Z pohledu Roxe:
Pomalu jsem otevřel oči a zjistil jsem,že ležím v posteli sám.Zvedl jsem hlavu a rozhlédl se.Uviděl jsem jí,jak stojí opřená o rám dveří vedoucích do koupelny,jenom v mojí košili.Pozorně jsem jí sledoval a přeměřil si jí od hlavy až k patě.Byla tak nádherná.
Přešla až k posteli a skočila do měkkých přikrývek.Přitáhl jsem si jí k sobě a vysadil jí nad sebe obkročmo.
-,,Dobré ráno"zachroptěl jsem a velkými dlaněmi jí hladil po stehnech.
,,Dobré"řekla a políbila mě.Převalil jsem jí pod sebe a polibek prohloubil...
Probudil jsem se uprostřed noci,ale nechtěl otevřít oči,protože jsem věděl,že až je otevřu,bude zase pryč.Bohužel jednou jsem to udělat musel.Nejdřív jsem otevřel jedno,nejspíše ze strachu,že by to opravdu byla pravda.Naneštěstí jsem to moc dobře věděl.
Otevřel jsem i druhé a opravdu byla to pravda.Rychle jsem proto obě oči zavřel a objal polštář na kterém spala.Zhluboka jsem se nadechl a mohl cítit její vůni.
Utekla mi.Ale já to takhle nenechám...
Zvedl jsem se a šel si obléct triko,protože košili jsem měl ze včerejší noci pěkně zmuchlanou.Rychle jsem vypadl z toho bytu plného vzpomínek.Nasedl jsem do auta a jel někam,kam jsem si slíbil,že už nikdy nepůjdu,ale byl jsem na sebe tak nasranej,že nešlo jinak.
Zastavil jsem před domem,který už dávno nebyl bílý jako původně.Vyšel jsem schody do 4.patra a zazvonil.Otevřela mi a opřela se o rám dveří.Byla v těch jejích mini-sukýnce a tílku s obrovským výstřihem.Neříkám že nebyla krásná,ale neměla tu vnitřní krásu a nevinnosti jako Michelle.Nesmíš na ní myslet!Proto jsi tady! řekl jsem si a radši se rovnou hladově vrhl na její rty.
Zavřel jsem dveře a znovu se přisál na její rty.Rychle jsem z ní strhal všechno oblečení a ani ona nezůstala pozadu.Servala ze mě tričko a začala mi jazykem přejíždět po svalech.Rozepnula mi pásek a jazykem mi přejela po celé délce.Možná by se mi to líbilo,ale zrovna jsem potřeboval ho do někoho vrazit.Proto jsem jí svalil na postel a rychle a surově do ní vnikl.
Přesně tohle jsem potřeboval.Moc dobře jsem věděl,že až se zítra probudím budu se za to nenávidět a proklínat do konce života,ale teď mi to bylo jedno.
Tvrdě a nemilosrdně jsem přirážel,ale pořád jsem se nemohl udělat,zatímco ta pode mnou už vydýchávala několikátý orgasmus.Potom to konečně přišlo.Vyčerpaný jsem se svalil vedle ní a při pohledu na oprýskaný strop jsem usnul.
Z pohledu Michelle:
Probudila jsem se a pootevřela oči.Pootočila jsem hlavu.Chyba.Tak strašně mě bolelo za krkem.Promnula jsem si ho.Další chyba.Ruka mě bolela jako svině.Konečně jsem pořádně otevřela oči a zjistila příčinu té bolesti...Aha usnula jsem na zemi a rozbila zrcadlo
Pomalu jsem se postavila a svlékla ze sebe všechno oblečení.A vleza do sprchy.Nechala jsem na sebe stékat kapičky vody,které pomalu,ale jistě uvolňovaly každičký sval v mém těle.Což mělo,ale i účinek na můj mozek,který si právě připustil,že je zase sám.Ani jsem nepostřehla jak,ale už mi zase stékaly kapky slané vody po tvářích.
Vylezla jsem ze sprchy a sbalila si všechny věci.Věděla jsem,že tady mě budou hledat nejdříve.Ze skříní jsem házela nejdůležitější věci a knihy do batohu.Otevřel jsem tajná dvířka v podlaze a seskočila dolů.Dvířka jsem zavřela a rozsvítila baterku.Z poliček jsem si vzala několik ruliček bankovek.Zapnula jsem batoh a dala si kapuci přes hlavu.
Najednou jsem nad sebou uslyšela kroky.Už jsou tady.Rychle jsem otevřela dvířka a vlezla do chodbičky.Utíkala jsem a na konci jsem vylezla uprostřed lesa.Pořádně jsem si nasadila batoh a radši si vyndala kuši.
Běžela jsem lesem a pod nohami mi křupali větvičky.Byla ještě tma,ale to mi nedělalo nejmenší problém.Přeci jenom jsem wilder.
Doběhla jsem k nejvyššímu,nejstaršímu a mému nejoblíbenějšímu stromu a začala na něj lézt.Ani to mi nedělalo problém,protože jsem na něj lezla skoro každý den.Sedla jsem si na větev a a přivázala se za pas ke kmeni.Koukala jsem se do prázdna před sebou a za chvíli usnula.Zmrzlá...Sama....Bez ničeho.
Já vím kraťoučká,ale zrovna nemám vůbec náladu ani čas psát.Tak aspoň něco :D
Snad se líbí : )
-Míša :D
ČTEŠ
Dvojí krev (přepracovává se)
FantasySvět je moc malý na to, aby různé druhy potkávaly jen stejné druhy a aby se tyto druhy zamilovaly do stejného druhu. V každé společnosti jednou, nebo vícekrát, dvě srdce rozličného druhu, která nikdy neměla být spolu, zahoří pravou láskou. Takovou...