Öncelikle hepinize geldiğiniz için teşekkürler hep aynı şekilde başlamaktan sıkıldım ama favorim Buğra. Neyse, nasılsınız öncelikle kısaca başlayalım.
Neva: Teşekkürler. Biz iyiyiz de birileri yine huysuz.
Semih: İyiyiz, fıstık. Sen nasılsın?
Buğra: Neva iyiyse...
Aa fıstık dedi sjsjsj bende iyiyim sağ olun :) savaş sen nasılsın sarı?
Savaş: İyiyim ben de, her zamanki gibi
İyi olmana sevindim :D Neyse başlayalım bakalım :) Öncelikle Neva...sence baban ölmeseydi hayatında ne değişebilirdi? Bunu cidden merak ediyorum.
Neva: Bilmiyorum, mutlu olabilirdim sanırım. En azından "Ben babamla bunları hiç yaşayamadım." diyebileceğim bir şey olmazdı. Yaşadım, diyebilirdim.
Doğru, tekrar başın sağ olsun. Semih, senin hayatından ne haber? Bize kısaca bahseder misin?
Neva: Teşekkür ederim.
Semih: Teşekkür ederim değil, kızım: Dostlar sağ olsun diyeceksin. Benim hayatım... Eslem var, bir de şu melankolik sarışın. Hayır ikizim yetmiyor buna da abilik yapıyorum. Beni de böyle sınıyor işte yukarıdaki de, bakalım...
Aha hayatından sonunda memnun olan biri. Neva, baban piyanist olmasaydı yine de piyano çalmaya başlayacağını düşünüyor musun?
Neva: Zor bir soru, sanırım yine babamın izinden gitmeye çalışırdım ya da belki şu an olduğumdan daha kötü bir halde olurdum.
Peki Buğra, sen müzik yapmıyorsun onu biliyorum. Yürüyordun sanırım. Yüzmeye nasıl başladın?
Buğra: Babam istediği için altı yaşındayken başladım. Sonra yüzmeyi bırakıp kendi istediğim sporla uğraştım, boksörüm aslında.
Aa doğru, sen deyince hatırladım. Aynı soru Savaş ve Semih için de geçerli. Siz müziğe nasıl başladınız?
Semih: Ya benim babam çatlak adammış biraz boybandi varmış. Bizde genetik gibi bir şey müzik :D
Savaş: Sınıftaki çocukların ilgilendiği şeyler hoşuma gitmiyordu, yalnız başıma bir şeyler yapmayı seviyorum. Gitar da ilgimi çekiyordu, ben de gitar çalmayı öğrenmek istedim.
Çok güzel bende öyle yetenekli olmak isterdim :/ Peki hepinize sorayım, siz yaşayan değil de okuyan olsaydınız favori karakteriniz kim olurdu, ve neden?
Neva: Semih olurdu sanırım, onun kadar merhametli ve eğlenceli olmayı isterdim.
Semih: Tabii ki de kendim, çünkü kimse benim gibi değil ;)
Savaş: Neva olurdu. O çok güçlü, bunu inkar etse de öyle.
Buğra: Sanırım, kimse.
Ben kesinlikle Buğra'ya yakın biri olmak isterdim çok tatlısın ❤❤ (Buğra hiç bir şekilde takmadı beni sjsj) Peki, nota grubunun kazanabileceğine inanıyor musunuz? Savaş, Buğra Semih, Neva?
Neva: Birinci olabileceğimize inanıyorum.
Semih: Elbette, bunun için çalışıyoruz.
Savaş: İşin içinde Neva varsa, kazanırlar.
Buğra: Diğerlerini dinlemedim hiç ama kazanırlar herhalde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty Röportajları
Randomİstek kitapların; 1-200-300K üstü olması gerekir. 2-80 bölüm üstü olan hikayelerinse 900K ya yakın olması gerekir. 3-Konusu önemli değildir, yazarının özel bir durumu olup da cevap veremeyeceği kitaplarla yapmıyorum. 4-Hikayelerin tamamlanmamı...