Senin Serisi*Hakan*Efe*Yağmur*Savra*

1.4K 56 58
                                    

Senin Aşkın Karakterleri: Savra-Hakan

Senin Bebeğin Karakterleri: Efe-Yağmur 

-

 Öncelikle hepinize merhaba Sayınlar ve Sayın olacaklar :D Nasılsınız, iyi misiniz? Röportajı kabul ettiğiniz içinse çok teşekkür ederim :D

Efe: Hoş buldum dostum, iyiyim sen?

Hakan: Hoş bulduk, iyi. Sen?

Yağmur: Rica ederim ve ben bir 'Sayın' olmayacağım. İyi, sen?

Savra: Yağmur'a katılıyorum. Bende bir 'Sayın' olmayacağım. İyiyim, siz?

Ah Yağmur... Evleneceğinizi ne çabuk unuttun? Formaliteden dedim :D Ben de iyiyim. Öhöm. Savra öncelikle sana bir soru sormak istiyorum. Birinin sana platonik olması sana hiç mi değerli hissettirmiyor? Rahatsız edicilikten başka hiç mi bir şey hissetmiyorsun?

Yağmur: Efe Sayın ile evlenmeyeceğim, teklifi reddedildi.

Savra: Platoniğinin olması garip bir şey. Başlangıçta şunu düşünüyorsun aslında. "Platonik ola ola bana mı oldu?". Bir de şu var, hiç tanımadığın bir adam gelip karşısına 'sana aşığım' diyor. Bu rahatsız edici. Üstelik hadi ama, benim sevgilim var! Kesinlikle rahatsız edici.

Ve Yağmur nasıl reddedildi? O_oYa ya sevgilin var doğru yaa. Peki Hakan bildiğim kadarıyla efe hariç bütün ailenin platonik olması nasıl bir his sjsjsj

Hakan: Garip. Ailemizin bir sorunu mu var? Bunu kesinlikle babama sormalıyım. Bu kızların bizle derdi ne? Sayelerinde platonik olup çıktık resmen!

Yağmur: Bebeğimin babası olması onunla evlenecek olmamı göstermez. O teklifini etti, bende reddettim.


Ya nasıl ya kabul ettin ya...Ben bölüm mü kaçırdım? -_- Ahah Hakan bunu bi Barana sor :D Efe baba olma konusuna iyi baktığını biliyorum, biliyoruz. Peki... Çapkınlık yaparak yaşasan da kaç yaşında evlenip çocuk sahip olmayı düşünüyordun?


Efe: Çoğu kişinin söylediği gibi 'çapkın' değilim ben. Sadece bana gelen kızlara "Git." demiyorum ve bu bir sürü dedikodu çıkartıyor ortaya. Baba olmak benim küçüklükten beri hayalimdi, kendi babam gibi olmak istiyordum, belirli bir yaş yoktu aklımda. Ama hâlâ doğru kadını bulamadım. En azından çocuğum oluyor, bu da bir gelişmedir değil mi?


Doğru kadını da çocuğu da bulduğunu geriye bir tek evlenmek kaldığını düşünüyorum :D Yağmur, sen anne olmayı hiçdüşünüyor muydun? Düşünüyorsan ne zaman için düşünüyordun?


Efe: Yağmur mu doğru kadın? Tartışılmaya fazlasıyla açık bir konu.

Yağmur: Anne olmak hayalim değildi. Bir çocuğumun olması da. Sadece sevdiğim bir erkekle aile kurmak istiyordum, tek hayalim buydu. Özellikle bir yaş belirlememiştim.


Hep aşk yönünden bakmıştım size ama böyle diyince... İstemediğiniz bir şekilde baba ve anne oldunuz. Ben Yağmurun yerinde olsam kafayı yerdim herhalde. Ama Efe olmak daha kolay bu durumda. Peki Hakan ve Savra siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?


Savra: Tanımadığım bir adamdan hamile kalırsam, ben daha düşünmeye başlamadan babam tarafından kıtır kıtır kesilirdim herhalde. Yine de, ortada bir çocuk söz konusu ve sanırım bende Yağmur gibi davranırdım.

Hakan: Çocuğu öğrendiğimde evlenirdim. Şu dakika biri karşıma çıkıp senden hamileyim dese, Savra'ya olan aşkımı kalbime gömüp evlenirdim. Bir hata yapmışsam, bunun sonuçlarına da katlanırdım.


Watty RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin