Türk'ün Londra'yla İmtihanı

3.3K 275 256
                                    


Öncelikle hepinize merhaba. Şimdi.. Ihm. Aranızdan favorimi söyleyip öyle başlayacağım. Türk lirası ben seni çok seviyorum ama anlamadın belki sen beni. Neyse susayım ben. İlk sorum Barışın kaza yapması hakkında ne düşünüyorsunuz olacak. Can bir şey hissetmemiştir, Mete kızmıştır fln ama Hilal? Ve Türk Lirası?

Hilal: Höy!

Mete: Hayvan, kız merhaba dedi doğru düzgün cevap versene.

Can: Sen bu ikisine bakma, merhaba!

Türk lirası: Beğn favoriğ miğyim? Thanks :D

Hilal: Durun lan sorduğu soruya cevap vereceğim. Ne hissettiğimi bende bilmiyorum ama vicdan azabı çok ağır basıyor. Noled olsun!

Höy Hilal sjajaj Şimdi Hilal'e bir şey soracağım ama özelimsi gibi. Kulaklarınızı tıkar mısınız? :D Bir okuyucu sordu. Can'ı yanlışlıkla öptüğünde bir çey hissettin mi? Can'a da sormuş olabilir soruyu ikinizde cevap verin:D

Hilal: Nöğ!? Bu nasıl soru lan? Susma hakkımı kullanıyorum. Avukatımı getirin. Avukatım olmadan konuşmam.

Avukatını Can ilan ediyorum :P O gerekli açıklamayı yapar :D

Can: Ben niye avukat oluyorum? Bu fakirin bile varsa benim de var. Çağırın avukatımı konuşayım.

Türk lirası Can you be Can's lawyer? Sjshsjs

Türk lirası: ı can't çünküğ Cağn yağndağn dürtüğyor tehdiğt altındağyım.

Do you know? I asked to people. They said we love Tür lirası. You have lots of fans :D neyse yeter bu kadar ingilizce Ben Mete'ye soru sormak istiyorum. Sen niye hiç konuşmuyon? Dilini mi yuttun? :D biraz bize şuan ne durumdasın anlatabilir misin sjsj?

Türk lirası: Eveğt, biliğyoruğm veğ beğn değ onlarığ çoğk seviğyoğruğm.

Mete: Neden mi konuşmuyorum? İşte bu yanımdaki şahsiyetler yüzünden. Birisi türkçeyi doğru düzgün konuşamıyor, diğeri ingilizceyi. Can dersen onu değişik fantazileri ile baş başa bırakıyorum. Şu an ki durumuma gelirsek te gayet iyiyim.

Öyle deme, insanları sinir ediyorsun mete -_- Bunu duyan hayranların sevinecek Türk liram. Neyse, diğer soruya geçelim. Hilal'e soracağım. Londra'da iyi arkadaşlar edindin, en çok kiminle samimi hissediyorsun kendini?

Hilal: Bunu seçmek çok zor-

Can: Tabi ki ben! Değil mi samimi olan ağzındaki tükürüğünü höpürdettiğim :D

Hilal: Bi sus Allahasen! Senin yüzünden içim dışıma çıkacak. Neyse soruya dönelim aralarında ayrım yapamam ama Yağız, Can, Türk liram ve Seda daha önce.

Mete: Hah!

Mete'nin tepkisi hiç yerinde değildi, slk trip atıp durmasaydın sende kıza :P neyse bir okuyucudan bir soru var Mark a. İki soru aslında birini ingilizce sorabilirim ama diğerine ingim yetmez :D 1-kendini onların yanında dışlanmış hissediyor musun?

2- Did you feel something when Seda kiss you? - Nasıl çevirdim ya ben bunu -

Türk lirası: Dışlağnmığş neğ demeğk Haylağy?

Hilal: Out varya out. Outlanmış demek Türk liram.

Can: Hay senin konuşacağın ingilizceye...

*Düzgün bir şekilde Mark'a çevirir*

Türk lirası: Hağ tamam. Hayğır hisseğtmiyoruğm. Çünküğ onlarğ iyiğler diğer soruyuğ yanığtlayağmam.

Watty RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin