OYUN BİTTİ*Furkan*Cansu*Alp*Elif*

1K 104 89
                                    

Yorumlara istediğiniz kitapları yazarsanız sevinirim^^ İyi okumalar!

-

Öncelikle hepinize merhaba, favori kitabımın favori insanları!! Sizi burada görmek çok güzel bir şey -Allah'ım Alp burada diye çığlık atmak istiyorum- Hep favorimi söylüyorum, anladığınız üzere favorim Alp. Önce nasılsınız, neler yapıyorsunuz diye sorarak başlayayım :D

Alp: Merhaba. Gün be gün karşınızda olduğuma göre; çığlık atmak serbest. ortalığa dökmek gibi olmasın da, benimde favorim Elif. Ne yapalım ya... 5 dakika öncesine kadar Tarçın'a yastık fırlatmakla meşguldüm. Sevimsiz kedi odamdan ayrılamıyor. tabii, kabahat sahibinde.

Furkan: Merhaba, Papatyalı günler. Neler yapıyoruz? Tatil Kasabasına yeni geldik, dinlenmek ile meşgulüz. Cansu havuza girmem için büyük ikna çabalarında.

Cansu: Merhaba, iyiyiz. Siz nasılsınız? Furkan'ın dediği gibi tatil kasabasına yeni geldik. Mis gibi havayı solumakla meşgulüm.

Elif: İdare eder, vay canına. Amerika'ya görüntülü bağlandığınıza inanamıyorum. Ah, bu arada.. Siz nasılsınız?

İyiyim çok teşekkür ederim sorduğun için^^ Seninle konuşmak için değerdi ve oldu da ^^ Bu arada okudukça benim de tatil kasabasına gelesim geliyor. Hem ortam hem de tayfanız çok güzel gerçekten^^
Öhöm öhöm o zaman öncelikle şununla başlayalım, Arda ile işler düzelmeye başladı. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Cansu: Sanırım soruya atlayarak ilk ben cevap vereceğim. Arda ve Furkan'ın aralarının düzelmesi; Furkan'ın korkularını yenme açısından büyük bir faktör olacağını düşünüyorum. Onunla konuşması için en çok ısrar eden bendim, ileride daha iyi olacak.

Furkan: Gel tabi, bekleriz. Tayfamız misafirperverdir. Seni en çok ağırlamak isteyen kesinlikle Selin olurdu. Sorun hakkında; düşünmüyorum.

Alp: Sen düşünmesende olur papatya kurdelesi. Senin yerine biz düşünürüz. Arda; Furkan ve benim çocukluk arkadaşımız diyebiliriz. Ağaç evi beraber bulduk. Furkan'ın boğulmasından sonra iplerimiz kopmuştu. Bu kopukluğun tamir edilmesi bize iyi gelecek.

Elif: Yüklerden kurtulmak iyidir, bazen geride bırakmak için; hayatımızdaki zorluklarla yüzleşmeliyiz ki; önümüze bakabilelim...

Gelmeyi çok isterim davet için de çok teşekkür ederim^^

Papatya kurdelesi iyiymiş ahahah Ve Arda ile yeniden bir araya gelmeniz beni çok mutlu etti çünkü ayrı kalmanıza üzülüyordum, her şey böyle daha iyi oldu ^^ Sıradaki sorumuz şu, Elif ve Alp in şu anki durumu hakkında ne düşünüyorsunuz? Elif ve Alp'in düşüncelerini az çok biliyorum ama Cansu ve Furkan en düşünüyor merak ediyorum ^^

Furkan: Kendilerinin yorum yapacağını sanmıyorum. Benim tavrım ve düşüncem açık. Ne olursa olsun, Elif'in yeri Alp'in yanı. Açtığı yaraların sebebi, yaralarını kapatacak olan kişiyle aynıdır.

Cansu: Haklısın, fakat bazen insan sindirmek için zaman istiyor. Durumu soğutmak, daha akıl sağlığı yerinde davranabilmek, hatalı kararlar vermemek için.. Elif'i anlıyorum, ona hak veriyorum. Tabi durumun uzaması Alp'i üzecektir. Bu beni de üzer.

Alp: Bu konuda yorum hakkım olduğunu sanmıyorum.

Elif: Konuyu değiştirebilir miyiz?

Pekala, rahatsız olmanızı istemem ama bazı konuları sormam da gerekiyor. Ben de Furkan gibi düşünüyorum bu konuda, ama sebebi Elif'i anlayamamam olabilir. Tam olarak hiç bir zaman anlayamam zaten.
Üniversite konusuna gelelim...ne okumayı planlıyorsunuz?

Watty RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin