,,Nialle pojď" usmála se na mě Hope máma. Už uběhlo pár týdnů od doby co je její máma opět v pořádku a v plné síle. Známe se z nemocnice, vezl jsem jí i domů, když jí skončil pobyt tam.
,,najez se Hope přijde z práce za chvíli" usmála se a už mi servírovala na stůl ,,víš přemýšlel jsem" začal jsem a ještě poděkoval za jídlo ,,ty dřeš a musíš chodit do práce daleko a podobně. Často máš ještě brigády tak mě napadlo jestli nechceš pracovat pro nás? V týmu co zpracovává náš e-shop a podobně se hledá vedoucí. Často by jsi mohla pracovat z domova a peníze tam jsou také poměrně dobré" řekl jsem jí a ona se na mě překvapeně podívala ,,Nialle ale na to určitě nemám zkušenosti" namítla a posadila se naproti mě.
,,zjišťoval jsem co a jak. Není to nic složitého jde hlavně o to aby jsi kontrolovala zda se vše řeší jak má. Například že oddělení reklamací funguje, že se odpovídá na e-maily a podobně. Současný manažer co tam je by ti vše vysvětlil",,počkej a kdy by byl začátek?" Zeptala se ,,zítra v deset by ti to vše ukázal" řekl jsem ,,S Hope jsem domluvený pohlídáme děti neboj " usmál jsem se ,,ona o tom ví?" Zeptala se ,,jistě zajímal mě její názor" přikývl jsem ,,Nialle jestli by to vyšlo tak by to bylo fajn určitě lepší plat než můj současný" pousmála se ,,je to stoprocentně víc. Zasloužíš si něco lepšího"
,,ahoj" ozvala se Hope co sem přišla, usmál jsem se na ní a přikývl ,,půjdeš tam?" Zeptala se ihned její mámy ,,zkusím to" přikývla a ona vypadala spokojeně.
,,co dneska máte v plánu?" Zeptala se nás ,,procházku a kino" odpověděl jsem ,,dojdu se převléct a trochu upravit a ihned jsem tu" usmála se a utíkala do jejího pokoje.
,,jsem ráda, že díky tobě začala žít. Víš ona opravdu nikdy nepoznala nic kromě školy a práce" pousmála se smutně její máma ,,chci jí dopřát tu možnost neříkám, že semnou to má lehké protože díky mě je jen otázka času kdy si fans začnou všímat, ale budu se snažit aby Hope měla dobrý život" usmál jsem se ,,vidím že ti na ní hodně záleží a jsem moc za to ráda, když jsem tě poprvé uviděla tak jsem věděla, že nebudeš špatný. Kdyby jste se daly dohromady tak mi věř, že ja budu mezi prvními kdo vám to bude přát",,jsem tu" přišla Hope a já se musel usmát, slušelo jí to. Jak jinak že? Pochválil jsem jí a ona se začervenala.
,,tak my půjdeme kdyby cokoliv tak volej" usmála se na ní Hope a objala jí ,,také se mějte a užijte si to" rozloučila se s námi a my pak šli do mého auta.
,,Oliv si vede kamarádku?" Poznamenal jsem a já se plácla do čela ,,včera mi vlastně vyprávěla, že budou dělat nějakou prezentaci" řekla mi. My jsme jí pak zamávaly, když si nás všimla a pak jsme jeli. Jeli jsme do parku, který byl kousek od Londýna. Celou cestu jsme si povídaly. Bylo to krásný, líbí se mi, že mě bere jak ona tak i její máma jako normálního člověka. Je to příjemný pocit.,,posadíme se?" Usmál jsem se a ukázal na místo u rybníčku, vypadalo to tam příjemně , Hope ihned přikývla. Posadily jsme se na trávu a povídaly si.
,,jsem extrémně rád, že tě znám" řekl jsem jí po krátké chvíli ona se na mě usmála ,,já také víš bála jsem se zda budeš skutečný a pak jsi přišel a já z tebe měla dobrý pocit i když jsi přišel v kapuci a brýlích. Hodně jsi mi změnil život a i mé rodině" usmála se a já jí objal. Nevím jak dlouho jsme seděli v objetí, ale bylo to hrozně fajn.,,miluju ten klid" usmála se a já musel přikývnout ,,v mém životě kolikrát moc klidu není a tyhle momenty jsou k nezaplacení" souhlasil jsem ,,asi by jsme měli jet do toho kina" dodal jsem, když jsem zkontroloval čas. Ona souhlasila.
,,Hope já platím" namítl jsem a ona vzala svůj telefon s kartou a snažila se být rychlejší, já jí objal zezadu, přitáhl si jí k sobě a rychle přiložil svůj ,,vítěz" vypískl ,,jsi hroznej" řekla vážně a starší paní na pokladně se nám smála.
,,třeba příště stihneš" uculil jsem se a opatrně jí pustil ,,musím" řekla vážně ,,jste krásný pár" usmála se na nás pokladní ,,aktuálně vlastně pár nejsme, ale děkujeme" usmála se a mě překvapila tím začátkem.
Vzaly jsme si lístky a občerstvení a šli dovnitř čekat na sedačky před sál. S Hope jsme vybraly něco romantického, jelikož nic moc nedávali. Sedl jsem si a ona se rozhodla posadit se na mě ,,nechci aby jsi začal jíst popcorn než to začne" uculila se ,,tak můžeme koupit jeden co sníme teď a pak tenhle do kinosálu" snažil jsem se ale ona pokroutila hlavou. Já jí objal okolo pasu a hlavu položil na její rameno.
Všiml jsem si, že tu začaly přibývat lidi, často holky. Pár párů tu bylo, ale zbytek byli holky co zde byly s kamarádkou. Doufal jsem, že pak nebudou obtěžovat Hope s hloupými řečmi, protože samozřejmě mi předem jasný je fakt, že mě budou znát.,,začínají pouštět" objevil se Hope obličej těsně u toho mého ,,tak by jsme asi měli jít" vydechl jsem a měl jsem extrémní chuť spojit naše rty. Chybělo tak málo.
Ona vstala ze mě a já si stoupl také, chtěl jsem vzít jídlo a pití, ale vyrušily mě fanynky ohledně fotky. Hodil jsem po Hope omluvný pohled a pak se s nimi vyfotil. Jsem rád, že ona má pochopení pro fans.
Jakmile jsme se dofotily, tak jsme šli si sednout na sedačky v kině. Seděli jsme úplně nahoře. Bylo štěstí že jsme tam seděli sami. Začaly reklamy a my začaly vše komentovat. Měli jsme dvousedačku a bylo to hrozně fajn, jelikož jsme mohli sedět, tak jak se nám líbilo.
Film začal a my jsme spolu dělaly každou chvíli kraviny, bylo to ale úžasný. Chyběl mi člověk v životě jako je Hope.