,,ty jsi fakt přijel" řekla jsem a s radostí Nialla objala ,,slíbil jsem ti to přece" zasmál se v objetí ,,dáme si Nandos?" Zeptal se a já přikývla na znamení souhlasu, společně jsme se vydaly na cestu tam. Výhodou je, že ho mám kousek od školy.
,,víš že ti vůbec nezávidím že se musíš pak vrátit do školy?" Uchechtl se Niall a já po něm hodila vražedný pohled ,,nebuď zlej" řekla jsem vážně ,,jsem jen upřímný " mrknul na mě a já jen pokroutila hlavou na náznak že ne.
,,chceš po škole ven když dneska nepracuješ? Můžeme klidně něco podniknout nebo si jen pustit film " navrhnul ,,klidně můžeme oboje" usmála jsem se a vešla dovnitř nejlepší restaurace na světě.
Číšník co zde byl nás ihned usadil ,,vybereme to na mém telefonu" usmál se okamžitě Niall a naskenoval kód ze stolu ,,Ni ale pak ti peníze za moje jídlo pošlu" povzdechla jsem si ,,nepošleš protože neznáš číslo účtu" vyplázl na mě jazyk a podal mi telefon ,,pak ti to stejně dám" řekla jsem a on zakroutil hlavou na náznak že ne, já raději nic už neříkala a naklikala na jeho telefonu svou objednávku.,,můžeme si s tebou udělat fotku?" Vyrušilo naší konverzaci pár holek, on se rychle na mě podíval asi aby zjistil že mi to nevadí, já se zlehka na něj usmála ,,jasný není problém" řekl s úsměvem a vstal od stolu ,,hrozně vám to spolu sluší" řekla jedna z hloučku ,,děkujeme, ale jsme přátelé" usmál se Niall ona pak odpověděla, že je to škoda a pak odešli.
,,promiň tohle je kolikrát časté" vydechl ,,Ni nemáš důvod se omlouvat" řekla jsem narovinu a mezitím nám donesl číšník jídlo.
,,já vím, ale zároveň vím, že tohle dokáže být i poměrně otravné" přikývl, pak jsme si popřály dobrou chuť a začaly jíst.
,,nechce se mi tam" uchechtla jsem se, když mě Niall dovezl ke škole ,,uteče to rychle" mrknul na mě ,,no to nevím" zasmála jsem se ,,odpo tu?" Zeptal se ,,budu se těšit" usmála jsem se na něj a pak odešla