Ναι ναι ναι
Σημερα φευγω για Σαντορινη
Μου εχει πραγματικα στυχισει ο χαμος της μητερας μου και αυτο το ταξιδι θα μου κανει καλο...
Εχω ετοιμασει την βαλιτσα μου ενημερωσα πριν απο λιγο τον Μανο και τρελαθηκε απο την χαρα του...
Θα ειναι εδω σε δεκα λεπτα να με παρουν να παμε στο λιμανι..
Εκει που σκεφτομαι ποσο ωραια θα περασουμε ακουω το κουδουνι-Μανο μουυ
-Κοκορικο μουυυ
-Σου εχω πει να μην με λες ετσι
-Και ποιος σε ακουει εσενα?
-Ηλιθιοοο
-Αντε ελα στο αυτοκινητο
-Περιμενε λιγο να τους αποχαιρετισω
-Οκ σε περιμενω εξωΟταν ειχαμε παει 2 μερες εκδρομη στην 2α γυμνασιου το πρωι δεν ξυπνουσε και εκανα το κοκορα για να τον ξυπνησω..
Χαζο ξερω αλλα ετσι καναμε εμεις και απο τοτε με φωναζει κοκορικο...
Ο μπαμπας αρχισε τις αγκαλιες του ενω η Ειριαννα ειχε βαλει τα κλαματα-Ειριαννα μου ηρεμισε δεν παω στον πολεμο διακοπες παω γλυκια μου❤
-Και εγω τι θα κανω τοσο καιρο μονη μου μου λες?
-Ελα βρε καρδια μου τωρα...
-Καλα καλα συγνωμη καλα να περασεις αδερφουλα και να μου φερεις κανενα μαγιο
-Αντε ρε σκατο που θες και μαγιο
Της ειπα και την πηρα μια σφηχτη αγκαλιτσαΕπειτα βγηκα εξω και αρχισαμε για το λιμανι..
Φτασαμε και ειδα ολα τα παιδια μαζεμενα να μας περιμενουν..
Πηραμε τις βαλιτσες μας και κατευθηνθηκαμε προς τις καμπινες μας...
Εγω ημουν με την Σαντρα την Αννα και την Μυρτω...Οταν η Αννα πηγε στου Μανου και η Σαντρα εφερε τον Μηνα στην δικια μας
Ειπαμε με τον Πετρο και την Μυρτω να παμε μια βολτα στο πλοιο....
Καθως περπατουσα επεσα πανω σε κατι.. Ή μαλλον καποιον..-Που πας ανθρωπε μου? Ματια δεν εχεις ρε βλαμμενε?
Εριξες ολο τον καφε σου πανω μου... Κοπανε
-Εμενα δεν θα μου μιλας ετσι, καταλαβες? Ειπε και με επιασε απο τον καρπο με δυναμη
-Γιατι τι θα μου κανεις?
-Πολλα που δεν θες να ξερεις
-Αι στο διαολο ρε μαλακα...Του ειπα και εφυγα..
Ειδα οτι ο Πετρος ηταν ετοιμος να του ορμιξει του μαλακα αλλα το θεμα τελειωσε γρηγορα ευτυχως...Γυρισαμε στις καμπινες και πεσαμε για υπνο..
Το πρωι πηγαμε λιγο στο καταστρωμα και επειτα πηραμε βαλιτσες και αρχισαμε προς το ξενοδοχειο..
Ηταν υπεροχο..
Αφησαμε τα πραγματα , βαλαμε μαγιο και φυγαμε αμεσως για παραλιαΣτη διαδρομη τραγουδουσαμε τοσο δυνατα που μας την ελεγαν απο τα διπλα αμαξια...
Φτασαμε στην παραλια...-Λυδιααα θα μπεις? (Ειπε ο μανος οσο εβγαζε τα ρουχα του)
-Σε λιγο Μανο..
-Ενταξει Κοκορικο μου σε περιμενω.. (Ειπε και εκατσε στην ξαπλωστρα διπλα μου)Νταξ οκ ο Μανος εχει σωματαρα αλλα ποτε δεν τον εβλεπα διαφορετικα ειναι σαν τον αδερφο που δεν εχω..
Κοιταω επιμονα τους κοιλιακους του και του λεω..-Οχι τωρα θα μπεις γιατι αν κατσεις λιγο ακομα θα σε βιασω..
-Ναι το ξερω οτι εχω σωματαρα ευχαριστω
-Αντε ξουτ απο δω ρε ψωναρα
Ειπα και το επρωξα ισως με λιγη παραπανω δυναμη(ειπαμε εκανα kick boxing) με αποτελεσμα να πεσει κατω...
Μετα που μπηκε στην θαλασσα επιτελους πηρα το βιβλιο μου και αρχισα να διαβαζω..
Μολις ο ηλιος αρχισε να καιει υπερβολικα εβγαλα τα ρουχα μου και πηγα προς την θαλασσα...
YOU ARE READING
Εγω? Με εσενα? ΠΟΤΕ
Teen FictionΕιμαι η Λυδια Ενα 17χρονο κοριτσι με πολλα ενδιαφεροντα Λατρευω την μουσικη, το ποδοσφαιρο,τις πολεμικες τεχνες, τα βιβλια,την καλη παρεα και το φαγητο και η ζωη μου θα αλλαξει ολοκληρωτικα Please don't copy my story...