פרק 5-

4 0 0
                                    

נ.מ יואב-
ניסיתי להתרכז בעבודות שלי אחר הצהריים, אבל המחשבות על מיה כל הזמן חזרו אליי. רציתי לדעת איך היא מרגישה, אם היא נפגעה. אבל אני לא יכול לשאול אותה. מה אני אגיד לה? "היי, תסלחי לי על זה שניסיתי להציק לך כי אני לא יודע איך להתמודד עם הרגשות שלי כלפייך"? זה מגוחך. אני מורה, אני צריך להתנהג כמו מורה.

בערב שוב דיברתי עם גילי. הפעם הוא שאל איך זה הלך. "נו, איך היה? הצקת לה קצת כמו שאמרתי?"

"כן, אני חושב שכן," עניתי, לא בטוח אם זה באמת עבד.

"ומה היא אמרה?"

"לא הרבה. היא נראתה די מבולבלת," אמרתי. "לא בטוח שזה היה רעיון טוב."

גילי גיחך. "תן לזה זמן. תראה, היא תתחיל לשים לב אליך עכשיו. קצת ערפול לא מזיק. מה שחשוב זה שתישאר בתמונה שלה בראש."

אני לא בטוח מה גילי מבין על מצבים כאלה, אבל החלטתי לתת לזה קצת זמן לפני שאני מחליט אם זה עבד או לא.

נ.מ מיה-
זה לא עוזב אותי. כל היום הייתי שקועה במחשבות על יואב. מה קרה לו? למה הוא פתאום ככה? אתמול הוא היה כזה מתחשב, ועכשיו הוא זורק הערות קרות ומשפיל אותי מול כולם. אני מרגישה מבולבלת. אולי עשיתי משהו שהפריע לו? אולי זה משהו שאני לא רואה?

תמר שמה לב שמשהו מטריד אותי. "הכל בסדר, מיה?" היא שאלה בזמן שישבנו בקפיטריה.

"כן, בערך," עניתי, לא ממש יודעת איך להסביר לה את מה שעבר עליי. "יואב היה מוזר היום."

"מוזר איך?" היא שאלה.

"הוא פשוט התחיל להציק לי. כל הזמן הוא היה כזה נחמד, ופתאום היום הוא זרק עליי כל מיני הערות, כאילו אני לא טובה מספיק."

תמר חייכה. "אולי הוא פשוט בקטע שלך."

"מה?" לא הבנתי מה היא אומרת.

"נו, את יודעת, לפעמים אנשים מציקים כשאכפת להם ממישהו. אולי זה השלב הראשון בדרך שלו לנסות להתקרב אליך."

"זה נשמע מוזר," אמרתי, לא ממש מבינה איך זה קשור. "למה שהוא יציק לי אם הוא רוצה להתקרב?"

"זה סתם משחק," היא אמרה, כאילו זה הכי ברור בעולם. "בנים עושים את זה לפעמים."
״אשכרה המורה שלנו מאוהב בך!!״ היא אמרה  ניהרה אותי וצחקה.
אולי היא צודקת, אבל זה לא הרגיש לי נכון. יואב תמיד נראה כל כך מקצועי ורציני, ולפתע הוא מציק לי? אני לא מבינה מה עובר עליו.

נ.מ יואב-
הגעתי לכיתה למחרת, והייתי נחוש לנסות להתנהג בצורה יותר רגילה. לא יכולתי להמשיך להציק למיה כמו שעשיתי אתמול. זה פשוט לא אני. כשמיה נכנסה לכיתה, ניסיתי להתנהג רגיל, כאילו לא קרה כלום.

אבל מהרגע שהיא התיישבה, שוב הרגשתי את המשיכה הזו אליה. לא הצלחתי להתעלם מזה, וזה תסכל אותי. כל הזמן אני אומר לעצמי שהיא רק סטודנטית, ושאני לא יכול להסתבך עם זה. אבל משהו בי לא מפסיק להימשך אליה. אני צריך להבין איך להפסיק את זה, כי זה לא ייגמר טוב.

הסוד שבין השיעורים Where stories live. Discover now