Ωχ περασε η ωρα...
Πρεπει να ετοιμαστω..
Μπηκα λοιπον για ενα μπανακι..
Μεχρι να ερθει η φωτεινη για να με βοηθησει...
Ακουσα το κουδουνι και ετρεξα να βαλω μια πετσετα και να παω να ανοιξω..
Στην πορτα βρηκα την Φωτεινη...
Με τον αλεξ?
Τι κανει αυτο εδω?-Ελα φωτεινη γιατι δεν μου ειπες οτι δεν θα ερθεις μονη σου τουλαχιστον θα κατεβαινα ντυμενη....
-Αχ ναι συγνωμη ο Αλεξ δν θα κατσει απλα ηθελε να ερθει μαζι κου μεχρι ρο σπιτι σου γιατι ειναι βραδυ.. Ειμαστε γειτονες ξερεις..
-Αα ενταξει τοτε
γεια σου αλεξΕιπα και του εκλεισα την πορτα στην μουρη...
Το ευχαριστηθηκα ομως...
Ανεβηκαμε πανω και αρχισαμε να ντυνομαστε...
Εβαλα ενα μαυρο τοπ με μια ψηλομεση αρκετα κοντη τρικουαζ φουστα με σχεδια με τα μαυρα μποτακια μου και το καπελακι μου μαζι με ενα μαυρο δερματινο μπουφαν γιατι εκανε λιγο ψυχρα.
Η φωτεινη με εβαψε υπεροχα και μου εκανε τα μαλλια μπουκλες και μετα τα επιασε σε μια ψηλη αλογοουρα...
Και εκεινη εβαλε ενα πολυ ωραιο κοντο κοκκινο φορεμα..
Εβαλα τα αξεσουαρ μου και το αρωμα μου και κατεβηκα να μπουμε στο αυτοκινητο...
Φτασανε στο κλαμπακι και πολλα αντρικα βλεματα επεσαν πανω μου μαζι και του Αλεξ που με κοιτουσε με το στομα ανοιχτο..
Αρχισαμε να πεινουνε σφινακια μεχρι που ειχα πιει νομιζω 8 και δεν ηξερα ακριβως τι εκανα...
Σηκωθηκα να χορεψω και ενα χερι με τραβηξε..
Ειδα εναν αγνωστο αρκετα ομορφο αντρα να χορευει μαζι μου...
Προσπαθησα να του ξεφυγω αλλα με κρατουσε πολυ δυνατα...
Εκει που με εσφυγκε και ειμαι σιγουρη οτι μου ειχε κανει μελανια...Με τραβηξε στην τουαλετα και εγω τον βαρουσα προσπαθοντας να του ξεφυγω...
Την ωρα που προσπαθουσα να του ξεφυγω καποιος τον ξεκολλησε απο πανω μου και βρεθηκε στο πατωμα και απο πανω... Ο αλεξ? Να τον βαραει..-Αλεξ σταματα θα τον σκοτωσεις.. ΑΛΕΞ.....
Σηκωθηκε και ηρθε να με αγκαλιασει
Η αγκαλια του τοσο ζεστη τοσο ηρεμη... Δεν ηθελες να φυγεις ποτε απο εκει...-Εισαι καλα? Σε πειραξε?
-Ναι καλα ειμαι.. Σε ευχαριστω..
Μετα απο εκει δεν θυμαμαι τιποτα...
Πλευρα Αλεξ
Τον παπαρα αν τον ξαναδω...
Θα τον σκοτωσω με τα ιδια μου τα χερια...
Η Λυδια κοιμιθηκε στα χερια μου
Την πηρα στα χερια σε στυλ νυφης και ειπα στα παιδια οτι την πηγαινω σπιτι..
Γι αυτο ηθελα να παω με την Φωτεινη...
Ηθελα να δω που ειναι τι σπιτι της...Την εβαλα στο αμαξι και αρχισα για το σπιτι της...
Στη διαδρομη κοιμοταν σαν αγγελος με αυτες τις ξανθες μπουκλες να πεφτουν στο μετωπο της...
Φτασαμε εξω απο το σπιτι της αλλα damn..
Που θα βρω τα κλειδια της?
Εψαξα την τσαντα της αλλα τιποτα...
Τι θα κανω τωρα γαμω?
Λοιπον θα την παω σπιτι μου..
Δεν εχω αλλη επιλογη και ας με βρισει αυριο...
Οταν φτασαμε την εβγαλα σιγα σιγα απο το αμαξι (μην την χτυπησω πουθενα) και πξγα να ανοιξω την πορτα...
Με δυσκολια τα καταφερα και κατευθηνθηκαμε προς το υπνοδωματιο μου..
Την ακουμπησα στο κρεβατι σαν να ηταν απο γιαλι και θα εσπαγε
Τι κανουμε τωρα αλεξ αγορι μου?
Πρεπει να βγαλω τα ρουχα της?
Ας δοκιμασουμε...
Λοιπον τραβαω αργα την φουστα της και... Wow εχει τοσο υπεροχο σωμα...
Αφαιρω και το μπουστο της και της φοραω μια μπλουζα μου..
Αντε για υπνο Αλεξ και γρηγορα...
VOUS LISEZ
Εγω? Με εσενα? ΠΟΤΕ
Roman pour AdolescentsΕιμαι η Λυδια Ενα 17χρονο κοριτσι με πολλα ενδιαφεροντα Λατρευω την μουσικη, το ποδοσφαιρο,τις πολεμικες τεχνες, τα βιβλια,την καλη παρεα και το φαγητο και η ζωη μου θα αλλαξει ολοκληρωτικα Please don't copy my story...