Öncelikle hepinize geldiğiniz için teşekkür ederim, bir gününüzü bana heba etmek büyük fedakarlık.
Aranızdan favorim Tan bunu belirteyim. Öhöm. Neyse. Nasılsınız, diye sorayım kısaca başlayalım :D
Tan: Ne demek biz teşekkür ederiz. Ve iyiyim, sen nasılsın?
Deniz: Bence konuşma işini Tan'a bırakalım. Hepimizden çok konuşuyor.
Tan: Ayıp oluyor ama.
Lara: Bu sorudan nefret ediyorum.
Tamam, bir daha sormam #_#
Lara sorulara seninle başlayalım. Bazen hiç bir şey olmamış gi yaşamanın daha iyi olacağını düşündün mü?
Lara: Bana ne faydası olacak ki? Bir sorunu ne kadar görmezden gelirsem o kadar büyür. Hem ben hiçbir şey olmamış gibi davransam bile etrafımda ki insanlar öyle davranabilecek mi?
Doğru, Tan, Deniz ve Melis bile öyle davranamıyorlar. Peki.. Deniz ve Tan, siz 'Carpe Diem' sözü hakkında ne düşünüyorsunuz?
Deniz: Güzel ve son zamanlarda daha da bir anlam kazanmış olan bir söz.
*Tan Lara'nın durumunu bilmiyor*
Tan: Kafede çalışmasam kesinlikle her gün uygulayacağım bir söz. Dünyaya yaşamak için geliyoruz, oysa yaptıklarımıza bak.
Aynen bence de. Yaşamak için geliyoruz ama yaşamaktan çok daha farklı şeyler yapıyoruz. Kimisi ise bunu bile yapamıyor.
Diğer soru. Tan sana sorayım, *gözü kalpli emoji * biz sen dışarı hayatını bilmiyoruz. Tan neler yapmaktan hoşlanır? Hobileri nelerdir?
Tan: Hımm nelerden hoşlandığımı hiç düşünmedim galiba. Genelde nelerden hoşlanmadığımdan bahsederim. Ama illa bir şey söylemek gerekirse dolaşmak olabilir, yeni yerler keşfetmeyi ve tanımayı çok seviyorum. Sanırım beni Laralara *Eheh iki tane Lara oldu :P* çeken de bu.
Çok komiksin Laralara shshsjsj
Laraya sorayım. Hala kendini değersiz hissediyor musun? İlk zamanlarda kendine 'Dünyanın gözden çıkardığı ' lakabını takmıştın ama Deniz ile tanıştın, Tan ile tanıştın. Melis zaten yanındaydı. Ve onlar sana değer veriyorlar.
Lara: Bana deper veriyorlar ve bana yaşadığımı hissettiriyorlar bu doğru, ama dünya da bana öldüğümü hissettiriyor. Şu an gereksiz olmasam bile ileride bana ihtiyaç kalmayacak. O yüzden kendime ne diyeceğimi bilemiyorum.
Üzülüyorum. Üçünüze de soru soracağım, üçünüz de cevaplayın.
Eşer sizce birbirleriniz tanışmasaydınız hayatınızsa ne değişebilirdi?
Lara: Hımm.. Daha az gülümserdim.
Deniz: Kesinlikle hayalerinin peşinden koşmayan bi olurdum.
Tan: Bilmem, ben yine garson olurdum galiba.
Bence de, hayatında değişen r şey olmadı Tan için.
Peki, Lara'yı biraz da olsa tanıyoruz ama yine de üçünüzde bize kendinizi anlatırmısınız? Tan kimdir, Deniz kimdir, Lara kimdir?
Lara: Kısacık zamana çok şey sığdırmaya çalışan, kalbi büyük ama dünyası küçük bir kızım diyebilirim.
Deniz: Müziğe aşık olduğum söylenebilir, onun dışında kendimi insanlara göstermeyi pek sevmiyorum. Normalden hallice biriyim işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty Röportajları
Randomİstek kitapların; 1-200-300K üstü olması gerekir. 2-80 bölüm üstü olan hikayelerinse 900K ya yakın olması gerekir. 3-Konusu önemli değildir, yazarının özel bir durumu olup da cevap veremeyeceği kitaplarla yapmıyorum. 4-Hikayelerin tamamlanmamı...