!Varování!-V této kapitole se objevují scény ,které obsahují sex a násilí.Hodně násilí.Takže těm,kteří si nechtějí kazit představu o růžovém světě, bych doporučila počkat si na další díl.
Z pohledu Roxe:
Ještě pořád jsem nemohl uvěřit tomu co se stalo.V hlavě mi pořád ležela její slova Bude to v pořádku,ale nebylo.
Budu jí hledat a najdu jí živou nebo.......nechci to snad ani vyslovovat.Mrtvou.A všechny ty lidi co jí unesli vlastnoručně zabiju nebo se postarám o to aby všichni šli sedět na pěkně dlouhou dobu,přece jenom jsem agent.
Najednou mě zničeho nic začala bolet hlava.Rychle jsem šel k nejbližšímu stromu a pomalu se sesunul dolu.To bych,ale nebyl já kdybych se nestihl říznout o větev.To ale bylo vedlejší.Bylo to jako by mi někdo hlavu prostřelil kulkou.
Zatemnilo se mi před očima hlava mě začala bolet ještě víc.Zavřel jsem je a víčka tvrdě přitlačil k sobě.Chytl jsem se za spánek a sykl jsem bolestí.
Když jsem potom otevřel oči,stejně rychle jak se bolest objevila i zmizela a já ocitl v nějaké místnosti......s mřížemi.A to ne....Přede mnou seděla Michelle.Měla na sobě jenom košili a ruce svázané za zády.Když jsem jí tam viděl jak tam sedí.Měl jsem sto chutí teď hned zabít toho kdo jí to udělal.
Najednou mě strašně začala bolet hlava a tak jsem se zase chytl za spánek.,,První spojení je vždycky nejhorší"řekla a mě se plnila hlava otázkami.
,,Kde to jsem?"řekl jsem trochu zmateně a šel jí rozvázat provazy.
-,,Unesli mě, pokud si nepamatuješ?"řekla zatímco já se blížil k její rukám.
Sáhl jsem na provazy,ale když jsem se jich dotkl,jakoby mi skrz ně prošla ruka.
-,,Je to jenom iluze.Dokážu přenést jenom sebe a ne celou místnost"řekla a já si všiml jejího cucfleku na krku a natrženém obočí.
,,Co ti to udělali?"zeptal jsem se starostlivě a ohrnul jí vlasy z obličeje.Musím říct že s rospuštěnýa vlasama byla ještě hezčí, než normálně.
-,,To je vedlejší.Je tady můj otec on dal někomu Gunau.Chce mě zabít.On mě mu prodal ..."říkala tak rychle a splašeně že mi chvíli trvalo než jsem to všechno dostal do hlavy.
,,Nevíš kde je tahle budova?"
-,,Myslím že otcova stará "autodílna".Zabíjel tady lidi"řekla se značným zhnusením v hlase
V tom místnost zmizela a místo ní bylo jenom černo.Nekončící černota.,,Spojení slábne....Jsem moc slabá už to dlouho nevydržím"řekla a já jí rychle chytl za ruku.Ona si mojí ruku přiložila ke rtům a udělala mi na ní cucflek.,,Abys nezapomněl"řekla a trochu se pousmála.V tom úsměvu ale nebylo vidět štěstí,bylo to čistý smutek a zoufalství.
,,Já si pro tebe přijdu.Ani smrt mi v tom nezabrání"řekl jsem a začal jsem jí líbat,hladově a naléhavě a ona mi polibky oplácela plnými doušky.Možná taky protože jsme oba moc dobře věděly že to může být naposledy.Odtáhl jsem se pro kyslík a opřel se o její čelo,,Slibuju...Miluju tě"zašeptal jsem a přitom jí polibky obsypával celé čelo.Políbil jsem jí ještě jednou na rty.To už se mi ale pomalu ztrácela, až nakonec zmizela úplně.
Otevřel jsem oči a nadechl se.Myslel jsem že se mi to jenom zdálo ,ale když jsem se koukl na ruku a uviděl ten cucflek. Musel jsem se nejdříve trochu pousmát.A potom mě to napadlo.
Rychle jsem vytáhl mobil z kapsy a vytočil Roba.,,Čau,kámo co potřebuješ?"řekl téměř okamžitě.Závislák.
,,Jsi ještě v práci?"
-,,Jo"řekl nechápavě,,Proč?"
,,Vlastní nebo vlastnil West nějakou autodílnu"řekl jsem rychle,ale Rob dělá to samí.Takže jemu to problém nedělá.
