Na to tě až moc miluju

194 10 0
                                    

Z pohledu Roxe:

Ten chlap se neskutečně naštval. Dal jí pěstí a já viděl jak spadla na zem a nehýbala se.

Všichni najednou ztichli a čekali co se bude dít.Toho jsem využil a vyklouzl těm chlapům, co mě drželi.Dřív než stačili zareagovat už leželi na zemi.Mrtví.

Ten chlap se ke mně otočil a měl ještě naštvanější výraz,který ovšem po chvíli vystřídal zmatený a padl k zemi.Za ním se vynořila Michelle s nožem v klepající se ruce.Byl to bezpochyby ten nůž,kterým mě řízl.

Rychle jsem k ní přiběhl a pořádně jí objal.Vypadala jakoby se už ani neudržela na nohou.Celá se klepala,nejspíš zimou i tím šokem. Sundal jsem si košili a zabalil jí do ní,aby se tak netřásla.Hned jak jsem jí ji dal, zachumlala se do ní a ke mě se přitulila ještě víc.Hladil jsem jí po zádech a kreslil jí tak na ně různé obrazce.

Políbil jsem jí do vlasů a vzal jí hlavu do dlaní. Nastavil jsem jí tak,aby na se mi koukala do očí.,,Vypadneme odsud"řekl jsem a kývl hlavou k velkým vratům. Ona se zmohla jenom na přikývnutí a hlavu mi zabořila do hrudi.

Vzal jsem jí do náruče a konečně odsud odešel.Nevěděl jsem ještě kam,ale v té budově bylo až moc špatných vzpomínek.Nehledě na to každou chvíli mohly přijet jejich posily.

Kupodivu bylo venku moje auto,ale zřejmě nečekali že by se nám podařilo utéct,otevřel jsem dveře a posadil jí dovnitř.V tom mě to napadlo... můj byt.Připásal jsem jí a vyrazili jsme.

Viděl jsem,jak se kouká z okýnka a sedí tam jako tělo bez duše. Rukou jsem si jí přitáhl k sobě a ona si hlavu opřela o moje rameno.Hladil jsem jí po zádech a ona se ke mně ještě víc přitulila.Pomalu se ji zavíraly oči ,dokud se jí úplně nezavřely a nezačala pravidelně oddechovat.

Asi za půl hodiny jsme dojeli až k pláži,vedle které bylo postaveno několik domků.Michelle ještě spala a tak jsem vystoupil,vzal jí do náruče a nesl k mému domku. Vzal klíč z pod rohožky a otevřel dveře.Prošel jsem jimi,zamkl je,pro jistotu a nesl si jí do ložnice.

Ze skříně jsem vzal nějaké moje tričko a boxerky a převlíkl jí.Lehl jsem si vedle ní a ona se ke mě přitulila a něco zakňučela.Byla tak roztomilá,když spala.Obejmul jsem jí a za chvíli jsem usnul taky.

Probudil jsem se uprostřed noci a Michelle už neležela v mojí posteli.Rozhlédl jsem se a viděl že jsou otevřené dveře na balkón.Když jsem tam potom vešel, uviděl jsem ji jak se opírá o zábradlí a tiše vzlyká.
,,Noční můra" zeptal jsem se a šel k ní. Překvapeně se na mě otočila a potom přikývla.Zastavil jsem se asi dvacet centimetrů před ní a ona se mi koukala do očí.

,,Kvůli nim?"zeptal jsem se znova a ona hned věděla o koho jde.Zase jenom přikývla a koukala se někam neurčito kam.Z jejího pohledu se nedalo nic vyčíst. Jenom bolest.

Rychle jsem překonal tu vzdálenost mezi námi a objal jí.Ona mi objetí ihned opětovala a musím přiznat,že když se těma svýma malinkatýma ručičkama dotkla mého krku,tak jsem málem roztál blahem.Políbil jsem jí na hlavu...na spánek.... na čelo.Potom jsem se trochu odtáhl o jemně jí políbil na rty.Nejdříve se o sebe sotva otřely,ale potom už jsem měl jazyk hluboku v její puse.Nebyly to tvrdé ani naléhavé polibky.Byly jemné a láskyplné.Rukama jsem putoval po jejím těle a držel jí za krkem.Vyzvedl jsem jí na zábradlí od balkonu a ona trochu roztáhla nohy, aby se mezera mezi námi zminimalizovala.

Z pohledu Michelle:

Natisknul si mě k sobě a začal mi vyhrnovat lem trička. Pořád byl ale tak jemný, jako bych byla z porcelánu .Sundal mi tričko a zase se přisál na mé rty.

Vzal mě pod zadečkem a já mu své nohy obmotala kolem pasu.Položil mě na postel a začal mi obsypávat krk polibky.Přešel na můj hrudník a políbil mě na klíční kosti.Jemně skousl mojí bradavku a já začínala cítit vlhko mezi nohama.Putoval až k mému pupíku a potom mi pomalu stáhl jeho boxerky,které mi musel obléct,když jsem spala.Políbil mě na podbřišek a trochu se odtáhl.

Svlíkl si kraťasy a boxerky a nalehl nade mě. Políbil mě a pomalu do mně vnikl až po kořen. Potichu jsem zasténala a on taky.Začal se ve mně pomalu pohybovat a já užívala tu slast.Ještě nikdy jsem to nezažila.Tolikrát mně někdo zneužil, ale nikdy mě nikdo nemilovat.Znova se nalepil na moje rty a začal pomalu zrychlovat.Rychlím pohybem mě vyšvihl nahoru.Chytl mé boky a udával tempo.Za chvíli mě ale zase převalil pod sebe a já obmotala nohy okolo jeho pasu.Spletl naše prsty na rukou dohromady a dal mi je nad hlavu. Cítila jsem jak se blížím k vrcholu a Rox na tom byl stejně. A za chvíli jsem byla někde mezi nebem a zemí.Rox se udělal pár sekund po mě.Opřel se o moje čelo a díval se mi do očí. Naposledy mě políbil a potom se svalil vedle mně.

Objal mě a já položila hlavu na jeho hrudník.Hladil mě po vlasech.Přemýšlela jsem a ukápla mi neposedná slza.Otřel mi jí palcem a zeptal se,,Pročpak pláčeš?Tobě se to nelíbilo?" znělo to vážně hodně starostlivě
,,Ne.Bylo to tak hezký. Jenom.....Co s námi bude?Lovec a Wilder?To nejde dohromady."řekla jsem a podívala se mu do očí.

-,,Popravdě, nevím co s námi bude.Vím jenom to,že o tebe nechci přijít. Nikomu tě nedám.Nikdy"řekl a silně mě objal a začal mě líbat,, Na to tě až moc miluju"řekl mezi polibky

-,,Já tebe taky"řekla jsem a on se do polibku usmál.Odtáhla jsem se a lehla mu zase na hruď.Políbil mě ještě na hlavu a potom už jsem propadla do říše snů.

Tak tady je další.Je troch kratší,ale snad mě nezabijete.....Snad...Dejte vědět do komentu,jak se vám líbí,popřípadě jak moc hodně mě to bude bolet :D

PS.: Dneska jsem zveřejnila první kapitolu nové romance Růžička.Tak se na ní koukněte a dejte vědět jestli mám pokračovat.

-Míša :D

Dvojí krev (přepracovává se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat