušce?!" Vypískla a Niall pobaveně přikývl ,,a tam bude i zbytek?" Nechápala absolutně tuhle situaci ,,ehm sólo kariéru nemám takže ano" zasmál se a ona vypískla a běžela ho obejmout.

,,jsme tu" řekl Niall, když jsme dorazily do studia. Všichni jsme se tady rozhlíželi vypadalo to tu hezky a zajímavě. Jeho zbytek skupiny si nás ihned všimlo.
Oliv evidentně měla zástavu srdce.
Oni k nám šli, pozdravily jsme se, ale pak přišlo na řadu takové to seznámí se jmény a podobně. Překvapilo mě, že mě všichni vtáhly do objetí postupně. Oliv měla infarkty, když byla s nimi v objetí. Soph se sice seznámila, ale pak se vrátila k Niallovi rychle. Dvojčata byly v pohodě, ty si užívaly nové prostředí co měli k dispozici.

Pohled Nialla

,,je to kočka Nialle" poznamenal Harry, když jsme měli po zkoušce ,,je" přikývl jsem ,,tak na co čekáš?" Mrknul na mě ,,koukněte se na mě a pak na ní ona může mít jakéhokoliv" vysvětlil jsem ,,Nialle ale ona kdyby tě nechtěla, tak s tebou není tolik času však vy teď spolu doslova bydlíte" řekl Louis ,,protože jejich mamka je v nemocnici a já jí chci pomoci"

,,Nialle vidíme jak na ní koukáš a ona na tebe. Ani jeden nejsme slepý" řekl Liam ,,dneska jsme se málem políbily" vydechl jsem a oni se na mě překvapeně podívali  ,,vole Nialle netvrď nám, že to byl omyl" ušklíbl se Harry ,,bylo to nějak potom co jsme uvařily, nepřemýšleli jsme" 

,,Nialle nad láskou nemůžeš přemýšlet prostě musíš udělat" řekl Liam opět a já si jen povzdechl.

Badoo / Niall Horan Kde žijí příběhy. Začni objevovat