-,,Jo,je na konci města.Jestli chceš adresu, se tě ptát nebudu.Jo a taky by tě mohlo zajímat že je kousek od vás tajný sklad na zbraně.Jen tak mimochodem"řekl a mobil mi zavibroval v ruce s přijatou SMS.
,,Díky.Máš to u mě"Chtěl ještě něco říct,ale já ukončil hovor.Nezajímalo mě to.Zajímala mě jenom Michelle.Nikdo jiný.
Rychle jsem dal Chrisovi adresu,stručně mu vysvětlil co se stalo a odjeli jsme.
Z pohledu Michelle:
Koukala jsem se po místnosti a potom mi to došlo.Je to otcova stará ,,Autodílna".Teda mělo to vypadat jako autodílna.Byla to spíš továrna na smrt.Něco jako menší,modernější koncentrační tábor.
Prostě sem vodil lidi který mu byli "nepohodlný" a ty tady potom hladověli a mučili je v celách,dokud mu neodpřisáhli, že mu budou sloužit, dají mu všechno jejich bohatství a svoje děti.....Jenže to se moc často nestalo.Takže tu byla vězněna jejich rodina a čekala na smrt.Konec pohádky.
Nakonec si vybral nějakou jinou budovu,která měla v sobě zabudovaný kanálky,pro odtok krve,takže se tady na to zapomnělo.
Pokoušela jsem se s ním spojit a nakonec se povedlo.To bylo teprve podruhé,co se to povedlo.Nikdo kromě mé matky nebyl tak silný,aby to ustál.
Byla jsem tak vyčerpaná že jsem hned usnula.To spojení mi sebralo skoro všechny síly.
-,,Jak pak se má moje malá kurvička?"Otevřela jsem oči a on.On mě svlékal.Hned jsem sebou začala házet.A křičet o pomoc.Nic,že se divím.Tady je všem jedno co se mnou udělá.
-,,Nemrskej sebou nebo to půjde po zlém"řekl a chytl mě pod krkem
,,Naser si.Prasáku!"řekla jsem,ale vzápětí jsem toho začala litovat.Dal mi pěstí a já spadla na zem a praštila se do hlavy
-,,Tak hele kočičko.Tady rozkazuju já.Ty jsi jenom obyčejná děvka.Rozumíš?Jen malá kurva"řekl a dal mi další ránu pěstí.Další,další a další....
Už jsem si myslela že to nikdy neskončí,ale po chvíli to přestalo.Ale opravdu jenom na chvíli,protože za chvíli vyměnil pěsti za nohy.Kopal do ně a já se zmohla jenom brečet.Připadala jsem si tak slabá,bezbranná,jako nic.Bude tohle každý den?Pokud to vůbec přežiju.
V mého přemýšlení mě vytrhla neuvěřitelná bolest v podbřišku.To bylo poslední co jsem byla schopná vnímat.Byla jsem tak vyčerpaná,že se mi zamžilo před očima a já vnímala jenom siluetu ,která se nade mnou hýbala,jeho hlasité vzdechy a tu neuvěřitelnou bolest.
Takhle jsem tam ležela asi 5 minut,i když mě to připadalo spíš jako 5 hodin,a on už po několikáté vyvrcholil.Samozřejmě do mě.Po Dlouhé době ho ze mě konečně vytáhl a já cítila jak mi teče krev.Zvedl se a odplivl si přede mně.
Ani jsem se nemohla hnout a tak jsem zůstala ležet nahá na zemi a ihned propadla do říše spánku.
Jsem ráda že jste to dočetli až sem.Nemohla jsem si pomoci a tak jsem přidala i trochu té romantiky,ale vy sadisti jste ji taky konečně přišli na své :D
Konečně nějaká kapitola se kterou jsem spokojená.Snad se líbí i vám.
PS.: Odjíždím na dovolenou,takže tu 14 dní nebudu,ale budu se snažit napsat toho co nejvíc,abych hned co přijedu mohla zveřejnit nějaké ty kapitolky.Ale znáte mě :D
-Míša :D
ČTEŠ
Dvojí krev (přepracovává se)
FantasySvět je moc malý na to, aby různé druhy potkávaly jen stejné druhy a aby se tyto druhy zamilovaly do stejného druhu. V každé společnosti jednou, nebo vícekrát, dvě srdce rozličného druhu, která nikdy neměla být spolu, zahoří pravou láskou. Takovou...