3.Bölüm

251 18 6
                                    

İyi okumalarr

Medya:Duman-Kolay değildir
Umay vibe veren fotoğraf

Askerlerimizin Allah daima yanında olsun🕊

                                    🕊🤍🌙

İLAHİ BAKIŞ AÇISI

Genç kadın komutanı'nın kollarında canı ile savaşıyordu.
Adam genç kadın'a birşey olur düşüncesiyle yanıyordu.Ya ona birşey olursa?olmasındı...
Genç kadın ise tam tersi kurtulmak istiyordu bu hayattan,unuturdu belki 16.yaşını.

Uraz kucağına aldı Umay'ı,çocukları ise tim almıştı.Tim'de çok endişeliydi bazıları için abla bazıları için kız kardeşleri'ydi.Helikoptere bindiklerinde Efe,Umay'ın soğuk ve ruhsuz bedenine dokundu.Gözleri ağlamamak için büyük bir çaba sarf ediyordu.

Oğuz genç kadının nabzına baktı,atmıyordu.Endişe ile Komutanına döndü ve şunları söyledi "Komutanım atmıyor!"
Efe korkarak cevap verdi,düşündüğü şey olmasındı.Lütfen."N-ne atmıyor Oğuz?"
Oğuz,"Nabzı atmıyor."dedi çaresizce.

Bu sözler üzerine Uraz yerinden kalkıp Umay'ı koltuğa yatırdı.Soğuk bedeninin üstüne çıktı ve kalp masajı yapmaya başladı.Bir yandan da sayıyordu."1,2,3..."İşe yaramıyordu,tam vazgeçmişken parmağı'nın ucuna baskı yapan ritmik hareketleri hissetti,"Yaşıyor,kalbi atıyor!"Bütün timden sevinç nidaları yükseldi.

Ölmemişti sevdiği Kadın..
Aslında bu duygunun daha ne olduğunu bilmiyordu.

URAZ BOZKURT'UN ANLATIMIYLA;

Helikopter hastane'nin çatısına indiğinde Umay'ı kucağıma alarak indim helikopter'den.
Hastane'ye girdiğimizde "Sedye!"diye bağırdı Alp.Uzaktan sarışın doktor önlüklü bir adam koşarak yanımıza sedyeyle geldi.Umay'ı sedye'ye yatırdım.Adam dolu gözlerle Umay'a bakıyordu.Elleriylr Umay'ın yanaklarına dokundu ve okşadı.

Ne yapıyor bu sikik herif!?

Konuşmaya başladı,"Ne oldu Umay'a"tanıyordu demeli.Emir cevapladı."Silahlı çatışmada yaralandı,gelirken birkez kalbi durdu." "Tamam."deyip ameliyathane'ye aldılar.

4 saat olmuştu,hala çıkmamışlardı.Bütün tim onu bekliyorduk,ellerimde onun kanı vardı.

(Yazar notu:Bu sahneyi arkadaşıma okuturken Uraz'a 'Git yıka o zaman elini amk'demişti.Aklıma o geldi.Neyse devam—>)

Pişt yakışıklı baksana bir.

Ne var Müslüm?!

Olum, nasıl çıktın üstüne kızın amına koyayım.Yatakta değilsiniz,bilmiyorsan söyleyeyim

Ne?

Sende haklısın ama onca insanın önünde yapılmaz.Sende çok istekli gibi atıldın kızın üstüne salak

Öyle mi oldu gerçekten?

Öyle oldu tabii beyinsiz!

Küfretme bana amına koyayım.

Sen onu bunu boşverde,bu doktor ne ayak!?Bizim yengemize dokunuyor lan?

Yenge ne aptal,dur bir.Doktoru bende bilmiyorum,herneyse

Aynen,aynen herneyse kaparlar bu kızı sen böyle devam edersen gomutann

Ya aklıma sokma şunları siktir git!

Tamam be gidiyorum

Git?

İlk sen giiitt

Hayır sen

Ne oluyoruz lan.Namusuma mı göz diktin?

Nerden anladınn?

Anandan,siktir puşt!

İyi be,gittim.

-BÖLÜM SONU-

Kısa biliyorum ama bu dördüncü bölümüde 2 dk'ya atıyorum!

Uraz?

Umay?

Güzel ilerliyor mu?

Arkadaşlar okuyorsunuz da yıldıza neden basmıyorsunuz afedersiniz?


KURT TİMİ|Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin