,,Kdo z vás to sakra udělal ?!" Zakřičel jsem v šatně , když jsem tam vběhl . Právě se mi ukázalo totiž , že mám v telefonu seznamku . Je jasný , že v tom mají prsty ty tři idioti .
,,Nialle co se děje ?" Zeptala se Lou , která akorát připravovala Harryho ,,oni to moc dobře vědí " zamumlal jsem ,,stáhly jsme mu seznamku " řekl na vysvětlenou Liam, když si všiml pohledu od Lou.
,,počkej ty vyvádíš kvůli tomu více než , když ti snědli minule jídlo " uchechtla se na mě ,,Tím bych si nebyl jistý , každopádně udělaly jsme to pro Nialla dobro " řekl Louis jako námitku .
,,Pro moje dobro ?" Zeptal jsem se pobaveně ,,ano Nialle vidíme , že se trápíš a potřebuješ někoho i když děláš že ne " řekl Harry .
,,Netrápím se " namítl jsem a snažil jsem se znít přesvědčivě ,,No tak dej tomu alespoň šanci . Jasně některé holky ti tam budou posílat nahý fotky nebo tak , ale věřím , že tam najdeš i nějakou normální " usmál se Louis ,,pochybuju navíc nemám čas na to hledat tam nějakou holku "
,,Nemáš čas ? A proto se každý den nudíš a nemáš co dělat ? Notak Nialle zkus to "
,,Navíc co tím ztratíš ?" Řekl Liam ,,zrovna od tebe bych takovouhle zradu nečekal Payne " ušklíbl jsem se ,,navíc není to blbý ? Bude plný bulvár toho , že slavný Niall Horan je na seznamce . Navíc ty holky stejně půjdou jen po slávě a penězích "
,,Daly jsme ti tam fotku , kde jsi si jen podobný a ta fotka nikde není někdo si jen může myslet , že to jsi ty , ale nebudou mít přímý důkaz "
,,proto tak mám jméno Niall ?"
,,Nejsi jediný Niall na světě Horane "
,,fajn jdu do toho doufám , že nebudu litovat " povzdechl jsem si .
,,Skvělý , jen jsme ti už schválily pár holek o kterých jsme si myslely , že by mohly být fajn tak uvidíš " uculil se Harry a já raději nehodlal odpovídat .