1.Bölüm=İyi Uykular

6 0 0
                                    

Her gün uyanmak için bir nedeniniz olması nasıl bir duygu ? Mesela gece yastığa başınızı koyduğunuz da yarını düşlemek ve biran önce yarın olsun diye saniyeler , saatler geçsin istemek ...Sizi bekleyen birilerinin olması ya da saatlerce girmediğiniz telefonunuzu elinize aldığınız da ekranınız da mesajların olması ama bu mesajlar "Günaydın." ... gibi olanlardan.Nasıl bir duygu ?


1.BÖLÜM

İyi Uykular

Bilinmeyen Numara

Konum*


2 katlı evimizin üst katında çatı katı olan oraya her çıktığımda doruklara ulaştığımı düşlediğim yer ...orası benim odam ya da yaşam alanım mı demeliyim? Benim oradan başka gidecek yerim yok tabi okulum dışında. Her gün neden uyandığımı sorguladığım , kışın yazdan yazın da bahardan beter olduğu o okul günleri.Bu okul hayatı ne zaman sonlanacak bilmiyorum ama benim ruhumunun çoktan yaşamının sonlandığı aşikar.Resmen ruhumun rengi soldu.Bakın onu çok iyi biliyorum .

Ben Selin Bade Güneş...

Annesi psikolog babası ise polis olan 18 yaşında bır kızım.Evet...Ben bundan ibaretim.Beni uyandıranın annem olmasının düşleyerek uyuduğum gecenin sabahında susmak bilmeyen alarmımla uyanır , akşam babam bugün benimle o çok sevdiğimiz  programı izleyecek diye umar , sonra da doruklara yaşam alanıma geri dönerim.Benim hayatım bu.Okuldan doruklara, doruklardan okula.Yani hayatım bu.

Her şey doruklarıma ulaştığım da bugünde şükür yaşıyorum daha ölmedim dediğim okulun ilk günü eve dönüşümde oldu. Her şey sadece komidin üstün de duran telefonumun , birgün imkansız olsa da mesaj gelir umuduyla titreşimde tuttuğum telefonumun, titremesiyle başladı.

Kalbim o an göğüs kafesimi delip çıkacakmış gibi atıyordu. O kadar merak ve heyecan içinde kafam karışmıştı ki komidine uzanıp telefonu aldığım da ne yaptığımın farkında bile değildim. Telefonu tutuyordum evet çünkü elimdeydi. Ekrana gelen whatsapp mesaj yerine tıklayana kadar vücudum endişeyle kaplıyken mesajın açılmasıyla aynen 'NOLUYO YA ' demem ve korkunun iliklerime kadar geçmesi bir oldu.

Bilinmeyen Numara

Konum*

"Ya gelirsin ya da gelmezsin

Her şey bu ikilemden ibaret

Ya oraya gelir yaşarsın ya da evde kalır dorukların da taşarsın 😊"

Mesajı okurken ağzımın açık kaldığına eminim.Hemen gözüm profile kaymıştı.Yoktu.Haklı olarak kaydetmediğim için foto da yoktu.Akıllı(!) biri olarak hemen numarayı kaydettim ama yine yoktu.Açıklama kısmı da foto da yok.Yok yoktu yani.Biri benimle eğleniyor olmalı.Bu sadece ergen bir okul arkadaşlarımın şakası olmalı.

Ben seni komik şey,seni şakacı diye bilinmeyen numaraya sırıtırken gözüm karşımda duran 'Noluyo ya' posterime kaydı.Ben ona boş boş bakmayı sürdürürken telefonum bir kere daha yatağımda titriyordu.Ne ...bu o...bilinmeyen numaradan yeni mesaj

"İyi Uykular Bade'ciğim."

Bade mi?...Bade'ciğim mi?...Bir saniye...Pardon da ilk olarak bana sadece annemle babam Bade der...İkinci olarak sen ne hakla Bade'ciğim diyorsun bana ...orangutan...manyak...salak...komik şey seni

Ha birde 'Günaydın' mesajının gelmesi nasıl bir duygu bilmem ama gecenin bir vakti kendini komik sanan orangutanın 'İyi Uykular' mesajının nasıl bir duygu olduğunu ben size tarif edeyim...:" Berabere olan maçın 90 +5. Dakikasında gol atmayı umarken gol yemenin harbi koyuşu gibi bir duygu...evet öyle işte...

"Sana da iyi uykular Bilinmeyen'ciğim"




KAPANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin