3.BÖLÜM
NOLUYO YA
Noluyo ya?
Merhaba ben ve döngümün ikinci günü ...sana da merhaba.
Bugün ilk defa yarının beklentisiyle uyuduğuma inanamıyorum.Uyanır uyanmaz hemen komidine bıraktığım telefonumu elime almamla kısa sürede ekranda mesajı görmeyip bir oh çekmem bir oldu.
Rahatlamam pek kısa sürmedi.Whatsappı açıp bilinmeyen numaranın hala orada oluşu...bu bir rüya değildi...değilmiş.
Yine de ergen birinin kendini komik sanıp benimle eğlendiğini düşündüğüm için moodumu düşüremezdim.Kalktım yataktan hızlıca hemen giyinip aşağı fırlarken kapı da durmam ve telefonumun olmayışını farkedişimle geri döndüm.
-Biraz fazla dalgınız bugün Selin Hanım.
-Evet...de bundan sanane
Sabahın köründe uyanmam yetmiyormuş gibi bir de kafamı bilinmeyen şu ucube şeye yoramam.
Aşağıdan sesler gelmediğine göre annem bugün erken çıkmış....Evet buzdolabına bıraktığı notta aynen şöyle yazıyor:
"Badeciğim bugün erken çıkmam gerekiyor.Sana yumurta haşladım.Onu yersin zaten babanda sen uyanmadan gelir.Öpüyorum ."
Annemde mesleki alışkanlık bu not bırakma.Kliniğinde de hastalar hakkında böyle notlar yazar.Canım annem telefonuma mesaj atıp beni mutlu etmek yerine bana hastalarından biri gibi davranıyor.
Ben dolapta donmuş yumurtamı yerken telefonumun çalmasıyla irkildim.Ahh bilinmeyen ...seni varya...senin yüzünden mesaj gelsin diye umduğum telefondan tiksinmeye başladım.
Babam aşağıda beni beklediğini söyleyince çantamı kapıp hemen aşağı indim.Onun sabahları beni arabasıyla bırakması annemden daha iyi oluyor.En azından babam benimle iki kelam etmeye üşenmiyor ...ya da araba da varlığımı unutmuyor...
"Bade'ciğim iyi dersler canım." Sağol baba şuan ihtiyacım vardı.
"Teşekkürler babacım."
Yine bir gün daha Kıraç koleji hazır mısın ben geliyorum.
Her zamanki gibi güleryüzüyle beni selamlayan Ragıp abicim...ben senden razıyım.
"Günaydın Selin kızım"
"Günaydın Ragıp abi" İyi adam , bu zengin züppelerin her gün suratsızlığına dayanabilmesine şaşkınım.Adam iyi dayanıyor.
Sınıfa vardığımda Eylül çoktan geçmiş masada oturup dışarıyı izliyordu.Hayret put gibi durmuyor.
"Öhömm...öhh.."
"Pardon." Konuşmayı da bilirmiş.
"Önemli değil."
Bugünü es geçmek istiyorum çünkü beden dersimiz var ve 12 -C ile bu dersi beraber işleyeceğimizi onların sınıfın önünden geçerken duydum.Bu sınıf kapatılsın...nolurr.
Sınıfın her bir bireyini karşına alırsan okuldan atılırsın net.Bak mesela Arhan hocanın yakınları var bu sınıfta .Biri Meriç Doğan , oğlu olur kendileri, biri Cem Doğan ,yiğeni haa bir de Meriç'in 10.sınıftan beri sevgilisi olan ...adı neydi ya...ha hatırladım...Su...Su Yıldız .Biri daha var ama inanın dışarda görsem yüzüne bakmam.Kendini göklerde sanan, şımarık , çok bilmiş, duygusuz ...Deniz...Deniz Bora Kıraç.Evet yanış duymadınız kendisi bu okulun sahibi olan Serhan Kıraç'ın oğlu.Ve o da her okul sahibi babanın çocuğu gibi burası benim mekanım triplerinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPAN
Teen FictionHayatın da tek arkadaşı güvenlik görevlisi olan Selin Bade'nin hayatının döngüsü bir gün Bilinmeyen Numaradan gelen mesajla yerle bir olur. "Bilinmeyen Numara Konum*" Selin konuma gittiğinde orada tenha yerde sadece Selin yoktur.Bilinmeyenin oyunun...