˚₊‧꒰ა 𓂋 ໒꒱ ‧₊˚
Oliwia pov ;
I walked up to Raichi, helping him, Gagamaru and the Wanima brother get up from the floor before giving him a tight hug.
- It's good to finally see you again!
- Yeah...It is nice.
My smile slowly faded away from my face as I looked around the room, not seeing Kunigami anywhere.
- Kunigami didn't make it...
- Huh? Muscleboy didn't make it?!
- Sadly, he didn't...
Raichi clicked his tongue as he saw the tan guy try to kick Isagi. Luckily, Chigiri was fast enough to pull him away. Bachira was about to fight, but then Ego came up on the TV screen.
ᯓᡣ𐭩
Y/N pov ;
Ego appeared on the screen. He looked a lot more serious than ever. I hoped that what he was about to say wasn't anything too bad.
- 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐨𝐜𝐜𝐞𝐫 𝐜𝐚𝐫𝐞𝐞𝐫𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐢𝐧 𝐝𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐝𝐢𝐬𝐬𝐚𝐩𝐞𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫𝐞𝐯𝐞𝐫. 𝐎𝐡, 𝐛𝐮𝐭 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭, 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐰𝐨𝐫𝐤. 𝐏𝐥𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐚𝐥𝐥-𝐬𝐭𝐚𝐫𝐬 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐮𝐧𝐢𝐪𝐮𝐞 𝐝𝐞𝐟𝐞𝐚𝐭? 𝐈'𝐥𝐥 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐢𝐭'𝐬 𝐩𝐮𝐫𝐩𝐨𝐬𝐞 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐢𝐦𝐞...𝐀 𝐥𝐨𝐭 𝐡𝐚𝐬 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐫𝐝 𝐬𝐞𝐥𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧'𝐬 𝐥𝐚𝐧𝐠𝐮𝐚𝐠𝐞 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐲...
- Huh? What the hell is he talking about?
- 𝐔𝐡𝐡, 𝐢 𝐰𝐚𝐬 𝐩𝐥𝐚𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐧𝐚𝐫𝐫𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐨 𝟓 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐞𝐫𝐬 𝐛𝐮𝐭...𝐓𝐡𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐧 𝐡𝐚𝐬 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞𝐝. 𝐀𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐚𝐬 𝐰𝐞 𝐬𝐩𝐞𝐚𝐤, 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐢𝐠𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬 𝐨𝐟 𝐉𝐚𝐩𝐚𝐧𝐞𝐬𝐞 𝐬𝐨𝐜𝐜𝐞𝐫 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐫𝐢𝐝 𝐨𝐟 𝐁𝐥𝐮𝐞 𝐋𝐨𝐜𝐤. 𝐒𝐨 𝐢 𝐬𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐚 𝐜𝐡𝐚𝐥𝐥𝐞𝐧𝐠𝐞. 𝐓𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐬𝐞𝐥𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐢𝐧 𝟑 𝐰𝐞𝐞𝐤𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐁𝐥𝐮𝐞 𝐋𝐨𝐜𝐤'𝐬 𝐞𝐱𝐢𝐬𝐭𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐫𝐢𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐮𝐭𝐜𝐨𝐦𝐞. 𝐓𝐡𝐞 𝐔-𝟐𝟎 𝐉𝐚𝐩𝐚𝐧 𝐭𝐞𝐚𝐦 𝐕𝐒 𝐁𝐥𝐮𝐞 𝐋𝐨𝐜𝐤 𝐞𝐥𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐢𝐧 𝐚 𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐚𝐥 𝐬𝐞𝐧𝐝-𝐨𝐟𝐟 𝐦𝐚𝐭𝐜𝐡!
- U-20 Japan team?! We're going to play against them?!
- 𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐠𝐚𝐦𝐞, 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐬𝐭𝐞𝐚𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐧𝐨𝐫 𝐨𝐟 𝐫𝐞𝐩𝐫𝐞𝐬𝐞𝐧𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐚𝐩𝐚𝐧 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐔-𝟐𝟎 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐜𝐮𝐩. 𝐈𝐭𝐨𝐬𝐡𝐢 𝐒𝐚𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐨𝐟𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐚𝐠𝐫𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐣𝐨𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐞𝐚𝐦. 𝐍𝐨𝐰...𝐓𝐡𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐫𝐢𝐬𝐤 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐚𝐬 𝐜𝐨𝐦𝐞. 𝐖𝐞'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐚 𝐧𝐞𝐰 𝐞𝐫𝐚 𝐟𝐨𝐫 𝐉𝐚𝐩𝐚𝐧𝐞𝐬𝐞 𝐬𝐨𝐜𝐜𝐞𝐫!
The match was 3 weeks from now. The U-20 Japan team, led by Sae Itoshi VS the Blue Lock eleven. If we lose, the Blue Lock project will be destroyed.
- 𝐁𝐥𝐮𝐞 𝐋𝐨𝐜𝐤 𝐢𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐚𝐬𝐬𝐞𝐦𝐛𝐥𝐞 𝐚 𝐭𝐞𝐚𝐦 𝐟𝐨𝐜𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝟔 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐞𝐫𝐬. 𝐓𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐩 𝐫𝐚𝐧𝐤𝐞𝐝 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐞𝐫𝐬 : 𝐑𝐢𝐧 𝐈𝐭𝐨𝐬𝐡𝐢, 𝐒𝐡𝐢𝐝𝐨𝐮 𝐑𝐲𝐮𝐬𝐞𝐢, 𝐊𝐚𝐫𝐚𝐬𝐮 𝐓𝐚𝐛𝐢𝐭𝐨, 𝐎𝐭𝐨𝐲𝐚 𝐄𝐢𝐭𝐚, 𝐘𝐮𝐤𝐢𝐦𝐢𝐲𝐚 𝐊𝐞𝐧𝐲𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐍𝐚𝐠𝐢 𝐒𝐞𝐢𝐬𝐡𝐢𝐫𝐨.
- These guys are crazy strong...
- 𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭, 𝐰𝐞'𝐥𝐥 𝐝𝐢𝐯𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝟔 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐞𝐫𝐬 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐩𝐚𝐢𝐫𝐬, 𝐚𝐬𝐬𝐢𝐠𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐫𝐚𝐧𝐤𝐬 𝐀, 𝐁 𝐚𝐧𝐝 𝐂, 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞𝐛𝐲 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐞 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐞 𝐭𝐞𝐚𝐦𝐬.
Team A was Rin Itoshi and Shidou Ryusei. Team B was Karasu Tabito and Otoya Eita. Team C was Yukimiya Kenyu and Nagi Seishiro.
- 𝐍𝐞𝐱𝐭, 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐦𝐚𝐢𝐧𝐢𝐧𝐠 𝟐𝟗 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐞𝐫𝐬𝐦𝐮𝐬𝐭 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐭𝐞𝐚𝐦 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐣𝐨𝐢𝐧. 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐝𝐨𝐞𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐚𝐜𝐜𝐮𝐫𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐘/𝐍 𝐚𝐧𝐝 𝐎𝐥𝐢𝐰𝐢𝐚, 𝐭𝐞𝐚𝐦'𝐬 𝐙 𝐦𝐚𝐧𝐚𝐠𝐞𝐫𝐬.
- They had managers the whole time?!
- SO UNFAIR!
- 𝐓𝐡𝐞𝐧, 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐞 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐫𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦𝐥𝐲 𝐛𝐞 𝐚𝐬𝐬𝐢𝐠𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐞𝐚𝐦 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐜𝐡𝐨𝐬𝐞, 𝐭𝐨 𝐟𝐨𝐫𝐦 𝐚 𝐭𝐞𝐚𝐦 𝐨𝐟 𝟓. 𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭, 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐞𝐚𝐦𝐬 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝟓 𝐨𝐧 𝟓 𝐦𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧𝐬𝐭 𝐞𝐚𝐱𝐡 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫. 𝐓𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐩 𝟔 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐢𝐧 𝐦𝐮𝐥𝐭𝐢𝐩𝐥𝐞 𝐦𝐚𝐭𝐜𝐡𝐞𝐬 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝟐𝟗 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐞𝐫𝐬 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐠𝐞𝐭 𝐭𝐨 𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐨𝐧𝐞. 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐯𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥 𝐭𝐞𝐬𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐫𝐝 𝐬𝐞𝐥𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧. 𝐂𝐨𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞𝐫 𝐢𝐭 𝐭𝐫𝐲𝐨𝐮𝐭𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐩𝐫𝐞𝐬𝐞𝐧𝐭 𝐉𝐚𝐩𝐚𝐧 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐔-𝟐𝟎 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐜𝐮𝐩 𝐦𝐚𝐭𝐜𝐡.
- This guy is crazy!
- 𝐖𝐞 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐨𝐧𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐭𝐰𝐨 𝐦𝐚𝐭𝐜𝐡𝐞𝐬 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐰𝐞 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐚𝐦𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐞𝐫𝐬. 𝐁𝐚𝐜𝐡𝐢𝐫𝐚 𝐌𝐞𝐠𝐮𝐫𝐮, 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐟𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐫𝐨𝐥𝐞, 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐫𝐚𝐧𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐭 𝐧𝐮𝐦𝐛𝐞𝐫 𝟕.
- Will do!
- 𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭, 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐩 𝟔 𝐜𝐚𝐧 𝐚𝐝𝐯𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐫𝐨𝐨𝐦. 𝐍𝐨𝐰, 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐢𝐧 𝟐𝟒 𝐡𝐨𝐮𝐫𝐬, 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐜𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐞𝐚𝐦 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐣𝐨𝐢𝐧.
After Ego finally finished explaining everything to us, he let us go to another part of the Blue Lock facility and eat at the cafeteria they had there.
˚₊‧꒰ა 𓂋 ໒꒱ ‧₊˚
YOU ARE READING
STRIKER'S HEART (Blue lock x Y/N)
Fanfiction"EVERY TIME I SEE HER, IT FEELS LIKE MY HEART IS GOING TO STRIKE." A story in which Y/N L/N gets an invite to Blue Lock where she meets amazing football players and someone else...