Selam, Aras Nehir ve Ediz! Vay canına :D Buraya geldiğin için teşekkürlerimi sana yemek vererek iletmek istiyorum. Neyse öncelikle nasılsınız diye sorayım. Son olanlardan sonra yani. Mutlu? Heyecanlı?
Nehir: Hoş bulduk canım hoş bulduk.
Aras: Valla benim içimde hala bir şüphe var Nehir. Kesin organ mafyası bu kız. Demedi deme.
Ediz: Oha yemek diyerek gönlümü aldın. Demek bana yemek vermek istiyorsun hmm evlenelim bence.
Çağlayı bırakacak mısın? Öyleyse neden olmasın? :D Neyse Uraz hakkınsa ne düşünüyorsunuz? Arası dövmesi hakkında...
Aras: Ben unuttum bile. Hey bir dakika ne dedin? Beni mi dövmüş? Pardon güzelim. Ben dayak yemem.
Nehir: Ooo Aras güzelim müzelim noluyoz koçum noluyoz? Bal gibi de dayak yedin işte. Hapishaneye geldiğimde mezarlıktan kaçmış ceset görüntünü unutmadım.
Ediz: Hayır be Uraz iyi bir çocuk. Bana yemeklerini vermişti hakkını yemeyelim lütfen.
Ediz.. Çağla mı yemek mi sjsjs bir de çağla yemek yapamasa, yemek sevmese onu yine de sever miydin çok merak ettim.
Aras: Ya şu çocuğa şöyle sorular sormayın. Bu ıssız bir adada kalsa çişini yer, kakasını içer. Dur lan tam tersi. Kakasını ye-
Ediz: Eeh yeter be! Soruyu cevaplıyorum canım. Yemek mi Çağla mı sorusuna cevabım; yemek yapan Çağla... ehehe geçen yine çok zekiyim.
Ahah Ediz tabi tabi çok zekisin :D Aras o bir yolunu bulur kakayıda içer. Iyk muhabbete bak susuyorum. Peki.. peki.. Nehir senin daha önce sevgilin olmuş muydu yazıyor muydu hatırlamıyorum ama :D
Aras: Lan bir dakika bana Nehir ve sevgili demeyin. Titriyorum. Yıkarım ortalığı. Höst.
Nehir: Lon bo dokko bono Nohor'lo sovgolo domoyon. Kapa şu çeneni maymun suratlı. Ha bu arada benim hiç Aras'tan önce bir geçmişim olmadı. Her gün kaçırılmayı bekler değişik dövüş haraketleri filan öğrenirdim. Bildiğimiz erkek fatmayım ben. Lan şimdi fark ettim de ben gerçekten normal bir kız değilim ha!
Ediz: Gut morning Nehir. Gut morning.
Ahah Aras tamam sana sorayım o zaman. Düşüncenle ilgili. Genelde Nehir'in ağzından dinledik, bir de sana sorayım. Nehir'i ilk kaçırdığında hakkında ne düşünmüştün? Aynı soruya Ediz de cevap versin :D
Nehir: Vov patlamış mısır alıp geliyorum.
Aras: öhö öhö. Iıı ilk kaçırdığım zaman şey düşünmüştüm... ııı şey... çok şey bir kız..ıı
Ediz: Lan yeter çırpınıp durma. Abayı yakmışsın belli. Neyse ben de Nehir'e karşı boş değildim.
Aras: Öhö!
Ediz: Ya işte eskiden seviyordum Nehir'i. Sonra bir baktım abim eskisi gibi uyuyamıyor. Sürekli evde ruh gibi dolaşıyor. Aşık mı oldu lan diye düşündüm.
Aras: He Ediz he. Biraz daha abart.
Ediz: Neyse işte ben de Nehir'i unutmaya karar verdim. Abimi üzemezdim. Sonra işt- LAN NEHİR NEREYE KAÇIYON ESKİDENDİ SALAK ESKİDENDİ !!
Oha Ediz oha sjsjs Aras haklı öksürmekte Öhö yani. Nehir gelir misin soru soracağım :D Nehir, aşık olmadan önce aşkı nası tanımlardın? Ya da aşka inanır mıydın?
Nehir: Valla kardeş katili olacağım senin yüzünden obur! Neyse artık Ediz'in kafasını yardığıma göre soruyu cevaplayabilirim. Imm... dostum ben tam bir odunum ya. Ben aşka inanmazdım. Ta ki bir maymun suratlı tarafından kaçırılana kadar. Ne bileyim ortalıkta ben aşık olmam diye geziniyordum ama şu çizgi filmlerde olan aşk perisi midir aşk meleğimdir her neyse, işte o melek elindeki okuyla beni kıçımdan vurdu Aras'ı görünce...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty Röportajları
Randomİstek kitapların; 1-200-300K üstü olması gerekir. 2-80 bölüm üstü olan hikayelerinse 900K ya yakın olması gerekir. 3-Konusu önemli değildir, yazarının özel bir durumu olup da cevap veremeyeceği kitaplarla yapmıyorum. 4-Hikayelerin tamamlanmamı...