Z pohledu Roxe:
Ani jsem nepostřehl jak a kdy jsme se tam dostali,ale ocitli jsme se u mě doma a Michelle ze mě strhávala tričko,přičemž ale stále neodtáhla své rty od těch Mých.,,Bože tohle mi chybělo.."zasténal jsem jí do úst.Cítil jsem jak se usmála se oproti mým rtům a jemně mě zatahala za vlasy,čímž mě donutila se k ní ještě víc přitisknout.Ještě chvíli zápasila s mým tričkem,ale potom to vzdala a prostě ho roztrhla.To už se mi ale nelíbilo to,že měla navrch ona a proto jsem jí rychle přetočil a namáčkl ke stěně.
Překvapeně vyjíkla a nejspíš chtěla něco říct,ale já jí v tom zabránil tím,že jsem se jí hladově vrhl na rty,čímž jsem jí dal dost jasně najevo,že to já jsem ten, který tady tomu velí.S její tričkem a kalhoty jsem udělal rychlý proces.Prostě jsem je roztrhl a hodil neznámo kam.Překvapeně pokroutila hlavou,ale nijak neprotestovala.Vrhl jsem se na její krk a začal na něm dělat cucflek,který jsem chtěl dát jasně najevo všem,kteří jí někde uvidí "Ta je moje.Tak táhni do pr*ele".Odtáhl jsem se a zkontroloval svou práci.
Toho ovšem využila a zakousla se mi do rtu.Zvedl jsem obočí a podíval se na ní.Přísahám,že na ten pohled nikdy nezapomenu.V očích jí hráli dva neposedlé plamínky,vlasy měla rozcuchané a na rtech jí hrál neposedný úšklebek. A v tu chvíli kdy jsem si uvědomil,že tenhle pohled je na mě jsem se stal snad tím nejšťastnějším člověkem.Protože jsem věděl,že všechny ty úsměvy ze kterých mívám těsno v kalhotách,ty překrásné modré oči ve kterých už jsem se nejednou ztratil a ta její nevinnost při které mám pocit,že je anděl, který nedopatřením spadl z nebe...To všechno je moje.Ona je moje.A já se o ní s nikým nehodlám dělit,protože je jen a jen moje...
Popadl jsem jí pod zadkem,vysadil jí na sebe a ona mi obtočila nohy kolem pasu.Položil jsem jí na postel a opatrně na ní nalehl.Znovu jsem jí políbil,ale tentokrát se všemi emocemi,které jsem cítil zatímco jsem jí neměl.Potom jsem polibky putoval přes její krk až k jejímu hrudníku.Rozepnul jsem jí podprsenku a odhodil jí do ztracena.Mírně jsem se odtáhl a pozorně si jí prohlédl.Když to ovšem zpozorovala ona,složila ruce na hrudníku,což mě donutilo nespokojeně zamručet.
-,,Nezakrývej se jsi tak krásná.......Tak krásná,že pomalu nemůžu uvěřit,že jsi moje"řekl jsem a ruce jí odendal.Tu holku stvořil bůh..
-,,Ženu jako ty by měl člověk hýčkat...."zamumlal jsem oproti jejím prsům a jemně jí skousl bradavku.Zasténala a vpletla mi ruce do vlasů.
-,,Nech mě hýčkat tě..."zamumlal jsem a dělal si mokrou cestičku k jejímu podbřišku,,...Dotýkat se tě..."řekl jsem a mučivým tempem jí stáhl kalhotky,,...Dělat ti dobře"dořekl jsem a vnikl do ní hned dvěma prsty najednou.Pohyboval jsem se v ní a přitom jí dráždil klitoris.Hlasitě zasténala a chytla se prostěradla,které sevřela v jejích malých pěstičkách.Už teď měla evidentně co dělat,aby nekřičela na celou místnost a co teprve když jsem jí jazykem začal kroužit okolo jejího středu.
Z pohledu Michelle:
Už jsem nevnímala nic kolem sebe.Vnímala jsem jenom tu krásnou vlnu slasti,která na mě pomalu ale jistě přicházela.Otevřela jsem oči a viděla hnědé vlasy,které se pohybovaly mezi mýma nohama.A potom to přišlo.Ten překrásný pocit,kdy se vznášíte někde mezi nebem a zemí,mravenčí vám v konečkách prstů a nemůžete popadnout dech.A teď si představte,že se to vše milionkrát vynásobí.
Ani jsem se nenadála a už znovu byly mé rty přitisknuty k těm jeho.A já v tu chvíli byla jak posedlá.Jeho rty.Jeho doteky.Jím celým.
Roztáhl mi nohy víc od sebe a potom do mě vnikl až po kořen.Oba dva jsme hlasitě zalapali po dechu.Podívala jsem se mu do očí a potom ho políbila, se všemi pocity které jsem k němu cítila.Začal přirážet a přitom mi opětoval polibky se stejnou naléhavostí.
-,,Už tě...nikdy nepustím...."šeptal mezi polibky"Jsi jenom moje"zasyčel mi majetnicky do ucha,které následně skousl a mě po celém těle naskočila husí kůže,,Tvoje"vydechla jsem mu do ramene a zaryla mu nehty do zad.
-------------------------------
Z pohledu Roxe:
Celý spocený jsem tvrdě přirážel a cítil, že brzy dojdu k vrcholu.A nebyl jsem jediný v místnosti, kdo věděl, že se brzy přehoupne přes okraj.I to malé okouzlující stvoření pode mnou,mělo problém zadržet blížící se vlnu slasti.Vnímal jsem to každičký sval,který se kolem mě utahoval.To jak mě kousala do ramene a já mohl cítit její dech na mém krku.Mé tělo v dokonalé souhře s tím jejím.Kurva! Ještě dvakrát jsem přirazil a potom už jsem se ocitl někde mezi nebem a zemí.
Když jsem konečně trochu sklidil dech,políbil jsem tu dívku,která mi tohle způsobovala na čelo a dělal jí cestičku z polibků až k jejím ústům. Jemně jsem otřel své rty a o ty její a potom ho z ní vysunul.Svalil jsem se vedle ní a přitáhl si jí do majetnického objetí.Ještě pořád neovládala své končetiny a snažila se zklidnit dech.Protože přeci jenom takový orgasmus jsem ještě ani já nezažil. A to je co říct. Cítil jsem jak vyčerpaně dýchá na můj krk a jak se svou roztřesenou rukou přitahuje ještě více k mému tělu.
,,Miluju tě.....tak moc až to bolí...bolí každá chvilka bez tebe...tak moc..."zašeptal jsem potom co jsem aspoň trochu zklidnil svůj dech.
-,,Tak to tě to asi bude bolet i mě...protože já to cítím stejně"zašeptala poněkud roztřeseným hlasem,ale i tak překrásným hlasem.Nahnul jsem se k ní pro ještě jeden polibek a potom už se odebral do říše snů spolu s holkou,kterou miluju.
Tak zase další trochu kratší kapitola.Snad nevadí to,že se tak často střídají pohledy.Dejte vědět jak se líbí :D
-Míša :D
ČTEŠ
Dvojí krev (přepracovává se)
FantasySvět je moc malý na to, aby různé druhy potkávaly jen stejné druhy a aby se tyto druhy zamilovaly do stejného druhu. V každé společnosti jednou, nebo vícekrát, dvě srdce rozličného druhu, která nikdy neměla být spolu, zahoří pravou láskou. Takovou...