26.kapitola

215 15 0
                                    

Pohled Hope

,,Uklidni se " řekla jsem vážně směrem k ségře. Za pár minut se otevírají dveře arény a ona je hrozně nervózní ,,co když nestihnu být dole včas?" Vydechla ,,jsme první na řadě navíc první řada bude naše ne?" Mrkla jsem na ní a ona přikývla a objala mě. Bylo to hezký, jak byla ráda tuhle možnost.
Netrvalo dlouho a začaly se otevírat dveře. Ihned jsme šli na kontrolu. Nejprve jsme museli ukázat naše kabelky a potom jsme museli projít rámem skrz kontrolu. Potom už stačilo projít turnikety díky lístku a bylo to. Ségra automaticky běžela ke schodům a ani se neohlížela. Doslova. Běžela jsem za ní a byla ráda aktuálně za mojí kondičku.
Pod schody byl bar a tam stály security, kteří koukaly na vstupenky a dávaly náramky. Za mnou se začala tvořit fronta. Po ukázání lístku a dostání náramků jsme pokračovaly jak jinak než v běhu k pódiu.
,,My jsme to zvládly " rozbrečela se ségra když jsme seděli u barikády a vydýchávaly naší běžeckou akci.
,,Nebreč" usmála jsem se, objala bych jí ale skrz fanoušky už to nešlo. Podívala jsem se na telefon a musela jsem se usmát nad zprávou

Ni: tak coooo?🏃‍♂️

Já: jsme vevnitř 💪🏻

Ni: máte dobrý místa???

Já: jsme u barikády. Jsem musela běžet za segrou 😂

Ni: jste běželi?😂

Já: Jo je to na takových koncertech zřejmě tradicí 😂

Ni: Hah ale je super že jste to zvládly !

Já: Jo jsem na sebe mega pyšná 💪🏻🏃‍♂️

Ni: třeba teď budeš na jejich koncerty chodit furt 🤭

Já: ještě jsem je neslyšela😏

Ni: ale v podstatě za chvíli uslyšíš

Já: ani nevím jestli mají předskokany💀

Ni: ne myslím že na těhle show nemají

Já: a jiných?

Ni: občas se tam někdo objeví

Já: máš nějak nastudováno😏😂

Ni: mám i kamarádky a vím ,že jsou z nich občas mimo😅

Já: Jo aha tak to potom chápu 😂

Ni: každopádně užij si koncert a pak dej vědět, jak se ti líbili😊

Já: neboj kdyžtak napíšu pokud přežiju😏😂

Potom jsem uklidila telefon do kabelky a opřela se o barikádu. ,,za chvíli to bude" řekla ségra nadšeně , když se po chvíli zhasly světla. Vypadala, že je natěšená na ty kluky a za to jsem byla upřímně ráda.
Na obrazovkách se spustilo video a pak se objevilo na podium pět postav. Všichni začaly křičet, jak nejlépe dokázaly. Když uslyšeli tóny nějaký písničky, tak se spokojeně přidaly ke klukům.

Pohled Nialla

,,proč jsem tak nervózní ?" Vydechl jsem, když jsme odcházeli ze šatny ,,protože jsi nečekal, že jí uvidíš na koncertu tak rychle " řekl Harry v klidu a pokrčil rameny ,,já nečekal, že budu na seznamce " zasmál jsem se a šli jsme si pro mikrofony ,,bylo na čase trochu aby jsi zas žil přeci jen zasloužíš si lepší život s nějakou holkou"'řekl Liam. Nic jsem raději neříkal a šel se připravit na své místo.

,,To je ona?" Šeptl Harry mi do ucha, když jsme byly na konci mola a zrovna byla část, kde zpíval Liam. Věděl jsem, že naráží na Hope. Šlo na ní vidět, že to není typická fanynka. Řekl bych, že si koncert užívala, ale viděl jsem že narozdíl od jiných nezačala ječet jako šílená když nás uviděla v blízkosti a písničky taky neznala,  ale to jsou věci které ji pochopitelně nemám za zlé. Musím ale uznat, že je mnohem hezčí v realitě než na těch fotkách. Není to ironie?
,,Jo je" přikývl jsem se šeptem ,,vidíš? Je hezká a zřejmě bude fajn" mrknul na mě a pak šel zpívat.
Asi po dalších dvou písničkách začaly otázky na nás. Začaly jsme odpovídat ,,ne, nemám vztah" uchechtl jsem se do mikrofonu po dotazu nějaký fanynky.
Louis naschvál vybral ségru Hope, myslel jsem že ho zabiju. Nechtěl jsem se na ní furt dívat abych jí nepřišel jak nějaký úchyl.

,,Nové album bude brzy dokončujeme přípravy na něj" odpověděl Liam ,,každopádně pak budeme mít trochu volna a potom budou různý akce a připravujeme pro vás fanoušky pak něco" dodal Zayn.
Ona poděkovala že jsme jí odpověděli na dotaz a my pokračovaly v dotazech.

,,Nialle? Opravdu nikoho nemáš? " zeptala se fanynka
,,Ne, kdybych měl tak vám to klidně řeknu. Nevím sice jestli bych řekl jméno nebo o koho jde to záleží na tom jak bych to měl s partnerkou, ale myslím že fans by to stejně brzy zjistili " vysvětlil jsem.
Ono je to bohužel pravda, vím že nedokážu nikomu zajistit úplnou anonymitu, ale tohle patří k mé práci ať chci nebo ne. Dále jsme pokračovaly v koncertu a já se snažil být co nejvíce v pohodě.

Badoo / Niall Horan Kde žijí příběhy. Začni objevovat